![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
voor zover ik kan nagaan hebben noch K&G, noch Terzake weet van onthaalmoeders met een geschifte interesse in de heer Bin Laden. dus graag zo'n adresje in de zone 03, vriend Bod.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 september 2009 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Vreemdeling
|
![]() Hier zien we juist dezelfde reactie als FC Brussels voorzitter: Johan Vermeersch. Die zei: "Ik ben geen racist. Ik geef die mannen juist werk."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Europees Commissaris
|
![]() De Verenigde Staten en Israël zijn democratieën, dus die vallen meteen al af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Staatssecretaris
|
![]() U hebt mij nog steeds niet uitgelegd wat extreem rechts is. Leg eerst uit wat rechts is, daarna wat extreem is en eindig met een uitleg over extreem rechts. Ik heb die hutseput van beschrijvingen die alle universaliteit missen niet nodig. Geef mij algemene universele definities.
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 13 september 2009 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat u gelooft of niet gelooft laat me volledig koud dit om het even klaar en duidelijk te houden oké. De reeks werd deze week uitgezonden op de vernoemde zender iets met de naam 'Appocalyps' of zo. Maar dit zult u waarschijnlijk met de interesse die u hebt voor WO2 en de juiste geschiedschrijving erover zelf wel geweten hebben nietwaar.
![]() |
![]() |
#370 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#371 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#372 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() toch niet die waarin ik het mentale evenwicht van derderijksfans in twijfel trek ("hitlervereerders zijn knetter") ? ik rangschik ze onder het kopje "sociopaten". vertel me, ben jij er stiekem ook zo eentje, heerlijk ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 september 2009 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien dat u uzelf een blaas kunt wijsmaken maar andere? Al 64 jaar horen we dezelfde verhalen over een bepaalde ideologie, de vrt zendt voor elke verkiezing wel iets uit dat verwijst naar deze ideologie (waarschijnlijk om de kiezers angst aan te jagen om niet te stemmen voor een bepaalde partij). Hoedikwijls hoort men op de vrt, in de media of waar ook verwijzen nar de msdaden gepleegd door een stalin en deze zijn ideologie. Waarom kan men ermee leven dat er in brussel een laan is genoemd naar de stad die de naam draagt van deze massamoordenaar. Hier maakt men een drama over een foto binnenskamerswaar miscchien geen enkel kind oog voor had, in brussel lopen kinderen door een straat die de nam draagt van een massamoordenaar dus waar ze waarschijnlijk niet kunnen naast kijken. Welk van beide zou hun geestelijke gezondheid het meest in de weg kunnen staan volgens u.
![]() |
![]() |
#374 |
Minister-President
|
![]() Denkt u dat? Ga maar eens na wat er met kinderen zoal allemaal gebeurt, en dit zonder de foto van een AH.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 13 september 2009 om 16:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik rangschik eender welke bruinhemdnostalgicus (een AH-Erlebner?) sito presto onder het kopje "sociopaat". vertel me, ben jij er stiekem zo eentje, heerlijk ?
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 september 2009 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb u hier nog personen hun geestelijke gezondheid in vraag zien stellen daarom een vraagje uit nieuwschierigheid moet toch kunnen niet, hebt u misschien gestudeerd voor psycholoog of misschien wie weet voor sociaal-psycholoog u weet wel zo iemand die begaan is en aandacht heeft voor de sociale kant van hetgeen men zou kunnen noemen 'zielkundige problemen'. Indien ja, misschien bent u dan zelf wel het ideaal studiemateriaal, wat denkt u? Dus even in het kort, iets dergelijks kan me nu eenmaal niet beledigen hopelijk bent u tevreden met het gekregen antwoord. ![]()
![]() |
![]() |
#378 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of hoe het moet verder gaan met kinderen van open vld'ers, die geen respect hebben voor personen met een andere mening en deze namen opkleven als, 'mestkevers'. Wat moet van zulke kinderen worden die opgroeien in zulke gezinnen, hoe kunnen die ooit respect hebben voor hun medemens aangezien hun opvoeders mensen gelijk stellen met insecten. Zijn toch zulke zaken waar men voor waarschuwt is het niet. zZulke zaken zouden toch zijn gebeurt in de jaren '30, mensen niet langer beschouwen als mensen. Of, is het wanneer het nu gebeurt door hetgeen zich pc noemt niet gevaarlijk meer? Dus is nu aan u het woord want u schijnt wat betreft de geestelijke kant der mensheid een groot zeer groot licht te zijn en ik ben altijd bereid te leren.
![]() |
![]() |
#379 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 september 2009 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja, zal het doen. Moest u een kontdraaiertje erkennen dan zou u moeten weten dat u tot deze klasse behoort. U vraagt zich nu waarschijnlijk af hoe het komt dat men u herkent als kontdraaier wel dat is door het volgende, u zit reactie's te geven die totaal naast de kwestie zitten, wanneer men u dan vragen stelt begint u opnieuw met reactie's te geven die volledig naast de kwestie zitten enz. enz. Wat betreft EER EN TROUW, hebt u deze woorden ergens vluchtig opgevangen want, denk wel wat ik met zekerheid kan zeggen dat dit begrippen zijn die U volledig onbekend zijn nietwaar. Dus, indien u zo graag kostbare energie wil verspillen om iemand er op attent te maken wat men kan verwachten van uw geestelijk kapaciteiten zou ik gerust kunnen stellen zonde van de energie. Of, wilt u met al deze zéééér doordachte reactie's aangeven dat men vroeger in uw ouderlijk huis ook een foto van AH tegen de muur had hangen en dat dit de reden is dat het nu zover met u is kunnen komen. Wel troost u dan, zulks kan niet aan een foto liggen zal wel meer in de aard van het wezen liggen.
![]() |