![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Acj ja gooi je vooroordelen van de eeuwig werkloze migrant maar nog eens op tafel.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
|
![]() En? Daar ging het hem helemaal niet over hier, het ging om gericht migranten die je kan gebruiken toe te laten en daar heb ik nooit van dokters gesproken. Ik heb enkel eens gereageerd dat economische migratie helemaal niet zo slecht is ook niet voor het land van origine.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
|
![]() Citaat:
Men moet het het establishment eerlijkheidshalve toch wel nageven hoor. Akkoord: het heeft miljarden euro's gekost, zweet en bloed, gelobby van 't kan ni meer, eindeloze mislukkingen, vernederingen, electorale nederlagen, rechtelijke lynchpartijen, mediatieke sluip(massa-)moorden, vervolging, uitsluiting, schaamte en last but not least: het land ligt op apegapen: maar ze zijn toch goed op weg om de enige radikale en rechtlijnige Vlaams Nationale partij klem te zetten. Ik vraag mij af of het louter tenaciteit is dat het establishment drijft of gewoon overlevingsdrang. Akkoord er waren ook dure en spektakulaire mislukkingen bij zoals de rechterlijke uitspraken in eerste aanleg en beroep, de 0110 en de Belgavoxconcerten bijvoorbeeld, de ongelooflijke en repititieve verkiezingsoverwinningen, het gezichtsverlies in het buitenland, de totale morele afgang van de vier machten, enz enz.... Maar alla...zoals ik zei: miljardenslurpende maatregelen tegen één politieke partij. Niks scheen te helpen. Klassiek geschoolden gaan begrijpen wat ik bedoel als ik het nu over het trojaanse paard binnen de vlaamse beweging ga hebben. Eén geniaal verschil: de krijgers die binnengesmokkeld zijn zullen de leden van het Vlaams Nationalisme NIET vermoorden, uitroken enz (dat is al geprobeerd zie boven)...erger nog...ze zullen ze door tjevengedrag gewoon neutraliseren... Nu rest ons de vraag (en ook ik heb geen glazen bol)...gaat Achilles De Wever de Vlaamse zaak overleven? gaat hij ze opvreten? gaat hij ze van binnenuit dynamiteren?.... Wait and see... Een ding weet ik zeker: dit volk is enorm gevoelig aan de tjevenziekte...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 4 augustus 2009 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 4 augustus 2009 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met alle sympathie voor de ouderen, maar een oplossing waarbij alle lasten naar de jongeren en toekomstige generaties worden doorgeschoven is er geen. Het wordt tijd dat er eindelijk eens iemland hardop durft zeggen wat iedereen met wat verstand wel weet. Het pensioensysteem moet veranderen in een kapitalisatiesysteem ipv een repartitiesysteem. De situatie van Nederland is oneindig beter dan de belgische. Geen nederlander die zich moet zorgen maken over zijn pensioen, die weet perfect wat hij al aan pensioen heeft bijeengespaard. Die moet niet hopen dat er nog iets over is tegen het aan hem is. Daarnaast zorgen de grote pensioenfondsen voor een grote economische stimulans en verankering. Zweden - toch niet bepaald een extreem liberale en weinig sociale staat - is ons voorgegaan en heeft een tijd geleden de overstap gemaakt, omdat zij de analyse maakten dat hun pensioensysteem onhoudbaar was. In Belgique daarentegen speelt het orkest van de titanic lustig voort. Citaat:
Ik zie ook hoe langs de ene kant onze politici het russische wetenschappers die perfect nederlands spreken, hier al jaren legaal werken en verblijven moeilijk maakt om de belgische nationaliteit te krijgen (persoonlijke kennis), terwijl aan de andere kant de paspoorten bij de tienduizenden worden uitgereikt aan gelukszoekers, gezinsherenigers enz. uit Marokko. Verwijt het de politici dat niemand een pleidooi voor selectieve migratie serieus neemt, terwijl dat bovenstaande de alledaagse gang van zaken is. De eerste prioriteit moet - heel terecht - liggen op het afblokken van massa-immigratie van onintegreerbaren en mensen die geen toegevoegde waarde hebben voor de autochtone bevolking. De 2e prioriteit zal zijn om omstandigheden te creëren waarin mensen die wel een toegevoegde waarde hebben naar hier willen komen. Dat zal enerzijds een zware herziening van de SZ betekenen - naar amerikaans voorbeeld; eerst een paar jaar bijdragen vooraleer je ook maar enig recht op steun hebt. Anderzijds zullen de lasten op arbeid naar beneden moeten. Wie echt talent heeft komt niet naar hier. Die trekt - een uitzondering niet te na gesproken - naar de VS. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 4 augustus 2009 om 22:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
|
![]() Nee hooe je bewijst gewoon nogmaals dat je boordevol vooroordelen zit over migranten.
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
|
![]() Wat niks anders is dan nu, nogmaals je kan niet iedereen toelaten.
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |||||||
|
![]() Citaat:
En termen zoals "oor een habbekrats" ed komen redelijk dom over hoor . Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ALs over dat iedereen naar de VS trekt: betwijfel het de VS heeft veel van zijn glans verloren genoeg hoog opgeleiden die staan te trappelen om belgie binnen te mogen hoor.
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
- De werkloosheidscijfers liggen pakken hoger dan bij de autochtone bevolking. - Er worden talloze extra kosten gemaakt, taallessen, inburgeringscursussen, maatschappelijk werkers,... - zware oververtegenwoordiging in de criminaliteit. Dit is zowel een financiële als maatschappelijke kost. naar amerikaans voorbeeld zou ik de SZ niet brengen, de miserie die in amerika door dat heerst is enorm. Een bijschaving is dringend nodig dat wel. Citaat:
Het grootste verschil lijkt me dat men er openlijker over is én dat de mentaliteit tov armoede fundamenteel anders is. Het wordt meer als iets tijdelijks gezien in de VS. I.e. een arme heeft er meer hoop op verbetering dan hier. Of dat terecht is laat ik in het midden. De VS zit nu natuurlijk even in een dipje, maar hoeveel ambitieuze indiërs zitten er op Europese universiteiten en hoeveel in de VS denk je? Hoeveel succes stories kan je noemen van immigranten in Europa versus immigranten in de VS? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | ||||||
|
![]() Citaat:
De oplossing die jij aandraagt zal het hele peobleem nog erger maken, niet echt goed denk ik. [quote] Het is u misschien niet duidelijk, maar als je naar de feiten kijkt kan het toch niet anders dat de balans uiterst negatief is? - De werkloosheidscijfers liggen pakken hoger dan bij de autochtone bevolking. [/qoute] Daarom dat ik ook zeg dat je enkel diegene moet toelaten die belgie kan gebruiken. Citaat:
Citaat:
Nogmaals al deze "symptomen" komen omdat men in belgie grote golven van straatarme onopgeleide migranten binnenliet met alle gevolgen van dien. Ik pleit voor migratie meer naar candees of australisch voorbeeld waar men de meeste van deze problemen niet heeft. Citaat:
Citaat:
Of ben jij er nog zo 1 die gelooft in "the american dream"? Citaat:
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
|
![]() Ja tuurlijk iemand die 10+ jaar in grootsteden gewoond heeft en een boel allochtonen van verschillende afkomsten kent is idd redelijk oningelicht.
![]() Laat me eens raden welke jouw ervaringen zijn met allochtonen: VB pampfletjes en "den TV" ?
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Want daar komt het grosso modo op neer hé, degenen met een laag inkomen in de VS voeren meestal jobs uit die hier niet eens meer bestaan. Te duur voor de werkgever door alle arbeidslasten en de werknemer kan voor hetzelfde geld een uitkering krijgen. Citaat:
Het lijkt mij dat je een leuker leven hebt als je gelooft dat er altijd hoop is, dan wanneer je je neerlegt bij het feit dat je je leven aan de uiers van de overheid zal doorbrengen. Door persoonlijke ervaringen is mijn visie misschien wel wat gekleurd bij dat laatste statement. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 6 augustus 2009 om 21:47. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
|
![]() Citaat:
![]() Moest je nu nog argumtenen in deze discussie hebben zou het leuk zijn maar die heb je natuurlijk niet dus komen er nog meer debiele dingen uit dan gewoonlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
nee ik denk toch echt dat de keuze tussen minimumloon VS of werkloos belgie heel simpel is: belgie . Citaat:
Citaat:
EU mag dan misschien achterlopen in de van niks tot superrijken catergorie maar loopt een pak voor van arm naar middeklasse en daar zit toch echt de massa van een bevolking, niet bij die enkele superrijken . Citaat:
Die werkloze maakt in veel gevallen een keuze die minimumloner niet. Natuurlijk zo simpel is het helemaal niet maar ik denk dat de VS in dat opzicht het heel slecht doet hoor.
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
2. Het gaat niet enkel over artsen, maar over de algemene brain-drain die ervoor zorgt dat de economie in die landen aan de grond blijft. Waarom de hoogopgeleiden niet aanmoedigen de situatie in hun thuisland te verbeteren, in plaats van hun volk in de steek te laten? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zitten hier heus niet te wachten op "hoger opgeleiden".
Nu al denkt iedereen dat zoon- of dochterlief advocaat of dokter moet worden. We hebben hier nood aan mensen die hun handen laten wapperen. Van deze mensen lopen er hier genoeg rond, we krijgen ze alleen niet aan het werk. Mijn punt is en blijft: Zet alle mensen die nu reeds hier zijn eerst eens aan het werk, kijk dan wat je nog nodig hebt, het zal begot niet veel zijn. Het verschil tussen het minimumloon en het leefloon is veel te klein, hoe moet je mensen dan stimuleren om te gaan werken? Het leefloon (en werkloosheidsvergoeding) na een tijd minder en minder laten worden?
![]() |
#280 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 9 augustus 2009 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |