![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(... die zijn vrouw en kroost i.p. zelf moet "onderhouden" ) (*restant van een topic waar dat enkelen beweerden dat een president zelfs meer kan kosten, maar ik vind de link niet ![]() Citaat:
weet ge nog in die tijd toen nog iedereen een 12 meter jacht in de kanaalhaven had liggen ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Micele : 14 augustus 2009 om 10:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Allee, 't is goed, 44 dagen per jaar. Dan 18.000 Euro per dag. Een schijntje. Hoeveel dagen verblijft onze vorst met aanhang in zijn villa in Frankrijk ? Hoeveel dagen per jaar is hij op reis in Italië ? Daar boven op tel je die 44 dagen spelenvaren. Hoeveel dagen per jaar "werkt" hij voor ons ? Vive la République ! (in 't Frans, dan verstaat de familie het ook)
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() 100 vluchten privaat ? die vent is nooiot thuis !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En de Britse Queen zelf die - weliswaar voor 9/11 - lange afstandsvluchten vaak met een gewone lijnvlucht van British Airways ondernam. Nee, nee, bij ons moeten bijna al die kinderen met het leger vliegen. Ik denk dat het iets is als mannen met grote, dure wagen en een klein, je weet wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is me wat met die Royalties. De burgerluchtvaart is hen te vies. Now she wants champaign on a private plane with her two little dogs on her knees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het mijne was maar 11 meter 96. Hoe haal jij het in je hoofd dat iedereen er een van 12 meter had? Laatst gewijzigd door Garry : 14 augustus 2009 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van 12 ( zeiler genaamd "Stella Maris") heb ik eerlijk gezegd toen niet gekocht. In de plaats daarvan kocht ik een fifty fifty van 9meter en, die meer ruimte bood aanboord dan die van 12 m die ik eerst op 't oog had. Kwestie van eieren kiezen voor uw geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van 12 ( zeiler genaamd "Stella Maris") heb ik eerlijk gezegd toen niet gekocht. In de plaats daarvan kocht ik een fifty fifty van 9 meter en, lengte over alles, die meer ruimte bood aanboord dan die van 12 m die ik eerst op 't oog had. Kwestie van eieren kiezen voor uw geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Als hij dezelfde werkethiek heeft als zijn schare vazallen, zal er inderdaad niet veel gebeuren. Die vent werkt niet, die werkt tegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vent mag niet werken en het geringe wat wel nog tot zijn taken behoort kunnen we veel beter laten doen door Betty Owczarek. Die gaat dat perfect kunnen met de meest sympathieke glimlach, lintje door knippen, en Acte de présence. Die hoeven we maar per optreden te betalen, dat gaat stukken voordeliger uit komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er lopen in Vlaanderen/Belgique wel méér sympathiek glimlachende meisjes (en zelfs jongens) rond die maar wat graag een beetje extra zakgeld zullen uitgeven. Het kan toch niet moeilijk zijn daar 'talenten'-jachten voor te organiseren en zo een 'wervingsreserve' aan te leggen? Ik wil wel enkele vrije dagen opofferen om bij de jury te gaan zitten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij konden hier toen niet op afgeven omdat we het niet wisten. Het nieuwe jacht was staatsgeheim. En het vele geld heeft hij bij de gratie van zijn onderdanen, onderdanen die meer dan de helft van hun leven moeten werken voor de belastingen.
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, maar dan moet hij consumeren in eigen land. Hij moet geen jacht in het buitenland kopen. Hij moet geen jacht inschrijven in het buitenland zodat hij hier geen BTW moet betalen. Hij moet ook geen klooster laten renoveren in Italië op zijn kosten.
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 15 augustus 2009 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Zo is het. We doen niet moeilijk over zijn dotaties. We doen wel moeilijk over kapitaalvlucht. Dat is trouwens strafbaar !
|
![]() |
![]() |