![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar goed, terug OT: ik vrees inderdaad dat men hier een showproces van zal maken. Justitie heeft door al die ontsnappingen een flinke knauw in een al slecht imago gekregen. Echte maatregelen treffen kost geld, iemand een flinke straf geven kost niks. Ik gok dat dit proces vrij snel zal verlopen (om te bewijzen dat justitie nog daadkrachtig is), dus veel vermindering zal er niet komen voor de voorlopige. Ik heb het nog eens nagekeken en voor haar rol in de gijzeling en carjacking kan ze tussen de 10 en 20 jaar krijgen. We zullen zien, maar de kans bestaat dat de rechtbank haar als voorbeeld zullen gebruiken. |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien is dat voorbeeld stellen ook wel nodig...voor andere meisjes.
Dit meisje komt uit Hoboken, groeide waarschijnlijk op tussen Marokkaanse jongeren en zat met hen op school. Ze werd verliefd, dat kun je niemand kwalijk nemen. Bekeerde ze zichzelf voor of nadat ze verliefd werd? In ieder geval was ze niet met een van de daders getrouwd, toch heeft ze zichzelf laten meeslepen in een verhaal waarin ze daders als slachtoffers zag die haar nodig hadden? Ze leek me nog vrij jong, beinvloedbaar, binnen een machocultuur...ergens is ze ongetwijfeld zelf slachtoffer maar dit ontslaat haar niet van verantwoordelijkheid voor haar daden. Die boodschap moet glashelder zijn, wanneer dit het "als voorbeeld dienen " is, is dat mogelijk terecht. Haar eigen gedrag zal hoe dan ook na uitspraak invloed hebben op de tijd die ze werkelijk zit. Ik vind dat dit meisje recht heeft op een eerlijk proces, maar wel met een staf die ergens in verhouding staat tot haar daden. |
|
|
|
|
|
#64 | |||||
|
|
Knap. Nu nog woordjes i.p.v. kleurtjes en smiley's en dan komen we er wel. Maar ik zal dan maar wat gokken.
De eerste rode woordjes ('de profiterende Congolese'): Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tweede rode reeks woordjes: eenvoudige vaststelling, de kans bestaat dat ze dat doen, waarbij ik niet zeg of ik dat wenselijk vind. Als je nu de moeite had genomen om de woordjes daarvoor te lezen, dan zou je ook begrijpen waarom ik tot die conclusie kom. Laatst gewijzigd door Steve_M : 12 augustus 2009 om 00:38. |
|||||
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Banneling
|
Citaat:
mens toch........ |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
Meer woordjes, minder gezichtjes ... Als je je beledigd voelt door het woord 'nar', weet dan dat narren een nuttige rol speelden in de geschiedenis. Zij konden bepaalde kritieken uiten op de heersende overtuigingen zonder onthoofd te worden. Ik zou pakken meer respect hebben voor je als je gewoon wat tegen schenen wilde schoppen, maar het totale gebrek aan inhoud doet me echt vermoeden dat je toch gewoon een VB'er bent die allochtonen in een slecht daglicht wil stellen. Daarvoor heb ik dan weer geen respect. Toch nog veel plezier op het forum
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Banneling
|
die is goed
gewoon een balorig jong die elke gelegenheid te baat neemt om criminelen met hilarische argumenten probeert goed te praten. Een verdediger van vrouwen en burka's onder 1 en dezelfde schedel. 't zal niet veel baten mwoeha Laatst gewijzigd door born2bewild : 12 augustus 2009 om 01:33. |
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Banneling
|
Citaat:
zzzzzzzz |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dat is zowat de praat dat u meer lig hé filo. Dat en HVT heeft toegeven dat z'n bedoeling moord was, dan heeft hij nog altijd punten voor op het gebroed dat u zo graag betuttelt. Waarom filo, omdat deze dn toegeeft misdaden te hebben gepleegd en er de gevolgen van wil dragen dit in tegestelling tot het gebroed dat u zo graag betuttelt die te laf zijn om hun daden toe te geven, die hun daden altijd en overal willen verdoezelen met, "kansarme allochtoon, gediscrimineerde allochtoon, misbegrepen allochtoon" en filo, vul het rijtje maar verder aan daar bent u en andere allochtonen collaborateurs toch goed in nietwaar.
|
|
|
|
#72 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Staatssecretaris
|
misschien over het feit dat de sossen en de commies deftig meewerkten met de nazi's tot deze laatste moedertje rusland binnenvielen
|
|
|
|
#74 |
|
Staatssecretaris
|
♫ ik spring in mijn vliegmachien, alleen maar om jou te zien ♫ by Eddy Wally
|
|
|
|
#75 |
|
Minister-President
|
Dat u niet kunt volgen pietje was te verwachten? Staan waarschijnlijk zaken in waar men in die rode volkshuizen niet graag over spreekt nietwaar. Hoe zou het ook, jaren te koop lopen met iets als multicul en dan moeten toezien hoe dit in de vernieling wordt geholpen door diegene waar men zich al jaren voor voorover buigt.
Dus pietje indien u niet kunt volgen, niemand neemt u dat kwalijk. Zo gauw u eens uit die verdorven muffe volkshuizen komt en u begeeft in de zuivere buitenlucht dan zult u waarschijnlijk wel kunnen volgen. Maar vergeet niet, na jaren gebogen te hebben staan geleidelijk recht te komen anders zou u er iets aan over kunnen houden.
|
|
|
#76 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En verder, wat wordt met de mantel der liefde bedekt?????????????????
|
|
|
|
#77 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Juist aan zulke zaken zou de media geen interesse mogen schenken dat klopt. Want met zulke zaken bereiken de strevers naar mulitcul nu niet echt hun doel nietwaar. Het laat alleen maar zien dat een minderheid binnen de samenleving een meerderheid wordt in het plegen van hoe zou men het kunnen noemen, u misschien een idee? Dus laat ons kort samenvatten, foei kranten en media in het algemeen! Beter zo?
|
|
|
|
#79 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|