![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#961 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#962 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#963 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
die meisjes durven hen aan te vechten voor het gerecht, en dezelfde meisjes durven dan geen "nee" zeggen tegen "medeleerlingen, broers, vaders, vrienden waarschijnlijk - WIE weet door WIE" maak dat mijn kat maar wijs.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 30 juni 2009 om 01:20. |
|
|
|
|
|
|
#964 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zijn degenen die wél 1tje dragen en ook willen dragen die niet akkoord gaan met de beslissing van de directie en dat besluit dus (willen) aanvechten! Trouwens; "WIE weet door WIE" was een vraag - maar ik begrijp je verwarring, er stond geen vraagteken = ? achter - sorry meid - ik had je het concept van wat een vraag was nochtans goed uitgelegd laatst, weetjenog? Ik heb zelfs gemerkt dat je de les goed gevolgd had, want je gebruikte net hetzelfde wat ik jou geleerd had tegen een andere forummer - goed zo meid, je komt er wel! Ik ken jouw kat niet dus kan ik haar/hem niks wijsmaken, ik hou trouwens erg veel van katten, ook van honden hoor - ik maak MIJN kat nooit wat wijs - die is slimmer dan dat. Ik vergeef je je verwarring - je bedtijd is al lang geweest.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#965 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
heb het weekend me goed geamuseerd op couleur café, plezante bende, vol met franstalige allochtoontjes, geef mij maar liever meer levenslustige en plezier makende allochtoontjes dan bittere en klagende autochtoontjes
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 30 juni 2009 om 01:45. |
||
|
|
|
|
|
#966 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
De meiden die een hoofddoek dragen of die die er géén willen dragen! Degenen die er wel een dragen zullen NIET onder druk gezet worden om er 1 te dragen, want die dragen er al 1 en die er géén willen dragen zullen de school niet aanklagen! Wat heb ik met jouw uitgaansleven te maken kind, waar ik woon, zijn meer rassen, kleuren en nationaliteiten dan jij ooit samen gezien hebt en ik ben bevriend met alles en nog wat. In mijn straat alleen al wonen er meer dan 10 verschillende!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 30 juni 2009 om 01:46. |
||
|
|
|
|
|
#967 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
meisjes die een hoofddoek dragen worden niet onder druk gezet en degene die geen dragen worden wel onder druk gezet? dus waarom nog verbieden?
|
|
|
|
#968 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat is daar nu zo moeilijk aan te begrijpen? Maar - jij vindt het dus maar niks erg dat meisjes die géén hoofddoek WILLEN dragen onder druk worden gezet om er wél 1 te dragen - dat moet kunnen - dan dragen ze er allemaal 1, ja?
|
|
|
|
|
|
|
#969 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
uitzonderingen kunnen er altijd gemaakt worden. anders zou het hier toch maar een totalitiar regime zijn typisch SDX, woorden in mijn mond leggen die ik niet gezegd heb om mij toch maar zwart te maken.
|
|
|
|
#970 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het was een VRAAG - de les met het 'vraagteken' ? dus, heb je nog niet echt goed begrepen, maar ik begin niet opnieuw, ik ga naar bed - truste Sywen.
|
|||
|
|
|
|
|
#971 | |||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 30 juni 2009 om 02:20. |
|||
|
|
|
|
|
#972 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sywen, wat begrijp je niet aan een schoolreglement - IK heb dat reglement niet gemaakt en toen ik naar school ging moest ik me ook aan dat ROT reglement houden - ik ben er niet slechter van geworden - ik heb er geen trauma aan overgehouden! Citaat:
ALLES met een VRAAGTEKEN ? achter is een vraag Sywen!!!
Laatst gewijzigd door SDX : 30 juni 2009 om 02:28. |
||
|
|
|
|
|
#973 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
vraagstelling: les 1: Citaat:
2) Jij geeft mij het antwoord al : het woordje "ja" is een antwoord, waarom een vraag stellen als je het antwoord al geeft?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 30 juni 2009 om 03:22. |
||
|
|
|
|
|
#974 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ken je een meer efficiënte manier om leugens te weerleggen? Of is dit een vraag voor "suggesties en mededelingen"? |
|
|
|
|
|
|
#975 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Artisjok de draad gaat niet over jou maar over hoofddoeken dus stop nu toch eens met je gejammer! Ik lees dat velen wel hebben gelezen wat ontkent wordt, dus lijkt me dat punt nu toch wel afgesloten!
Over hoofddoeken, meisjes krijgen contant te horen dat ene goede moslima eentje is met hoofddoek en zetten anderen wel degelijk onder druk die visie waarvan Nourdine de verdediger is na te leven. Ze krijgen advies wie te bellen bij problemen, Nourdine dus.. die komt dan anadraven als' woordvoerder' terwijl hij enkel mag spreken voor die groep moslims die zijn visie delen, dus niet voor moslims tout court. Maar omdat dialoog onder moslims zelf niet bestaat( ieder beslist immers zelf hoe je islam interpreteert) reageert niemand waardoor de beeldvorming ontstaat dat dit het standpunt is van iedere moslim met Nourdine als hun woordvoerder. Het verzet van die meisjes wordt gecoordineert, is gestructureerd en voor politieke doeleinden misbruikt door de groep rond Nourdine, die van mening is dat vanwege vrijheid van religie geen enkele beperking mag worden opgelegd aan moslims; Dat is dan ook meteen de kern van de discussie, mogen wij ook aan moslims vragen regels te volgen die tegen hun geloof ingaan zoals het niet bedekken van jezelf op school, Of mogen wij dit niet en leggen moslims op wat wel of niet kan op scholen, werkvloeren, in openbare ruimtes, ziekenhuizen en zwembaden? Benieuwd naar de standpunten! |
|
|
|
|
|
#976 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar is dat echt de kern van de discussie? Mij lijkt het dat de kern van de discussie is of het specifiek verbod op hoofdbedekking noodzakelijk is of niet, productief of contra-productief is wat de situatie van die meisjes betreft. En vooral of het voldoende is (lees wat mij betreft: pak die macho-jongens eens deftig aan). Citaat:
En als een overheid door domheid of lafheid dat toch toelaat dan moeten "wij" daar tegen in gaan. Voor zover mijn standpunt dan.
|
|
|
|
#977 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb je een idee van hoe je dat, alle gegevens en de politieke context in acht genomen, zou willen aanpakken?
|
|
|
#978 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#979 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat contra productief is zijn mensen zoals Nourdine zelf die dit intern als boodschap uitdragen( zonder hoofddoek ben je geen goeie moslima) en jongeren aanzetten tot het zoeken van conflict door deze visie boven alle andere standpunten te zetten. Wat is het belang hiervan voor mensen zoals een Nourdine en de structuren hierrond? Iedere beperking op hoofddoeken zijn een aanval op het geloof, waarbij je de samenleving moet overtuigen dat dit onacceptebel is, zo maak je aparte structuren waarbij niet een pluralistische samenleving maar islam bepaald hoe en wat, die voorbeelden zijn er genoeg. Bovendien overtuig je zo die regels te accepteren en beinvloed je een samenleving ten voordele van islam, door jezelf dan ook nog eens als bemiddelaar en woordvoerder voor te stellen krijg je politieke macht, iedere partij wil wel een allochtoon die voor een achterban staat op de lijst. Die beweging maakte Nourdine al, wat nergens op uitliep, maar daarom zijn de ambities dezelfde, islam als maatschappelijk uitgangspunt omdat die principes boven deze van een ongelovige samenleving staan, , het is dus wel de kern van discussie en helemaal niet "onze taak" meisjes "weerbaar te maken tegen droepsdruk " die religieuze indoctrinatie is waarop ook jongens zich baseren om zich als "macho"s" te gedragen. Het is de taak van imams als Nourdine toe te zien dat gelovigen mekaar niet onder druk zetten en van islamitische ouders om zonen op te voeden met respect voor vrouwen, ongeacht etnische afkomst of levensovertuiging,conform de hier geldende basisprincipes. Scholen moeten niet nog meer maar minder, en zich concentreren op hun kerntaak, onderwijzen, ene goed programma aanbieden waarbij leerlingen kansen krijgen tot hogere studies of op de arbeidsmarkt, gedaan met die zever! De school hoeft helemaal geen rekening te houden met op religie gebaseerde eisen,of zich in bochten wringen tot dialoog met ouders die amper de taal verstaan! Die dialoog was er al en de overeenkomst werd niet gerespecteerd, gedaan ermee dus. |
|
|
|
|
|
|
#980 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Er heerst echter veel meer prostitutie in de Arabische landen dan hier, ten dele mogelijk gemaakt door de anonimiteit van de sluier, ten dele door de achterstelling van de vrouw en ten gevolge van de stigmatisering van meisjes die gewoon eens met een man hebben gepraat als "hoer".
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|