![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je niet lezen? Voor die mens doe ik moeite en ik apprecieer zo'n mensen ook. Vrij idioot om hier je eigen vooroordeel zo open te etaleren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Lees : de uitzondering op de regel (zoals bij die ene goede Marokaan die iedereen wel kent)
![]() Laatst gewijzigd door skaldis : 13 augustus 2009 om 07:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik stigmatiseer hiermee geen hele groep want ik heb het voornamelijk over de allochtonen in Brussel en dichte omstreken. Met franstaligen (allo of auto) tout court heb ik doorgaans goede contacten ook al vind ik een onafhankelijk Vlaanderen beter voor zowel Vlaanderen als Wallonië. Belgique is een ziekte die moet worden uitgeroeid zodat de ingewanden ervan kunnen blijven leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja... je wil van mij een racist maken en dat zal ik voor jou en velen wel weer zijn. Wel, ne welgemeende fuck you. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ware trouwens intellectueel eerlijker geweest als je met een falset stemmetje "Raciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiist" had zitten roepen. Dan wist iedereen meteen waar je naar toe wou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ma Jazeker toch, met het verkeerde been uit bed gestapt ? Het was maar een graptje hoor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar soit... ik zal het maar laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 13 augustus 2009 om 08:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pater Leman lost dat wel op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft is dat sinds een paar jaar een geuzennaam waar ik graag mee pronk ![]() "- Alors, vous êtes flamand? - Non, non, non, je suis un sale flamand, un très sale flamand!" En dan volgt een Vriendelijke Uitnodiging om dat even te testen. :grijns: De afkorting SF staat voor mij en vele andere fans tegelijk ook voor 'Science Fiction'. Vooral voor de 'post-apocalyptische', 'psychonautische' en 'cyberdelische' varianten van dat literaire genre heb ik altijd al een zwak gehad. Fantasy en horror zijn gelukkig niet aan mij besteed.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 13 augustus 2009 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat gebeurde trouwens met 'flamouch'? Wordt dat nog veel gebruikt?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jonge allochtonen zeggen niet "Flamin",dat is namelijk Waals en alleen oude Walen vooral rond het Luikse zeggen dat. Mijn familie noemt mij af en toe zo, omdat ik in Vlaanderen woon, het is grappig bedoeld. In en rond het Brusselse is het "Flamand", en niet "Flamin". Het is dan ook een verhaal van horen zeggen, van halve waarheden en onnauwkeurigheden op een hoopje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig is het eerder 'Kanak(ke)'
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In moeilijk doen ben ik wel een 'krak', vermoed ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Geboefte, zonder meer geboefte. |
|
![]() |
![]() |