![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Minister-President
|
![]() Nee, ik ben slechts een Nederlander die genoeg heeft van die eeuwige negatieve houding van de Vlamingen tegenover Nederland(ers). Altijd maar die negatieve grondhouding, altijd maar denken dat de Hollanders erop uit zijn om Vlaanderen te pakken te nemen. Kostmisselijk word ik er van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() ge moet daar iets tegen doen jong. Maar wat?
Ik zou denken dat een filosoof daar remedies tegen heeft. Laatst gewijzigd door born2bewild : 16 augustus 2009 om 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Minister-President
|
![]() Eigenlijk moet ik mij meer op de Nederlanders richten. De Vlamingen komen er steeds mee weg omdat men in Nederland dat gedrag met de mantel der liefde bedekt. Als we in Nederland wat strenger zouden zijn voor de Vlamingen, dan bedenken ze zich voortaan mischien om zich nog eens zo te gedragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou Wilders tijd hebben, of ga je't zelf doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Gouverneur
|
![]() Verdomme en ik werk juist aan de schelde,met die Nederlanders.Die knapen kunnen ruzie maken tegen elkander,joh,maar na de ruzie zijn ze weer de beste vrienden.Bij de belgen blijft dat eeuwig hangen.
Dat is het verschil.ruw van buiten,pitje van binnen. Maar echt je moet ze wakker schudden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
België kent inderdaad een aantal problemen. Dat is duidelijk en wij steken dat niet weg. Maar dat zijn INTERNE zaken. En die staan generlei de relaties met het buitenland in de weg. Kan je hetzelfde zeggen van jullie 'groene' anarchisten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vlaanderen zou terecht boos mogen zijn als dit keer op keer zou gebeuren, zoals jouw "weer" uit de topictitel lijkt aan te geven. Maar zoals ik al zei, de vorige twee uitdiepingen zijn keurig volgens schema verlopen. Dat het nu toevallig een keertje fout loopt kan gebeuren. Ik meen ergens te lezen dat meer dan 50% van alle infrastructurele projecten vertraging oploopt. 1 op 3 is dan nog niet zo slecht, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Banneling
|
![]() Dat merk ik dagelijks. Maar het vertaalt zich niet op politiek niveau. Nederland zit verstrikt in zijn eigen regeltjes. En daar zijn wij de dupe van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goed overleg ? Wij slikken en slikken en slikken ... maar komt er feitelijk wel een 'oplossing' ? Ja hoor, wij hebben ook obstinate groene bewegingen. Onze onderhandelingen hebben daar blijkbaar meer effect. Zij begrijpen ook dat een beweging over zee ecologischer is dan over land. Nu ja, mij maakt het niks uit of ik nu Belgische of Zeeuwse mosselen op mijn bord krijg. Of zelfs Spaanse. De Vlaams-Limburgse witwijn maakt het allemaal even smakelijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Minister-President
|
![]() U kruipt weer in de slachtofferrol, zoals we die kennen van de Vlamingen. Hoezo slikken en slikken? Men heeft nog niet eens de procedure doorlopen zoals die was afgesproken in de scheldeverdragen. Eerst schelden en dan praten is niet de juiste volgorde. En nee, Nederland legt zich ook niet neer bij de vertragingen in Duitsland. Maar dit gaat in goed overleg, zonder dreigementen. Nederland heeft zich nog nooit aan de verplichtingen van een vedrag onttrokken. Het is buitengewoon oneerlijk dat jullie ons dit nu verwijten. Een vertraging is iets anders dan de afspraken niet nakomen. Hopelijk gaat de Nederlandse regering in de toekomst ook dreigen als Vlaanderen ergens te laat mee is. Dit is slechts een kwestie van tijd. Ook in Vlaanderen zijn er wel eens vertragingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Banneling
|
![]() Amai nog niet, de helft van de door Europa opgelegde regels werken we hier eerst zo hard mogelijk tegen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu ja, mij maakt het niks uit of ik nu Belgische of Zeeuwse mosselen op mijn bord krijg. Of zelfs Spaanse. De Vlaams-Limburgse witwijn maakt het allemaal even smakelijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Echt ongelooflijk hoe Vlaanderen zich naar een bevriend land toe gedraagd. En in Nederland zijn wij zo gek om dit weer met de mantel der liefde te bedekken. Let maar op, in Nederland doet men snel weer alsof er niets is gebeurd. Dus die schattige Vlamingen kunnen ons straffeloos blijven bedreigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat ben ik met je eens. Als een Duitse in plaats van een Vlaamse politica opgeroepen had tot een boycot van Nederlandse export was de stemming hier absoluut anti-Duits geworden, terwijl men hier ofwel de hand in eigen boezem steekt dan wel het gedrag van die VLD-politica afkeurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Banneling
|
![]() Een Duitser zou geen mosselen boycotten maar de gaskraan afsluiten. Wij maken een vriendelijk pestgraptje gelijk broers en zus wel eens doen als er iemand iets op de maag ligt. Azo steigeren dat sommigen hier doen. Toen we hun kranten overnamen ook al
![]() Edit : Alé, ja gaskraan ![]() Laatst gewijzigd door skaldis : 16 augustus 2009 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Gouverneur
|
![]() De belg eet zoals hij kiest.
Zolang hij maar te vreten heeft is de Belg content. zolang Hij er maar van geniet,niet wetende dat de politieke putten maar niet gedicht raken.Maar zolang zijn buikje rond is blijft alles van als het oude. |
![]() |
![]() |