![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Banneling
|
![]() Maar wat het spreekwoord betreft (let wel :een Vlaams spreekwoord) is de uil toch een symbool van domheid. Het is maar dat u het weet. Maar zelfs dat had u nog niet door vermoed ik.
Laatst gewijzigd door system : 19 juli 2009 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tweedens, wat die buitenechtenlijke dochter betreft: dat zijn uw zaken niet, noch de mijne. Uw avatar is gewoon een vulgair verschijnsel. En de persoon die zulke avatar bezigt, zal wel van hetzelfde kaliber zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet niet bang zijn dat ik u een tong gaan draaien.
Laatst gewijzigd door Garry : 19 juli 2009 om 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Banneling
|
![]() En dat is dus een type-voorbeeld van wat ik beschouw als platvloerse vulgariteit. Maar u beseft het niet meer. En u vindt deze uitspraak volkomen normaal, net zoals uw avatar. Toch maar uw normen bijstellen. Vlaanderen komt van ver, maar voor Garry de Verkrachter " it is still a long , long, and long way". Laatst gewijzigd door system : 19 juli 2009 om 23:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het uw koning niet is, wiens koning is het dan wel, want de mijne is het ook niet. Maar goed, ik heb er niets tegen hoor, hij mag altijd bij mij is komen om 't gras af te rijden in mijn tuin. Ik heb gehoord dat hij dikwijls niet weet wat te doen dus dat komt dan goed uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 19 juli 2009 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Banneling
|
![]() En waar las u dat dan? En waarvoor werd hij neergelegd? Kunt u wat meer specifiëren? Want iedereen kan dat komen beweren natuurlijk. Let wel, ik sluit niets uit. Maar als u iets beweert, moet u het ook kunnen onderbouwen. Ik ben benieuwd naar de feiten die u zult komen aandragen.
Laatst gewijzigd door system : 20 juli 2009 om 00:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het wordt wel onze zaak als diezelfde kerel in een van zijn nieuwjaarsbrieven meent het volk te moeten wijzen op de waarden en normen van het gezin. Daar bestaat een woord voor .... hypocriet!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Banneling
|
![]() Klopt. Volkomen mee eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() Tja, een oom, een oom. Ik hoop maar dat het zich beperkte tot een oom. Maar heel zeker ben ik er toch niet van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 20 juli 2009 om 01:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Banneling
|
![]() Dus, als ik het goed begrijp, is uw objectieve historische bron Jan Peumans zelve. Sta me toe daaraan te twijfelen. Best is toch ook dat we andere bronnen raadplegen. Niet?
Laatst gewijzigd door system : 20 juli 2009 om 01:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu ja, in datzelfde interview verkondigt Peumans ook zijn liefde voor Wallonië, ik veronderstel dat u daar ook geen snars van gelooft.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 20 juli 2009 om 01:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
16h per dag in dienst van het vaderland op een forum zitten, het is niet iedereen gegeven. Het minste wat albert kan doen is u eens vermelden in zijn speech morgen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 juli 2009 om 01:13. |
|
![]() |
![]() |