![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1161 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() best grappig hoe jij La changa gelijk geeft Citaat:
Dat kan je bezwaarlijk neutraal noemen. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1162 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Naar Jezus/Isa wordt in de koran verscheidene malen wel verwezen, echter Mohammed blijft "De Profeet", als laatste en dus belangrijkste "aanvuller" van een/de bestaande leer. Deze site is van "Ugent" dus wetenschappelijk gezaghebbend (en bovendien bedoeld om mij te bekéren): http://www.flwi.ugent.be/cie/majouaou/ajouaou12.htm Citaat:
Let op de "Nieuwe Vlag", voor Eurabia, made-in-Belgium: ![]() http://www.answering-islam.org/Dutch...rgelijking.htm http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=2249
![]() |
![]() |
#1163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu maken we al onderscheid tussen 'polariseren' en 'moedwillig polariseren' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1165 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sorry djimi ik ben je hier volledig kwijt in wat je daarmee wilt zeggen ... misschien heb ik wat gemist Citaat:
Gij gebruikte dat net als argument ( 't feit dat die hoofdoekdragers niet beter beseffen en het maar eens moesten proberen zonder en wel zullen ervaren dat het veel aangenamer is ) terwijl het toch aan de persoon zelve is om dat uit te maken of ze dat willen neerleggen en uiteindelijk is het ook aan de persoon zelve om dat aan de lijve te ondervinden dat dat veel aangenamer is. Het is dus nogal dom en erg belerend dát als argument aan te wenden door iemand die niet in die situatie verkeerd... Ik trachtte je dat te laten inzien Niettemin, hoop Ik met U mee dat ze dat zouden laten en het inderdaad ook als positief ervaren. Citaat:
Is dat wat je in puntje één bedoelde met die andere methode onder puntje 1) Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door praha : 28 juni 2009 om 03:16. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1166 | |
|
![]() Citaat:
Iets is waar of onwaar, vergelijk zwangerschappen. Om te liegen ben ik niet alleen te trots máár ook te lui, wil niet hoeven te onthouden wat ik lieg. Ik vermoed dat je een moslim bent en doet alsof je over geringe koran-kennis beschikt. Antwoord eens eerlijk?
![]() |
![]() |
#1167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan? Het is ook niet wat het reglement beoogt.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#1169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, je kan polariseren en je kan moedwillig polariseren om onrust te stoken. Dat lijkt mij de logica zelve.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#1170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1171 | |
|
![]() Citaat:
Het is een bijna Wittgensteinse gedachte. Er ontbreekt enkel nog: "waarom de onzin van het ongeloof te verstoppen, en van... en van... en van..." De betweters van het humanisme, de gelovers in de "wetenschap" moeten toch inzien dat een hypothese, bijvoorbeeld "God bestaat" pas kan verworpen worden indien daar meetbare gegevens dit bevestigen. Het is nu eenmaal onmogelijk om de "waarheid", al dan niet wetenschappelijk, van een hypothese "God bestaat" te verwerpen zonder feiten. Het is natuurlijk even onmogelijk om het tegendeel zonder data te bewijzen. Maar hier lopen de zogenaamde "humanisten" in een val. De gelovigen beweren nooit dat God bestaat, in die zin dat men dit kan bewijzen op onweerlegbare wijze. Zij stellen dat ze daarin GELOVEN. Niet dat ze daar zeker van zijn. Atheïsten daarentegen zijn blijkbaar zeker. Gelukkig bestaan er nog Agnosten...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijheid van onderwijs zal er pas zijn als ouders de school van hun keuze zelf kunnen betalen, in plaats van hun geld voor onderwijs te moeten afgeven aan de staat die er dan zijn ding mee doet, niet noodzakelijk in het belang van de kinderen.
![]() |
#1173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, dan waren de huidige maatregelen een pak eenvoudiger voor het gemeentebestuur. En geen politiek gedonder. Huizingen is nu eindelijk terug min of meer rustig.
![]() |
![]() |
#1174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet wel zeggen dat ik het tof vind dat de beslissing van de schooldirecties zoveel stof doet opwaaien. Het was hoog tijd voor een fikse storm in een emmer water. Ik vrees dat ons land anders de 'Geert Wilders'-fase in één sprong zou overgeslagen hebben, en in een heuse orkaan terecht zou komen. Ik hoor ze liever 'moord en brand' schreeuwen dan ze 'moord en brand' te zien stichten, maar nog beter is het natuurlijk een open, sereen, eerlijk, constructief en doelgericht debat te voeren. En mensen overuigen op de best mogelijke manier: 'geen woorden, maar daden'. 2. We missen allemaal wel iets, vrees ik. Mocht dat niet het geval zijn, was alles perfect, hé? 3. Ik veronderstel dat die meisjes ook douchen, en dat ze daarbij hun hoofddoek aflaten. Het is ongetwijfeld zo dat het dragen van zo'n hoofddoek in bepaalde omstandigheden méér comfort dan ongemak betekent. Ik weet goed genoeg wat in de straten van Anderlecht, Molenbeek, Sint-Gillis, Laken, Schaarbeek, Sint-Joost, ... zo allemaal gezegd wordt tegen meisjes die zònder rondlopen. Ik zag ook al een bijzonder praktisch voordeel van zo'n strakke hoofddoek: een winkelende mevrouw die haar GSM ter hoogte van het linkeroor geklemd had, en luidop pratend haar boordevolle boodschappentassen (en het waren er, in beide handen, véél!!!) van de supermarkt naar de auto (of direct helemaal naar huis?) aan het dragen was. Ik vond dat best een aardig gezicht, en ik wéét nu ook dat alvast dié moslima méér kan versleuren dan ikzelf. Ik ga er vriendelijk tegen blijven, wees maar gerust ![]() 4. Als je het zo wil noemen. Als �*lle leerlingen aan den lijve ondervinden wat zo'n schoolreglement betekent, bestaat er een kans dat de meest koppige moslima's alsnog bondgenoten vinden. Dat is een eerste stap. 5. Zie punt 1, en ter aanvulling: wat me in de houding van 'mìjn' moslima's het meest stoort, is hun fatalistische ingesteldheid. "Inch' Allah" als ze goede punten hebben, "inch"Allah" als ze slechte punten hebben, ... Dan zeg ik altijd: "nikske inch'Allah, inch' ta tête, verdomme. Denkt ge dat Allah die hersens onder jouw hoofdhaar heeft gestoken omdat zijn vuilnisbak volzat en er nergens elders nog plaats was?" 6. Yo man, I'z ya nigga ![]() Eigenlijk is 't nog veel erger. Om Hem te kunnen verleiden, om Zijn 'heart and mind' te kunnen winnen, ben ik zelfs de advocaat van de Duivel. Als ik er goesting en tijd voor heb, uiteraard. Hij weze hierbij gewaarschuwd. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 28 juni 2009 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1175 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
maar wil jij je bezig houden met semantisch woordgegoochel dan zal ik je niet tegenhouden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1176 | |
|
![]() Citaat:
Voor mij dient de school uitsluitend kennis aan te brengen; Openbaar Onderwijs dus zonder schijnwerelden.
![]() |
![]() |
#1177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NU OP ATV: heruitzending van wakker op zondag over de hoofddoeken
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#1178 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Redelijk dramatisch daarnet op het nieuws, "we gaan nooit opgeven" etc.
Het lijkt omdenduur wel alsof Turkije meer seculier zal worden als België. Misschien moet het leger hier ook eens ingrijpen als de overheid hoofddoeken toelaat in alle overheidsdiensten en universiteiten. ![]() Heeft iemand eigenlijk al eens een goed alternatief voorgesteld over hoe de onder-druk gezette meisjes te helpen zonder dit verbod?
![]() |
#1179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze gewoon hun eigen islamitische inpakscholen oprichten! niemand die hen tegenhoudt.
Alleen Meryem Almaci denkt dat we daar een probleem mee hebben. Ik zou niet weten waarom? Eindelijk terug klassen waar iedereen gewoon Nederlands spreekt, zonder gemekker over halal en haram en hoofddoeken en apartheidszwemmen en apartheidsturnen etc... AUB GEEF ONS ISLAMSCHOLEN!
![]() |
![]() |
![]() |
#1180 | |
|
![]() Citaat:
Huizingen is zowat het enige openluchtzwembadcomplex voor de populatie van Brussel, Vlaams- en Waals-Brabant. 200 mensen die in openlucht kunnen komen zwemmen op een totale populatie van pakweg 2.000.000 ...
![]() |