![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7641 |
|
Parlementslid
|
Ik verwijs uiteraard naar het dierenrijk, waaraan velen (via selectieve drogargumenten) de basis vinden voor een menselijke seksuele moraal.
|
|
|
#7642 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb jaren lang in marginale milieus geleefd, waar ook redelijk veel janetten rondliepen, en zolang die mannen met hun tengels uit mijn buurt bleven, heb ik daar nooit problemen mee gehad in feite.Vandaag is dat wel wat veranderd, dat is juist.Ik leid aan homo-moeheid, die mensen hangen gewoon mijn voeten uit met hun gezaag en hun belachelijke hunker naar respektabiliteit en sociale aanvaarding.Hun Gay Parades doen mij overgeven, en hun pseudo wetenschappelijke prietpraat, hun statistieken en het hele santekraam over hun zogenaamde "normaliteit" geven mij het vliegend schijt. Ik hou ze ook verantwoordelijk voor de verbreiding van de Aids epidemie in de westerse landen. In dit dekadent cirkus ook nog eens kinderen betrekken vind ik van uiterst slechte smaak, krimineel gewoon. Ik hoop dat ik met deze op uw vragen geantwoord heb. |
|
|
|
|
|
|
#7643 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Maar nu weet ik nog altijd niet wie het Rafke is op de foto......
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#7644 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Ik heb er alle begrip voor dat je een hekel hebt aan elke homo die zich 'opdringerig', 'pseudowetenschappelijk', 'handtastelijk', 'promiscue', 'zonder fatsoen', 'zeurend', 'decadent' of 'AIDS-versrpeidend' gedraagt. Alleen maak je de vergissing te denken dat een homo per definitie deze eigenschappen bezit. En je vindt bovendien dat de wetgeving (in casu: homo-adoptie) moet worden afgestemd op jouw vergissing. Onverdraagzaamheid kan zo banaal zijn hé
|
|
|
|
#7645 |
|
|
Nu al afsluiten ..... ??? we hebben nog geen 10.000 posten in deze draad....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#7646 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Ik bedoelde het afsluiten van de dialoog tussen CG en mezelf.
|
|
|
|
#7647 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7648 |
|
Vreemdeling
|
Het besluit van al die reacties van onzekeren en twijfelaars is en blijft nog altijd + zal zo blijven - dat homosexualiteit abnormaal is en een psychisch ziekteverschijnsel. Bewijs? Met homo's sterft de wereld uit! Amen!
|
|
|
|
|
|
#7649 |
|
Europees Commissaris
|
![]() |
|
|
|
|
|
#7650 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Om precies te zijn, is het de mensheid die dan uitsterft. Vanuit het oogpunt van de natuur zou dat nog niet eens zo'n slechte zaak zijn...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#7651 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7652 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7653 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uiteraard! Heb je dat verslag niet gelezen in de fabeltjeskrant?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#7654 |
|
Banneling
|
Wie vraagt er jouw opinie?
|
|
|
|
|
|
#7655 | |
|
Burger
|
Citaat:
Dat die wetenschappers zich eens zouden gaan bezighouden met nuttiger onderzoek dan het broedgedrag van meeuwen! Laat die beestjes toch gerust |
|
|
|
|
|
|
#7656 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#7657 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7658 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Meer nog, necrofilie komt ook voor bij dieren, en in dit geval bij homoseksuele dieren: Citaat:
Homoseksueel gedrag is helemaal niet schadelijk voor de menselijke soort, maar om dat te beargumenteren of tegen te argumenteren dat vind ik toch maar raar en bemoeizuchtig. Laat die mensen toch doen.
|
|
|
|
#7659 | |
|
|
Citaat:
|
|
|