![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1021 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zoals we weten was het de enige school waar hoofddoeken wel toegelaten waren. Ik zou dus verwachten dat ouders daar voor de poorten moeten kamperen om hun gehoofddoekte kinderen daar ingeschreven te krijgen. Mis poes, er was zelfs ruimte voor kinderen zonder hoofddoek, volgens sommigen was er zelfs sprake van leegloop. Zou het niet mogelijk zijn dat maar een heel klein groepje extremisten vragende partij was? De meeste moslims leggen misschien graag hun hoofddoek af om naar een betere school te kunnen gaan en loopt die school toch leeg. Citaat:
Natuurlijk ga ik het toejuichen als morgen het laatste café vrijwillig een rookverbod invoert. Dat betekend immers dat alle rokers in dat laatste café geconcentreerd zijn en het café toch niet meer leefbaar is. Er dus weinig rokers overblijven. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1022 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1023 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#1024 |
|
![]() Nep-seculier, met minstens 98% moslims wier dromen over kalifaat en Turan worden verijdeld door het leger. Zou in Turkije democratie worden ingevoerd dan wordt die de dag na toetreding tot de EU door de eenstemmig verkozen bajesklant Erdoĝan "democratisch" afgeschaft en vervangen door shar�*a.
![]() |
#1025 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1026 |
|
![]() Terrorisme ligt jou wel hè?
![]() |
#1027 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1028 |
|
![]() Ik denk/vind juist van wel en het lijkt mij een uitmuntende gedachte om daar ook ALLE religieuze en politieke alsmede anderszins opruiende/polariserende symbolen te verbieden. Dat zal meteen die kneiter(s) in het Vaticaan een lesje bijbrengen.
![]() |
#1029 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Totalitair.
![]() Laatst gewijzigd door Daimanta : 27 juni 2009 om 02:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1030 | |
|
![]() Citaat:
http://www.metaseek.nl/search/nl/1/bijbel+aarde+plat http://www.metaseek.nl/search/nl/1/koran+aarde+plat
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 27 juni 2009 om 02:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1031 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom wel weer eens terug naar jou luisteren als je je scheldwoordarsenaal uitgekuist hebt.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 27 juni 2009 om 06:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1032 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1033 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1034 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een hoofddoek betekent: Ik ben dom, want ik denk dat ik een goede moslim ben omdat ik een hoofddoek draag Ik ben dom, omdat ik denk dat je door het dragen van een hoofddoek in het paradijs kom (en anderen niet) Ik ben dom, omdat ik denk dat het dragen van een burka of nikaab me meer punten oplevert voor het paradijs* Ik ben dom, omdat ik denk dat een man buiten geen hoofdbedekking nodig heeft om in het paradijs te komen Ik ben dom omdat ik accepteer dat een broer 2x zoveel erft als zijn zus Ik ben gevangen, want ik mag alleen naar buiten met een hoofddoek Ik ben gevangen want ik mag eigenlijk niet trouwen met de man van mijn eigen keuze Ik ben gevangen want ik moet trouwen met een man ook al ben ik lesbisch Ik ben gevangen omdat het me niet vrij staat een ander geloof te kiezen (ja eigenlijk wel, maar dan word ik geëxcommuniceerd of omgebracht) Ik doe aan takiyya wat betreft mijn hoofddoek en mijn vrijheden. Nederlanders noemen dat liegen, ik noem dat verdediging van mijn geloof Ik vertel leugens over mijn geloof omdat mijn geloof me verordonneert alleen een positief beeld van de islam te schetsen, sterker nog: het uiten van kritiek staat gelijk aan godslastering en dan kom ik nooit in het paradijs Ik ben seksistisch omdat ik denk dat alleen een man zich niet kan beheersen Ik ben seksistisch omdat ik accepteer dat mijn broers wel seks mogen hebben voor het huwelijk en ik maagd moet blijven (behalve van achteren) Ik ben seksistisch omdat ik accepteer dat mijn broer meer vrijheden en keuze's heeft dan ik heb Ik ben seksistisch omdat ik zoveel mogelijk contact met andere mannen afhoud en eigenlijk alleen met alleen vrouwen wil omgaan Ik ben seksistisch omdat ik de apartheid van mannen en vrouwen accepteer Ik ben seksistisch omdat ik vind dat een vrouw zonder hoofddoek een hoer is Ik ben racistisch aangelegd omdat ik op basis van een boek neerkijk op niet-soortgenoten Ik ben racistisch omdat ik meedoe aan de apartheid tussen moslims en niet-moslims Ik ben racistisch omdat ik niet mag trouwen met een niet-moslim Ik ben racistisch omdat ik niet de antisemitische teksten van de Koran verwerp Ik ben racistisch omdat ik niet de haatdragende en moordlustige Koranteksten jegens andere mensensoorten (niet-moslims) verwerp Eigenlijk wil ik niet integreren, maar alleen meedoen onder mijn voorwaarden (en die van de imams). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1035 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 27 juni 2009 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1036 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees dit eens: http://www.demorgen.be/dm/nl/2462/St...oslima-s.dhtml Laatst gewijzigd door filosoof : 27 juni 2009 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1037 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1038 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1039 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Scheldwoorden? Dat is jouw specialiteit. Het is nog niemand ontgaan dat jij je haatfixatie tgo een bepaalde politieke partij op dit forum komt ventileren dmv onophoudelijke scheldkannonades ten aanzien van elke forummer die jouw visie niet deelt. Onwaarheden? De waarheid is dat jij partij kiest voor het racisme en de onwaarheden van religieuze fanatici!!! Lees je maar dit : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1040 |
Banneling
|
![]() Zoveelste onwaarheid dus: dan zou ik al lang geband zijn.
Laatst gewijzigd door filosoof : 27 juni 2009 om 11:24. |
![]() |
![]() |