![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overal ter wereld bestaan er dialecten joh - ik zei net al dat je de pedalen ergens bent kwijtgeraakt. Go Fish. Je bent écht NIET verplicht om je dagen te slijten in dat Vlaanderen hoor - vertrek - als al die cultuurrelativisten - die linkserds - die zeikerds op mijn land weg zijn - kan ik misschien terug om te leven zoals ik vroeger leefde - zonder gedrochten die het Westen komen 'verrijken'.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ONZE cultuur is toch al zo'n jaar of 40 'verrijkt'! Vandaar waarschijnlijk dat 'gedrocht' dat we nu 'cultuur' moeten noemen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 26 juni 2009 om 01:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Temptation Island, verheerlijken van lafheid, luiheid en domheid en het reduceren van alles tot objecten onze cultuur is, dan is het inderdaad zo. Maar dan moet je kijken naar het volgende: wie of wat heeft hiervoor gezorgd? De allochtonen op de straten hier zijn niet de schuldigen. Zij zijn een symptoom. Kwade derdewereldskerels die god weet hoe hier terecht zijn gekomen. Kijk naar het volgende: wat doen ze hier, en hoe komt het? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie verheerlijkt er trouwens lafheid, luiheid en domheid? Wie reduceert alles tot objecten? Wat leer jij eigenlijk allemaal daar in dat links bastion?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En van de objecten... Kijk waar de emancipatie van de vrouw naartoe heeft geleid. Is het twijfelachtig recht om te hangen op een poster met weinig kleren om een product beter te verkopen hetgeen je voormoederen voor hebben gevochten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik wiskunde veel belangrijker en dat ik nooit een poeet zal zijn heb ik al lang door. Ik heb ook geen problemen met vlaanderen maar blijkbaar hebt u dit wel. U vergeet blijkbaar dat dit niet uw land is maar het onze. Ik ben hier geboren, mijn ouders zijn hier geboren, mijn grootouders zijn hier geboren en mijn voorvaders zijn hier geboren maar blijkbaar denkt u dat alleen u aanspraak kan maken op de vlaamse traditie. Wat is de vlaamse traditie eigenlijk? U weet toch dat wij een mengeling zijn van vele volkeren. Hoeveel andere nationaliteiten hebben hier niet de septer gezwaaid? Klein vraagje, hoe leefde u vroeger? Bent u gepensioneerd of wat? Want ja gepensioneerden zeggen vaak in mijn tijd was het allemaal anders en beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vind dit dus helemaal geen 'twijfelachtig' recht - liever dát dan als een zwart spook te moeten rondlopen, zwarte vuilniszakken, allemaal hetzelfde, totaal geen diversiteit, kleurloos, wezenloos, hersenloos - IK voel me helemaal NIET uitgebuit of gereduceerd tot een object - je kan zoals ik eerder al zei - ook kiezen om te 'vertrekken' uit de 'temptation island' cultuur.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eskimo ben ik - van afkomst ja! DUH
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Laat maar, SDX.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja idd Laat maar - 'we' zijn al zo lang 'verrijkt' Dat is NU ONZE cultuur geworden- NIKS om trots op te zijn - ook totaal niet waar MIJN voorouders voor gevochten hebben - om ons land te zien veranderen in 'zandbakistan'!
...en daar geef JIJ de schuld van aan ONS - de gewone mens - de 'kleinburger'!
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dus u vindt het geweldig dat anorexia gepromoot wordt, dat onbereikbare schoonheidsidealen gepromoot worden, dat vrouwen enkel maar geassocieerd worden met seks? Als ik het goed begrijp woont u zelfs niet meer in vlaanderen? Waar zaagt u dan over? Wat weet u dan over de huidige toestand in vlaanderen? Of is het allemaal van horen zeggen? Of van op bezoek te komen? Laatst gewijzigd door PvdV : 26 juni 2009 om 01:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ach, overdrijf toch niet zo Drama Queen - als iedereen eens wat meer gezond verstand zou gebruiken i.p.v. over álles en nog wat te zeiken - en zéker op je eigen land - dat doen anderen al genoeg - laat het mooi wezen en probeer eens terug trots te zijn op je land, je afkomst, je voorouders i.p.v. het af te breken - maar zoals de situatie nu is - is er helaas niks meer om trots op te zijn.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Sorry maar als u echt denkt dat de verheerlijking van onrealistische schoonheidsidealen geen slachtoffers maakt bent u dom of hebt u nog te weinig levenservaring. Citaat:
Voor zover ik weet breek ik mijn afkomst niet af, maar dat betekent niet dat ik iedereen die van een andere afkomst is wel moet afbreken. Als u hier niet meer woont waarom ben je dan aan het bitchen? En ja ik ben nog altijd trots op ons land. Ik ben trots op ons bier, op onze chocolade en op diegene die geloven in tolerantie, gelijkheid en vrijheid. Maar dat wil niet zeggen dat ik daarom met iedereen akkoord ga. Ik woon hier graag en kan er echt niet inkomen dat je zo een diepe haat koester ten opzichte van alles wat een beetje afwijkt van de norm (die enkel maar in je hoofd bestaat). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dan ook de reden waarom je dit draadje opstartte zeker? Je liefde voor je land, je eigenheid, je cultuur (die hier als non-cultuur wordt bestempeld, want we hebben er geen, maar soit). Waarom je de school in vraag stelt die haar reglement aanpast of verandert - tolerantie, vrijheid en gelijkheid zijn mooie begrippen, maar kan en mag geen misbruik van gemaakt worden - lees anders de bijdrage van Another Jack nog eens - verhelderend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Whatever. Dan is voor jou de afwezigheid van cultuur maar de westerse cultuur.
Het is hier in elk geval geen granieten monocultuur, en dat wil ik althans zo houden. Zonder zwartrokken.
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. Alles wat het westen nu geworden is, hebben zij gemaakt. Wie zou het anders gedaan hebben?
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... en nog wat blatant racisme ook.
U vindt dat acceptabel zeker, gratis kappen op de Ollanders?
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel wel wel.... wat is er aan de hand?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |