![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1221 |
|
Minister-President
|
Ofwel bedoelde U iets anders maar de link ontgaat mij.
|
|
|
#1222 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Er is een duidelijke link tussen cannabis en koppijn maar de rest is mij onduidelijk. Ik haat enigma's.
|
|
|
|
#1223 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zou zo zeggen: denk er eens over na.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#1224 |
|
Minister-President
|
Zeg dat is flauw. Ik ga daar niet de hele nacht van wakker liggen.
Ofwel, Is het misschien helemaal niet zo subtiel als U het wilt laten uitschijnen.
|
|
|
#1225 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bent u misschien een vrouw?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#1226 |
|
Minister-President
|
Wat een vraag?
Waarom vraagt U dat!
|
|
|
#1227 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#1228 |
|
Minister-President
|
U bent dan toch minder subtiel dan ik dacht.
|
|
|
#1229 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik hoop het, maar volgens haar is het een permanente ban.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#1230 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1231 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
... Dimensie ... Aiwa ...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#1232 |
|
Minister-President
|
tja, als ze niet kunnen discussieren zonder mensen zwart te maken is het hun eigen schuld. Ik heb genoeg beledigingen moeten slikken van dimensie en circe
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 4 juli 2009 om 02:16. |
|
|
|
|
|
#1233 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Waaraan heb ik je goede raad te danken? Citaat:
2 Dan moet je de groepsdruk aanpakken, niet de symptonen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#1234 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1235 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kijk de essentie wordt hier niet besproken..natuurlijk kun je tegen (Artisjok en anderen) de beslissing van de directie zijn, of juist voor ( ikzelf en anderen)
Maar wat niemand hier in de redenering meeneemt is dat de school te maken krijgt met de GEVOLGEN van problemen onder moslims zelf! Daat zit namelijk een groep die vinden dat HOOFDDOEKEN MOETEN, STEEDS EN OVERAL DUS OOK OP SCHOOL, en de voorvechter van die opvatting is IMAM NOURDINE zelf. De GEVOLGEN daarvan voor de school zijn; -uitstroom autochtone leerlingen -schoolkeuze op basis van het dragen van hoofddoeken en onderlinge dwang en OM DIE REDEN wordt ervoor gekozen iedereen NEUTRALITEIT op te leggen. En dan slaat de waanzin toe, want daarmee zou de school DWANG opleggen terwijl overloos is toegelicht dat dit NIET OVEREENSTEMT MET DE VISIE VAN DE SCHOOL ZELF pluralisme... Het probleem ligt dus niet bij de school die als laatste in Antwerpen hoofddoeken nog toestond maar ook niet meer dan dit, een regel die steeds geschonden werd door niet een eenvoudige hoofddoek maar alles bedekkende kleding te dragen waarbij nek, schouders ook bedekt zijn. Er us dus prake van RELIGIEUZE PROVOCATIE en dat probleem krijg je niet weg met een lesje over groepsdruk, of zwaaiend vingertje wat niet mag, wel met maatregels via een schoolreglement. Volgens de redenering van Artisjok mag aan hoofddoeken geen enkele beperking worden opgelegd, dat het dragen steeds en overal juist aantoont dat volgens die groep hoofddoeken MOETEN dringt niet door, dat je ze de deur opent dat er op een dag geen enkele beperking nog kan worden opgelegd nog minder, moslims moeten onderling maar uitvechten hoe en wat met die hoofddoeken maar los van een islamitisch standpunt mogen anderen er ook een hebben, mensen zouden eens met die groepen moeten praten, zij leggen op wat wel of niet kan, ook binnen de dialoog. De meeste moslims doen niet zo moeilijk over hoofddoeken en zetten ze af, in Antwerpen is echter die radicale groep zeer actief , meisjes worden zelfs aangesproken in trams als dit ding verkeerd zit en een haar te zien is, die "zedenpolitie" ontgaat iedereen maar bestaat al wel, misschien moeten Artisjok en consoorten meer de tram op om hun visie over" vrije keuze " eens tegenover die groepen te verdedigen, benieuwd hoelang dit volgehouden wordt! |
|
|
|
|
|
#1236 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...19&postcount=1 http://forum.politics.be/showpost.ph...70&postcount=5 Haar oproep naar de administrators en moderators toe lijkt mij dan toch vruchten af te werpen.
|
|
|
|
#1237 | |||||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Je beweert in een andere post dat je wacht op mijn antwoord. Waarom reageer jij er niet meer op? Ja, een redenering ophangen doe ik opzettelijk. Citaat:
Citaat:
Deze situatie is dus te danken aan sommige leerlingen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In de schoolraad zit er een vertegenwoordiging van ouders, leerlingen, personeel. Ik ben niet van het principe "als je daarmee niet kan leven ga elders" Als ik ergens niet mee kan leven probeer ik het te veranderen. Als ik telkens moet wijken,.. Citaat:
Speciaal voor jou : Ik ben tegen elke beperkende maatregel, ook deze vanuit religie. Citaat:
Misschien kan de school een steentje bijdragen om haar leerlingen dit bij te brengen. Ik denk dat er daarover zelfs iets staat in de vakoverschrijdende eindtermen. |
|||||||||
|
|
|
|
|
#1238 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#1239 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1240 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Gewoon copy/past, ik heb er geen andere wijziging aan toegevoegd en ook heb ik uw woorden niet verdraaid of in een andere context geplaatst zodat het mis begrepen kon worden. In tegendeel!
|
|