Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 september 2009, 10:03   #321
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odoric Bekijk bericht
Ik heb zo ook het gevoel... Het handelt vooral om zwart-wit pentekeningen waarvan ik überhaupt al niet snap hoe je iemand als "zwart" kan omschrijven omdat de tekenaar hier en daar wat schaduw op hun smoel heeft getekend en je daarop afgaat op oer-oude termen (swarthy bv) die in die bepaalde tijdsperiode mss een totaal andere betekenis hadden.

[Madame de Staël staat beschreven als 'bad complexion' en 'too swarthy.']

swarthy

http://www.google.nl/search?hl=nl&so...meta=&aq=f&oq=

http://images.google.nl/images?hl=nl...-8&sa=N&tab=wi

basané

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...G=Zoeken&meta=

http://images.google.nl/images?hl=nl...ldingen+zoeken

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 1 september 2009 om 10:07.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 11:10   #322
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

[Nicole Coste et Alexandre de Monaco]
Oud 1 september 2009, 12:17   #323
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Een Moor door Hyacynthe Rigaud
Symbool voor blauw bloed
Oud 1 september 2009, 12:49   #324
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

De Grondwet:
Huize de Verlichting

THEATERGROEP DE NIEUW AMSTERDAM IN THEATER BELLEVUE

Citaat:
Ze is het fundament van onze samenleving: de Nederlandse Grondwet. We doen en laten van alles met de gedachte dat er grondrechten en plichten zijn. Van 20 t/m 25 april organiseert Theatergroep De Nieuw Amsterdam een culturele manifestatie rondom dit thema in Theater Bellevue, Melkweg Theater en in de Balie. In deze week worden er o.a. in Theater Bellevue iedere avond 3 eenakters gespeeld waaronder:
Dinsdag 20 t/m zaterdag 24 april 2004
8 eenakters gebaseerd op artikelen uit de Grondwet
Karim el Guennouni, Sinan Cihangier en Mohammed Azaay spelen in Huize de Verlichting,
een hilarische komedie over het Nederlands koningshuis
Citaat:
Egmond Codfried, Huize de Verlichting, gebaseerd op artikel 24-27: de troonopvolging
Een schizofrene kroonprins zit samen met zijn vader in een tehuis voor doorgedraaide aristocraten. Terwijl Nederland een republiek is, probeert de kroonprins door middel van obscure handel in koninklijk sperma de erfopvolging te waarborgen. Huize de Verlichting is een extravagante satire op de Nederlandse monarchie in het jaar 2028.
tekst Egmond Codfried regie Bart Kiene spel Mohammed Azaay, Karim El Guennouni en Sinan Cihangier
http://www.tawiza.nl/forums/viewtopi...t=1963&p=19247

Citaat:
Egmond Codfried - Huize de Verlichting
artikelen 24-27: over de wijze waarop de troonopvolging is gereguleerd.
Een schizofrene kroonprins zit samen met zijn vader in een tehuis voor doorgedraaide aristocraten. Terwijl Nederland een republiek is, probeert de kroonprins door middel van obscure handel in koninklijk sperma de erfopvolging te waarborgen. Huize de Verlichting is een extravagante satire op de Nederlandse monarchie in het jaar 2028.
Regie; Bart Kiene
Spel ; Mohammed Azaay, Sinan Cihangir, Karim e; Guennouni
http://www.denieuwamsterdam.nl/index...1&limitstart=5

Citaat:
2002-2003 Grenzeloos Toneel: elf theaterteksten.

Een bundel geschreven door cursisten van de werkplaats: Egmond Codfried, Salah Hassan, Paula Udondek, Egbert Balsma, Martine van Ditzhuyzen, Marga Grooff, Rafa Rosario, Peet van Duijnhoven, Kees Folmer, Benny Lindelauf, Alejandra Peña Mateluna.
Samenstelling: Willy Westermann.

Van oudcursisten toneelschrijven werden gespeeld:

2004 In de Manifestatie De Grondwet, een initiatief van De Nieuw Amsterdam:
Huize de Verlichting van Egmond Codfried
http://www.stichting-aves.nl/index.php?page=3

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 1 september 2009 om 12:50.
Oud 1 september 2009, 13:23   #325
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

SIDIS

The African-Indians are called Sidis. One of the strongest remaining links they have to their roots is the damaal or drum. Otherwise Sidi culture is not significantly different to that of other poor, rural Indians

Like most Sidis, the people of Jambur are Sufi Muslims, who believe God is worshipped through song and dance. Anthropologists believe the dancers’ ecstatic performances are a combination of traditional African worship and Indian Sufi practices.

That India is incredibly diverse goes without saying. Is it tolerant? I think people are willing to live and let live but there is much less intermingling, which has much to do with caste stratification and little geographic mobility. But there is less fear of the unknown, I would venture, because people are used to difference in belief and lifestyle. Anyway. Long live multiple identities!

http://www.thehindu.com/fline/fl2218...9002609100.htm

http://www.niica.on.ca/Diaspora/IndiAfrica.aspx

http://news.bbc.co.uk/2/shared/spl/h...ies/html/2.stm
Oud 1 september 2009, 13:51   #326
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Vlamingen met een hart voor Suriname

Vlamingen en Surinamers hebben zoveel gemeen. Deze weblog is dan ook een middel om met elkaar in contact te komen en ideeen met elkaar uit te wisselen.

03-01-2008

Stedenbanden Suriname – Vlaanderen

Citaat:
Algemeen
Zoals bekend bestaan er verschillende banden tussen een stad in Suriname en een stad in Vlaanderen: Paramaribo - Antwerpen, Blauwgrond - Kortenberg, Koksijde - Galibi, Paramaribo – Vlaamse Gemeenschapscommissie (VGC).Aan andere stedenbanden wordt nog naarstig gewerkt.Wanneer twee gemeenschappen elkaar ontmoeten is dat altijd een verrijking van kennis en geest en leren ze elkaar beter kennen. Ze leren van elkaar op uiteenlopende gebieden.Suggesties voor het uitbreiden van nieuwe stedenbanden zijn altijd van harte welkom.

Citaat:
Simon Smith
[permalink] geplaatst op 4 april 2009, 23:48 uur"Suriname en België hebben meer gemeen met elkaar dan veel mensen zullen vermoeden, meent uitgever Vic van de Reijt. Hij staat bekend als de wandelende encyclopedie op het gebied van hits in binnen- en buitenland. De hits uit Suriname en Vlaanderen lijken volgens Vic van de Reijt erg veel op elkaar. "Surinaamse en Vlaamse liedjes zijn simpel, kort, helder, laconiek en geestig. De lichtheid wordt ernstig genomen en de zwaarte wordt licht gebracht," aldus de samensteller."

zie: Surivlaams: hits uit Suriname en Vlaanderen - WERELDOMROEP - Surinaams - surinaams.caribiana.nl
http://vluchten.idealo.nl/vliegroute...E/Suriname-SR/

http://suriname.start.be/

http://watersnoodrampsuriname.punt.nl/?r=1&id=326594

http://www.diplomatie.be/nl/travel/c...AMENL=SURINAME

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 1 september 2009 om 13:54.
Oud 1 september 2009, 14:52   #327
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht

Symbool voor blauw bloed
Oud 1 september 2009, 16:08   #328
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vlamingen met een hart voor Suriname

Vlamingen en Surinamers hebben zoveel gemeen. Deze weblog is dan ook een middel om met elkaar in contact te komen en ideeen met elkaar uit te wisselen.

03-01-2008

Stedenbanden Suriname – Vlaanderen

http://vluchten.idealo.nl/vliegroute...E/Suriname-SR/

http://suriname.start.be/

http://watersnoodrampsuriname.punt.nl/?r=1&id=326594

http://www.diplomatie.be/nl/travel/c...AMENL=SURINAME

Meneer Codfried,

sta mij toe u voor deze links te danken.

Groeten,

djimi

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 15:39   #329
Odoric
Partijlid

Standaard

Citaat:
Beste, Extreem Rechts heeft de reputatie dat haar volgelingen altijd heel domme mensen zijn. Zelf hou ik niet van vooroordelen, maar ik krijg hier steeds meer het idee dat er enige waarheid hierin schuilt. Misschien dat iemand dit door een intelligente posting kan weerleggen.
De Blue Blood is Black Blood (1500-1789) theorie is gebaseerd op persoonlijke beschrijvingen als deze van Queen Anna Boleyn, de moeder van Queen Elizabeth. Als iemand als ‘very dark’ wordt beschreven, verwacht men ook een very dark portret. Als men echter een verwit portret aantreft wil de intelligente onderzoeker weten waarom een als ‘very dark’ beschreven persoon als witte werd afgebeeld. Kan het nog simpeler gebracht worden?

http://www.wissen.de/wde/generator/s...perty=zoom.jpg

ANNA BOLEYN’S APPEARANCE
Ten eerste Egmondje: gelieve mij niet te vergelijken met extreem-rechts aub, u zou er zo mogelijk niet nog verder kunnen naastzitten. En ten tweede, blijf ik het echt totaal van de pot gerukte theorieën vinden. Ik ken zelf genoeg mensen die 's zomers en winters dag en nacht verschil zijn qua uitzicht van huid dus waarom zou dat vroeger ook al niet gekunnen hebben.
Oud 4 september 2009, 14:27   #330
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Ten eerste Egmondje: gelieve mij niet te vergelijken met extreem-rechts aub, u zou er zo mogelijk niet nog verder kunnen naastzitten. En ten tweede, blijf ik het echt totaal van de pot gerukte theorieën vinden. Ik ken zelf genoeg mensen die 's zomers en winters dag en nacht verschil zijn qua uitzicht van huid dus waarom zou dat vroeger ook al niet gekunnen hebben.

[Auteur James Boswell (1740-1795), adellijke Schot, beschreven als 'black' en 'swarthy with black eyes and black hair.' In zijn biografie A Life of James Boswell stelt de biograaf dat zijn persoonsbeschrijving sterk afwijkt van het portret dat hij tijdens zijn grandtour liet maken, maar vraagt zich verder niet af wat dat te betekenen heeft. Dat is waar mijn onderzoek begint.]

Hooggeboren heer,

Sommige mensen die hier posten, posten ook op Stormfront met extreem racistische denkbeelden, en deze mensen gebruiken voor mijn gevoel extreem rechtse logo's. Verder merk ik dat de site vormgeving van Politics.be en Stormfront dezelfde zijn.

Dus kwam ik in uw geval onterecht tot de conclusie dat u ook tot die club behoorde. Mijn excuses. Helaas heeft u mij nog niet bevredigd ten aanzien van uw intelligentie. Ik stel vast dat u voor het eerst hoort van dit soort ideeen, en ik weet zeker dat u voor het eerst sommige van mijn afbeeldingen ziet. Maar u stelt geen vragen, of reageert niet op argumenten.

Mag ik u eraan herinneren dat men ooit dacht dat de wereld plat was en dat de zon om de aarde draaide en dat degenen die iets anders beweerden aan grote vervolging blootstonden. Probeert u te verplaatsen in een persoon als ik die niet geindoctrineerd is door Europees onderwijs, daarom ook geen enkele racistisch vooroordeel heeft tegen zwarten en zich bij het lezen van europese teksten afvraagt waarom een persoon als baron van der Duyn van Maasdam als 'chimney sweeper' (schoorsteenveger), 'A son teint basané' (over zijn zwart-bruine kleur) wordt beschreven, maar dat er slechts één afbeelding van hem is aangemeld welke een witte, blauwogige man toont?

Verder is James Boswell, die hem schoorteenveger noemt een neef van Anna Margaretha van Aerssen, de echtgenote van de baron en beschrijft haar als 'Mrs Maasdam black as chimney.' Zelf beschrijft Boswell zich als 'black (zwart)' en wordt beschreven als 'swarthy, with black eyes and black hair.' Barones Belle van Zuylen (1740-1805) wijdt een heel gedicht aan de baron 'zijn zwartbruine kleur' (1764) en zij verteld ons over haarzelf dat zij 'niet de witte handen heeft.' (pas la main blanche.)

Ik meende hierop in te moeten gaan om vooral de anderen met een onderzoekende geest verder te informeren.

Egmond Codfried

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 september 2009 om 14:36.
Oud 4 september 2009, 15:39   #331
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb zo ook het gevoel... Het handelt vooral om zwart-wit pentekeningen waarvan ik überhaupt al niet snap hoe je iemand als "zwart" kan omschrijven omdat de tekenaar hier en daar wat schaduw op hun smoel heeft getekend en je daarop afgaat op oer-oude termen (swarthy bv) die in die bepaalde tijdsperiode mss een totaal andere betekenis hadden.
Charles II Stuart, koning van Engeland werd 'The Black Boy' genoemd, beschreven als 'The Swarthy Stuart' en in een wanted poster beschreven als 'A tall black man.'
Oud 4 september 2009, 15:45   #332
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

AXEL WITSEL

Wat is in België de consensus over Axel Witsels etniciteit. Is hij wit of zwart, afgezien van dat hij erg knap is.
Oud 4 september 2009, 15:56   #333
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

PERSOONSBESCHRIJVINGEN

[b]Een voorbeeld van een moderne, autobiografische persoonsbeschrijving. Het zou vreemd aandoen als wij vervolgens een afbeelding van een blonde persoon voorgelegd zouden krijgen als beeltenis van deze zelfde persoon met 'donkere ogen, huid en haren' of '[ik] ben donker.'

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Ik werd ook een uitgemaakt voor vuile turk omwille van mijn donkere ogen, huid en haren, door iemand die goed genoeg wist dat ik dit helemaal niet ben.
Of een andere die mij omschreef als "die Italiaan daar op de foto is dus MaGNiFiCaT".
Of mensen die mij bij de kennismaking -zonder dat zij iets wisten van mn achtergrond- vroegen of ik een Italiaan of Spanjaard ben. En ik heb heel fijne gelaatstrekken, maar ben donker. Mensen denken vaak dat ik van zuiderse afkomst ben, en zo lijkt het ook, maar het is helemaal niet zo.
Oud 4 september 2009, 16:01   #334
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

http://images.google.nl/images?hl=nl...ab=wi&biw=1004

Aarnout Joost van der Duyn van Maasdam is als eerste portret alleen op deze verzamelpagina zichtbaar.

Citaat:

[Auteur James Boswell (1740-1795), adellijke Schot, beschreven als 'black' en 'swarthy with black eyes and black hair.' In zijn biografie A Life of James Boswell stelt de biograaf dat zijn persoonsbeschrijving sterk afwijkt van het portret dat hij tijdens zijn grandtour liet maken, maar vraagt zich verder niet af wat dat te betekenen heeft. Dat is waar mijn onderzoek begint.]

Hooggeboren heer,

Sommige mensen die hier posten, posten ook op Stormfront met extreem racistische denkbeelden, en deze mensen gebruiken voor mijn gevoel extreem rechtse logo's. Verder merk ik dat de site vormgeving van Politics.be en Stormfront dezelfde zijn.

Dus kwam ik in uw geval onterecht tot de conclusie dat u ook tot die club behoorde. Mijn excuses. Helaas heeft u mij nog niet bevredigd ten aanzien van uw intelligentie. Ik stel vast dat u voor het eerst hoort van dit soort ideeen, en ik weet zeker dat u voor het eerst sommige van mijn afbeeldingen ziet. Maar u stelt geen vragen, of reageert niet op argumenten.

Mag ik u eraan herinneren dat men ooit dacht dat de wereld plat was en dat de zon om de aarde draaide en dat degenen die iets anders beweerden aan grote vervolging blootstonden. Probeert u te verplaatsen in een persoon als ik die niet geindoctrineerd is door Europees onderwijs, daarom ook geen enkele racistisch vooroordeel heeft tegen zwarten en zich bij het lezen van europese teksten afvraagt waarom een persoon als baron van der Duyn van Maasdam als 'chimney sweeper' (schoorsteenveger), 'A son teint basané' (over zijn zwart-bruine kleur) wordt beschreven, maar dat er slechts één afbeelding van hem is aangemeld welke een witte, blauwogige man toont?

Verder is James Boswell, die hem schoorteenveger noemt een neef van Anna Margaretha van Aerssen, de echtgenote van de baron en beschrijft haar als 'Mrs Maasdam black as chimney.' Zelf beschrijft Boswell zich als 'black (zwart)' en wordt beschreven als 'swarthy, with black eyes and black hair.' Barones Belle van Zuylen (1740-1805) wijdt een heel gedicht aan de baron 'zijn zwartbruine kleur' (1764) en zij verteld ons over haarzelf dat zij 'niet de witte handen heeft.' (pas la main blanche.)

Ik meende hierop in te moeten gaan om vooral de anderen met een onderzoekende geest verder te informeren.

Egmond Codfried
Oud 4 september 2009, 21:40   #335
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
AXEL WITSEL

Wat is in België de consensus over Axel Witsels etniciteit. Is hij wit of zwart, afgezien van dat hij erg knap is.
Dat zijn vader afkomstig is van de franse antillen en zijn ma blank, is dat verwonderlijk??
Wat dat te maken heeft met uw fluttheorie is weer een extra raadsel...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2009, 10:09   #336
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

De Mohrenkopfbokal van Christoph Jamnitzer (1602)
Christoph Jamnitzer, Mohrenkopfpokal, um 1602, Förderung im Jahr 2000 für das Bayerische Nationalmuseum München (© Bayerisches Nationalmuseum München)
De St. Moritzburg Schat (Renaissance). Een goud/zilver/ kristallen drinkbokaal in de vorm van een Morenkop welke werd gebruikt bij hoogadellijke huwelijken.

Symbool voor blauw bloed

De vlag van Corsica met een overeenkomstige Moor als de Mohrenkopfbokal.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 5 september 2009 om 10:37.
Oud 5 september 2009, 10:30   #337
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Kretschmann, Georg:
Der Schatz der Wettiner. Der Sensationsfund in Sachsen. Unter Mitarbeit von Dirk Syndram.
Leipzig: Seemann, 1997. 120 S. Gebundene Ausgabe. ISBN: 3363006713 (EAN: 9783363006711 / 978-3363006711)

Einband leicht berieben, sonst gutes und sauberes Exemplar. - Im Oktober 1996 machte ein aufsehenerregender Schatzfund in Sachsen weltweit Schlagzeilen. Junge Leute aus Dresden waren im Wald bei Moritzburg auf wertvolle Kunstgegenstände und goldenes Tafelgeschirr aus dem Besitz des ehemaligen sächsischen Königshauses gestoßen! Zwei Tage lang hatten sie mit ihrem Gewissen gerungen, dann vertrauten sie sich dem Direktor des Grünen Gewölbes an. Wenige Stunden später setzte ein Archäologenteam die Grabung in dem sofort abgeriegelten Waldgebiet fort... Eine spannende Schilderung sämtlicher Phasen dieser modernen Schatzsuche, einschließlich ihrer Vorgeschichte und Hintergründe. Alle geborgenen Kleinodien werden hier erstmals in brillianten Aufnahmen vorgestellt und ausführlich beschrieben. -- Inhalt: Georg Kretschmann, Prinzen, Profis und Pretiosen: Ein ruhiger Freitag -- Der Anruf im Grünen Gewölbe -- Wer sind die Schatzgräber? -- Der "Mohrenkopf" auf dem Kachelofen -- Ein Fall für die Archäologen -- Die Nacht im Walde -- Die Wettin-Erben -- Mit Metallsonden und Klappspaten -- Die Hoheiten treffen ein -- Das Fax aus Kanada -- Gefahr für die Kostbarkeiten -- Die Vergrabung -- Flucht mit Krone -- Moritzburg 1947 -- Wo sind die Schätze aus der "Russengrube"? -- Dirk Syndram, Der Kunstschatz aus dem Waldboden: Die Pretiosen sind geborgen -- Der Umfang des Fundes -- Wettinischer Kunstbesitz und Fürstenabfindung von 1924 -- Das vergrabene Hofsilber -- Zur Geschichte der Hofsilberkammer -- Das letzte Tafelsilber des Königshauses -- Die wiederentdeckten Kunstschätze -- Das Gesellschaftsstück des Mainzer Kurfürst-Erzbischofs -- Die Greifenklaue von Valentin Geitner -- Johann Melchior Dinglingers Blumenkorb -- Christoph Jamnitzers Mohrenkopfpokal -- Diegotischen Kreuzreliquiare -- Die weiteren Kunstschätze. ISBN 3363006713
Schlagworte: Wettiner
Oud 5 september 2009, 10:59   #338
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

http://rhein-zeitung.de/old/96/10/09...0810schat.html
Oud 5 september 2009, 11:41   #339
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

The New Black Caucasians – Changing Meaning of the Caucasian – By Lion!

The New “Black Caucasians” – Changing Meaning of the Caucasian -
New Caucasian Delusions

In 1937, Caucasians were defined as “the white division of human beings so called because the people are from the Caucaus mountains. They were taken from the highest type of the human family, the circassians, Jews, Armenians, Hindus and Persians.” See Webster’s 20th century Dictionary unabridged, 1937.

A more recent revision of the New Websters dictionary, 1981 defined the terms as: “Caucasian- pertaining to the white race as characterized by physical features. A native of the Caucausus, a member of the Caucasian race.”

In 1992, the American Heritage Dictionary, 3rd Ed,1992 moved this re-definition process even further for it boldly declared as follows: “Caucasian- of relating to, or being a major human racial division traditionally distinguished by physical characteristics such as very light to BROWN skin (??) pigmentation and straight to wavy orcurly hair, and includes people indigenous to Europe, northern AFRICA(??),Western Asia, and India, relating to the Caucasian region of its peoples.”

The definition of Caucasian that exists in Webster’s New World College Dictionary of 1996 is a 180 degrees turn around from the term’s usage in the early parts of the 20th century. In the Webster’s dictionary one finds the following so called explanation: “Caucasoid- from the erroneous notion that the original home of the hypothetical indo-europeans was the Caucasus ..one of the major…varieties of human beings…characterized by…straight or wavy hair..loosely called the white race although it embraces many people of DARK (??) skin color.”

Motivation For A Historic Lie

We all thought that Caucasian meant the so-called white race, (actually a pink-pale coloured tribe from Central Asia) who today dominate Europe, America and the rest of the world. This tribe was the last civilized tribe of humanity, yet it claims to be the first world nation.

Until recently, it was quite understood that the essential difference between the pink northern European (Caucasians) and the brown African (Coloureds)was the colour of their skin. It appears that the Euro-controllers of the world, dominators of the world consciousness, have now redefined the meaning of Caucasian to include Africans.

Why would they do this: To keep Moors (so-called Africans) confused about their identity; to keep Europeans deluded about their abilities; to steal the legacy and achievement of worthier civilizations; to perpetuate pink-skin supremacy by erasing the collective memory of humanity and giving an impression of a collective mass that does not exist in fact.

They also lie to the rest of us, so that we do not know where we are coming from or where we are all heading to. And where are we heading to? To a world of sanity, equity, and balance. We are fighting for a world where white (pink-skin) supremacy is utterly destroyed. Our strenght is in numbers, and we cannot be conquered, as long as we are aware of their manipulations and underhand tactis.

Keep watch, Moorish children, the night is almost over and the false one is in a great panic!

Lion!

See : Suzar, “Blacked Out through whitewash” at www.suzar.com

See http://charismaallover.wordpress.com...inned-and-neve r-dark-skinned/

source: Rasta Livewire-site
Oud 5 september 2009, 11:53   #340
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

WIE IS WIT EN WIE IS ZWART?

http://www.africaresource.com/rasta/...gh-thind-1923/
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be