![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() probeer eens in Evergem, of Zwijndrecht
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zondebok : 14 augustus 2009 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De projecten rond het Kievitplein zijn bijna voltooid (Alcatel torens, het uitgebreide station, en de nieuwe ingang van de Zoo). Die aan de Rooseveltplaats moeten nog starten en zijn nog onzeker. Het enige waar je moet op letten is dat de grond die je koopt niet onteigend gaat worden voor het project dat voor herwaardering zorgt.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 14 augustus 2009 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 14 augustus 2009 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mja je moet altijd best de plannen gaan inkijken.
Het bureau dat voor de Rooseveltplaats aan de slag gaat is De Sola Morales.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 15 augustus 2009 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die ga je niet vinden. Ze hebben hunnen dop getrokken en zijn met het vliegtuig richting vaderland. De vijfde colonne heeft soms ook eens rust nodig hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet nog een leuk allochtonen-vrij gebied voor je: ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik had het kunnen weten. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() zondebok, ge hebt touche
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() is't dan al niet te laat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 augustus 2009 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Ze' zitten over�*l, en 'we' zijn eigenlijk al zo goed als verknecht, indien niet afgeslacht/uitgeroeid/... Varkenskwekerijen zullen u niet kunnen beschermen. Die zouden trouwens maar beter nù al aan reconversie beginnen. Volgend jaar wordt hier immers de sharia ingevoerd en is 't gedaan met filet de Saxe en C° op de boterham of de barbecue. Als u per sé hier wil blijven, beleg dan in schrale zandgrond. Nu kost dat niet veel, straks worden daar kamelenkoersen op gelopen. Zorg er wel voor dat er nog wat plaats overblijft voor een theehuis mèt podium voor buikdanseressen-shows en gokkamertje achteraan. Om het met de woorden van De Post te zeggen: "Dùrf, kies voor zekerheid"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
<WAARSCHUWING - SCHOKKENDE FOTO VAN HOE HOMO'S IN IRAN BEHANDELD WORDEN - NIET KLIKKEN ALS JE EEN GEVOELIGE MAAG HEBT> http://lh4.ggpht.com/_qbT9lfmNQI0/SZ...ngayteens3.jpg
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en daarvoor ga ik dus de hier verkregen raad opvolgen : huizen kopen in wijken vergeven van allochtonen, waar geen verstandig mens meer wil wonen. De laatste wanhopige Belgen die daar nog verblijven, zullen mij met plezier hun kot verkopen voor een interessante prijs, en me dan nog als een verlosser beschouwen, alhoewel een stapelgekke. Daar mogen dan ook allochtonen in, die het verder naar de bliksem zullen helpen , en als heel de wijk onbewoonbaar verklaard word, breekt men daar alles af, verdwijnen al die allochtonen naar elders, en dan kan men daar mooie nieuwe huisjes bouwen, voor autochtonen met centen & fatsoen. En dan kan ik daar ook gaan wonen, als ik oud en grijs ben. ![]() |
|
![]() |
![]() |