![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo ad het schoolreglemnt veel eerder kunnen zijn aangepast om zulke toestanden te voorkomen zonder dat het achteraf zulke polymiek oplevert. Aanpassen in de zin wat dan wettelijk afdwingbaar was... maar om de één of andere reden denk ik dat je meer vereist. Citaat:
Als je religieuze symbolen toestaat en anderszijds waren er geen restricties inzake hoofdeksels dan kom je logischerwijs uit bij deze soort toestanden Citaat:
Tenzij men weer een gedrocht van een wet opmaakt waar dat per ongeluk nu net buitenvalt |
|||
|
|
|
|
|
#322 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#323 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is niet omdat de politie je niet zou verbaliseren wanneer je door het rode licht rijd dat ge er niet voor hoeft te stoppen. |
|
|
|
|
|
|
#324 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#325 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die reglementen ed ware er niet Garry... we hebben ze moeten invoeren... de mogelijkheden waren er wel om ze kunnen en mogen invoeren Citaat:
- alvorens daar waar het schoolreglement uitdrukkelijk hoofdeksels en/of religieuze symbolen in scholen verbied voor leerlingen ? ( bij mijn weten heb ik dat twee jaar gelden pas in het schoolreglement gelezen van de school waar mijn zoon studeerde aangetroffen... daarvoor stond daar niks van in ) |
||
|
|
|
|
|
#326 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dat zie ik... daarom da men dat nu doet/deed
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#327 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#328 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er moet zeker een schoolreglement zijn maar er zijn ook vanzelfsprekende zaken. In het schoolreglement hoeft toch ook niet in te staan dat ge niet in uw bloot gat in de klas mag zitten.
|
|
|
|
|
|
#329 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
gemeenschapsonderwijs .. da's openbaar net dus
2 jaar geleden is dat er expliciet ingezet net omwille van de nakende problemen ( de school bevindt zich op 't kiel ) Citaat:
Welk soort onderwijsnet ? 't stond dat zo in dat reglement ? ... daar geloof ik niks van... dat zal wel ergens omzeild geweest zijn dat de school ten alle tijde ergens een dresscode mocht bepalen |
|
|
|
|
|
|
#330 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar voor die rekkertjes behoef je dat in principe wel of een vrijgeleide voor een naar believe op te leggen dresscode ofzo En zo niet dan is je vrouw ( en haar ouders ) zeer braaf en volgzaam geweest... misschien gewoon omdat ze geen noodzaak zag om dat anders te willen |
|
|
|
|
|
|
#331 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het probleem begint wanneer die hoofddoekdrager zich nadien niet wil houden aan het schoolreglement waaraan zij zich dient te houden en welke bepalingen en beperkingen wat het reglement betreft haar al waren meegedeeld alvorens zij haar werknemerscontract tekende.... Dus ,eh mijn beste Garry,de werkgever bepaald de omstandigheden én de regels ,en de werknemer is niet verplicht om het contract te tekenen als bepaalde werkomstandigheden hem niet aanstaan... De keuze lag dus bij die dame.... |
|
|
|
|
|
|
#332 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nee, dat stond er expliciet in. We spreken wel over zo een 25 jaar geleden. Ik weet niet meer juist de naam maar het was toen een zeer strenge meisjesschool instituut waar je zelfs niet zo maar binnen kwam. Was ook een vrij dure aangelegenheid en in uniform. Zelfs de voering van de jas was kleurbepaald. |
|
|
|
|
|
|
#333 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
|
|
|
|
|
#334 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#335 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#336 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 12 september 2009 om 02:18. |
|
|
|
|
|
|
#337 | |
|
|
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
|
|
|
|
|
#338 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#339 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zie niet in waarom de ene beleefdheidsregel en de andere al even oude een verschil zouden uitmaken. Wanneer jij vindt dat wat ik aan haalde belachelijk is , geeft dit enkel en alleen aan dat wat jij zelf aangaf even belachelijk is.
|
|
|
|
|
|
#340 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
jep... verklaart tevens waarom dat ze dat er expliciet in gezet hebben
Citaat: