Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 augustus 2009, 10:43   #281
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Wat u hier concreet komt te zeggen is bedroevend. Welke minister van onderwijs moet zich in godsnaam voor schut gesteld voelen wanneer van hem verwacht wordt controle uit te oefenen op instanties in zijn éigen gemeenschap? Zijn de onderhandelingscapaciteiten van BDW dan zó beperkt dat hij niet eens die basisgarantie kon vastkrijgen VOORALEER in de regering te stappen?!
Ik lees in jouw bla bla tekst geen enkel element om mekaar de duivel aan te doen in een nieuwe ploeg, door alles holder de bolder te gaan flikken, mekaar voor de voeten te lopen, proberen het gras voor mekaars voeten te maaien ....
onderhandelingskapasiteiten veronderstellen enig respekt voor de partners en ik peins dat dat bij jou en bij de jouwen in grote mate ontbreekt.
Om de beurt moeten we hier tegen mensen als jij zeggen dat men de verkiezingsuitslag moet respekteren (als jij wil dat anderen jouw program moeten uitvoeren ...) en daarna dat men niks bereikt door de andere zo te bruskeren dat ie het liever met een ander gaat doen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2009, 13:03   #282
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik lees in jouw bla bla tekst geen enkel element om mekaar de duivel aan te doen in een nieuwe ploeg, door alles holder de bolder te gaan flikken, mekaar voor de voeten te lopen, proberen het gras voor mekaars voeten te maaien ....
onderhandelingskapasiteiten veronderstellen enig respekt voor de partners en ik peins dat dat bij jou en bij de jouwen in grote mate ontbreekt.
Om de beurt moeten we hier tegen mensen als jij zeggen dat men de verkiezingsuitslag moet respekteren (als jij wil dat anderen jouw program moeten uitvoeren ...) en daarna dat men niks bereikt door de andere zo te bruskeren dat ie het liever met een ander gaat doen.
Elkaar de duivel aandoen? Indien de N-VA haar regeringspartners van haar strategie overtuigd heeft (Maddens-doctrine, eigen bevoegdheden ten volle invullen) kan er toch geen probleem meer zijn? Dan is het uitoefenen van controle op het eigen onderwijs toch gewoon een logische uitvoering van die afgesproken strategie? Ik zeg wel, indien.

En vooraleer u nogmaals een nietszeggend tekstje produceert, opnieuw mijn vraag: welke minister van onderwijs moet zich in godsnaam voor schut gesteld voelen wanneer van hem verwacht wordt controle uit te oefenen op instanties in zijn éigen gemeenschap?

Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 10 augustus 2009 om 13:04.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2009, 14:18   #283
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als ik bij mijn garagist een nieuwe auto bestel, dan moet ik niet om de week gaan aandringen op een dringende levering. Ook die garagist zal wachten tot hij geleverd wordt vanuit de fabriek.

Maar ge wilt het niet snappen.

Ge zijt aanhanger van een partij uit de oppozisie, jouw partij mag niet meespelen omdat ze zich niet vaak genoeg wassen, en nou zit je te raaskallen dat het spelletje niet vlug genoeg gaat.

Het is natuurlijk uw goed recht om op sommige pijnpunten te wijzen, want - vanzelfsprekend - het blijven pijnpunten.
Maar omgekeerd ook: de nva is momenteel aan het bouwen. Bouwen in de politiek, doe je in de regering. En Rome is niet op één dag gebouwd.

D�*�*�*�*�*g.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 10 augustus 2009, 14:53   #284
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

In plaats van naast de kwestie te lullen over garagisten, Rome en het VB, zou u beter eens op mijn concrete vragen en opmerkingen reageren. Zo niet, dan moet ik daar mijn conclusies uit trekken.
Oud 10 augustus 2009, 19:10   #285
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tsja, ik heb het proberen uit te leggen met handen en voeten;
maar uw konkluzies waren al getrokken voordat de draad geopend werd.

Oud 11 augustus 2009, 10:53   #286
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Tsja, ik heb het proberen uit te leggen met handen en voeten;
maar uw konkluzies waren al getrokken voordat de draad geopend werd.
Neen, mijn conclusies waren getrokken vanaf het moment u niet meer op mijn vragen en opmerkingen kon reageren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be