![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister
|
![]() Gewoon, als België nu eens de regels van superverdraagzaamheid uit die landen overneemt dan kunnen de moslims in ons land daar toch geen probleem mee hebben?
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik vind de islam ook een gevaar en een achterlijke religie maar nooit of te nooit zal ik een onschuldig kind of vrouw of man kunnen vermoorden enkel en alleen omdat hij in die religie gelooft Dus we moeten zeker geen holocausten gaan organiseren maar we kunnen wel duidelijk maken dat hun geloof moet gelijk lopen met onze waarden en vrijheden zoals totale gelijkheid tussen man en vrouw totale vrijheid voor man en vrouw in alle levenskeuzes verdraagzaamheid tegenover iedereen enz... en indien dit niet kan moeten we gewoon kordaat deze mensen de volgende keuzes geven - het land uit vrije wil verlaten - of het land uitgezet worden opmerking : mensen die vluchten uit hun thuisland voor geweld en oorlog zullen hun religie altijd opgeven ten gunste voor hun veiligheid het zijn net de economische vluchtelingen of mensen die in hun thuisland al crimineel zijn die hier proberen hun religie op te dringen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
je kan ze natuurlijk niet allemaal tegelijk het land uitzetten, daarom moeten we ze maar in kampen steken, dat ze hun niet kunnen verstoppen. ![]() nu even serieus, je kan dit natuurlijk niet want de meeste zijn belg geworden, dankzij de linkse sletten die anders geen stemmen meer zouden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dus er bestaan geen belgen die zich bekeert hebben tot de islam? 'k zou toch denken dat die wel degelijk bestaan. En kunt u mij nu eens vertellen wat er met die mensen moet gebeuren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik begrijp echt niet wat u bedoelt. Ik ben niet van plan om mij te bekeren tot de islam om dezelfde reden waarom ik niet van plan ben om mij te bekeren tot het joodse geloof, het boeddhisme, hindoeïsme, of whatever ander geloof dat er in de wereld bestaat. De reden is eenvoudig, ik heb reeds een religie gevonden waarin ik in geloof. Maar er zijn genoeg mensen die dit nog niet gevonden hebben. Dus nogmaals wat gaat u doen met de belgen die zich bekeren tot de islam? Volgens mij is dat toch echt een eenvoudige vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Afghanistan dan maar... maar opletten met tattoo's (zie dood supporter van Aston Villa)
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Malika", haar man en haar vrienden... ![]() Islamizme is niet veel beter : kijk maar naar Irak en de aanhoudende bomaanslagen... ga eens op youtube... leuke filmpjes allemaal !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 28 juni 2009 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik denk dat u echt in een droomwereld (al zou ik het eerder een nachtmerrie noemen) leeft. Denkt u nu echt dat elke moslim zich wenst op te blazen of andere mensen wenst te vermoorden? Indien u dat echt denkt is dit wel het beste voorbeeld van islamofobie die ik al op dit forum ben tegengekomen. U kunt ook vrijwillig dit land verlaten en ergens in een kkk commune (of iets dergelijks) gaan wonen. Misschien een goed idee? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vorige week viel een dode in Afghanistan : hij had een tattoo op zijn lichaam en groeide vermoedelijk op in Birmingham Engeland. Malika... zegt u dat niets ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Persoonlijk stel ik het woord van Jezus boven onze wetgeving. Ben ik nu geen onderdaan meer van onze democratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de nachtmerries van London ? Madrid ? Glasgow ? de aanslagen op hotels in India ? de dagelijkse nachtmerries in Irak ? Afghanistan ? Pakistan ?
|
![]() |
![]() |