![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is erg, maar het is gewoon menselijk.
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() A dirty mind is a joy forever.
En voor U de vraag stelt, mijn voorkeur van partners is voor volwassen, rondborstige, gevulde dames. Maar ik ga U niet verplichten dezelfde smaak te hebben. En gaan liggen, waarom?
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() Iemand overtuigen dat ze seks willen, gebeurt dat niet in een overgroot deel van de seksrelaties?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het hele verhaaltje had wel helemaal anders kunnen zijn indien dochterlief zonder dwang en met plezier in die relatie had gerold. Dan had alleen "de wet" de situatie de stempel verkrachting hierop gedrukt.
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor er domme dingen gezegd worden, "doktertje spelen" gebeurt toch, wetten of geen wetten.
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie liefst dat kinderen en jongeren daarin beschermd worden. De enkelingen die dolgraag en met volle overtuiging seks willen met hun stiefmoeder hebben dan pech en moeten nog eventjes wachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() Over domme dingen gesproken: doktertje spelen onder minderjarigen is geen probleem, als volwassenen doktertje spelen met kinderen grijpt "de wet" gelukkig in. Volwassenen moeten met hun poten van kinderen blijven. Zo ingewikkeld is dat allemaal niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Ah ,ik krijg geen auto". Citaat:
Maar waar stopt die bescherming en waar begint de betutteling? Citaat:
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Depth of Field : 6 september 2009 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor sommigen is het extreem ingewikkeld. En voor anderen, is het gewoon een kwestie van smaak.
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Minister-President
|
![]() maak het je zelf dan toch niet ingewikkeld,en zeg dat je kickt op extreem jonge meisjes of jongens
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 6 september 2009 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee, ik heb daar geen ervaring mee.
Het blijft iets abstracts voor me Citaat:
En dan word hier geschreven dat ik een vijs kwijt ben...
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik val op rijpere vrouwen. Mag dat? Gut ja, ik was compleet verziekt toen ik op mijn 17de de eerste keer van grond ging.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 6 september 2009 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet? Als "gereedschapsmaker" met ervaring in die richting, heb ik er geen bezwaar tegen.
En als de actrices die U in gedachte hebt voor de rollen het volledig vrijwillig doen, ben ik met plezier toeschouwer
![]() |
#220 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() natuurlijk. maar hier ging het over een meisje, vandaar.
Citaat:
ik zit meer in met het kind dan met de dader, sorry zenne. als de volwassene 100% zeker kan zijn over volledige vrijwilligheid van het kind, dan zie ik geen problemen. Maar: een volwassene kan NOOIT die zekerheid hebben. Dat is gewoon onmogelijk. Je betoog blijft dus iets theoretisch, en daardoor geheel irrelevant als het gaat over de realiteit. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |