Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 september 2009, 10:14   #361
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
iemand die het jammer vindt dat op 9/11 slechts 3000 mensen de dood vonden en vervolgt met: we zullen doorgaan met aanslagen, enz...
Iemand die in z'n huis een foto van Bin Laden a.d. muur hangt, moet die bezocht worden door...enz...

gemurmel in de marge.
voor zover ik kan nagaan hebben noch K&G, noch Terzake weet van onthaalmoeders met een geschifte interesse in de heer Bin Laden. dus graag zo'n adresje in de zone 03, vriend Bod.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 september 2009 om 10:15.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2009, 10:41   #362
pv1994
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Ik vind dat men die vrouw niet mag verbieden voor haar mening uit te komen en wat ze zei was al helemaal geen negotianisme. Als men haar verboden had voor haar mening uit te komen hadden we nooit geweten haar beter geen kinderen toe te vertrouwen hoewel het hebben van zo'n mening nog altijd niets zegt over hoe ze met kinderen omgaat eigenlijk maar soit. Indien ze haar mening niet zou mogen ventileren zou ze er misschien nog veel extremere gedachten op na houden en die kindjes manu militare proberen brainwashen.
Wat deze vrouw zei was wel degelijk negationisme. Zij rechtvaardigde de genocide en dat behoort tot de negationismewet.
pv1994 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2009, 10:50   #363
pv1994
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Toch raar dat die onthaalmoeder en zijn echtgenoot lid waren van het VB. Of eigenlijk, helemaal niet raar. En het VB maar altijd ontkennen dat ze zulke mensen wensen. Precies of het VB van Hoboken niet wist welk vlees het in de kuip had met deze vrouw en haar man. Hitler en Bert Eriksson thuis aan de muur hebben hangen. Moet er nog zand zijn?

Nu, verwonderlijk is dat niet. Wijlen Karel Dillen wist ons te vertellen dat Bert Eriksson (en ik citeer): 'de grote Vlaamse leider was'.

En zo ziet men maar. Al is de leugen nog zo snel bij het Vlaams Belang, de onthaalmoeder brengt ze ons wel.
Dit is een belachelijke reactie. Het VB heeft de genocide nooit goedgepraat. Het siert het VB juist dat zij onmiddellijk deze persoon uit het ledenbestand geschrapt hebben
Oud 13 september 2009, 10:54   #364
pv1994
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Ik ben zéker geen nazi-gezinde (mijn vader en grootvader zijn omgebracht in WO II). In dit land bestaat er privacy. Die mensen hangen aan hun muur wat ze willen: het is binnen in hun huis.
Tot nu heeft geen enkele ouder klacht ingediend, voor zover we weten.
Het CGKR heeft zich niet te moeien met wat binnenskamers gebeurt !
Een nieuwe naam voor CGKR: Centrum voor Stasi-praktijk in Belgie.
Ik heb er geen probleem mee wanneer dit inderdaad in de privé is. Het verschil hier is dat er daar kinderen rondliepen en wanneer deze jonge kinderen worden opgevoed met de gedachte dat Hitler een man met visie en goede standpunten is dat een gevaar voor onze multi-culturele maatschappij
Oud 13 september 2009, 10:56   #365
pv1994
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
En ik ben helemaal geen racist. Ik heb niets tegen negers, in tegendeel, ik vind dat we er allemaal eentje zouden moeten hebben.
Hier zien we juist dezelfde reactie als FC Brussels voorzitter: Johan Vermeersch. Die zei: "Ik ben geen racist. Ik geef die mannen juist werk."
Oud 13 september 2009, 11:37   #366
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De Verenigde Staten, Israël, Pakistan, ...
De Verenigde Staten en Israël zijn democratieën, dus die vallen meteen al af.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2009, 11:41   #367
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
De Verenigde Staten en Israël zijn democratieën, dus die vallen meteen al af.
En wat is dan jouw reden om de eerste twee democratieën te noemen en de laatste niet?
IronChef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2009, 12:02   #368
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ook al jou: noem maar eens landen op die aan alle criteria van extreem rechts voldoen en een oorlog gestart zijn.
U hebt mij nog steeds niet uitgelegd wat extreem rechts is. Leg eerst uit wat rechts is, daarna wat extreem is en eindig met een uitleg over extreem rechts. Ik heb die hutseput van beschrijvingen die alle universaliteit missen niet nodig. Geef mij algemene universele definities.

Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 13 september 2009 om 12:02.
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2009, 16:09   #369
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1) Kun jij mij eens goed citeren en dan zonder fouten posten? Bovendien staan je posts vol met spelfouten.
2) Ik geloof daar helemaal niets van. Wat is de naam van de serie, welke aflevering etc..?
Zoals altijd maar weer en maar weer, wanneer het aan kennis moet inboeten gaat het lullen over schrijffouten. Weet mama en papa dat u nog zo laat op de pc zit te tokkelen.

Wat u gelooft of niet gelooft laat me volledig koud dit om het even klaar en duidelijk te houden oké. De reeks werd deze week uitgezonden op de vernoemde zender iets met de naam 'Appocalyps' of zo. Maar dit zult u waarschijnlijk met de interesse die u hebt voor WO2 en de juiste geschiedschrijving erover zelf wel geweten hebben nietwaar.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2009, 16:14   #370
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pv1994 Bekijk bericht
Ik heb er geen probleem mee wanneer dit inderdaad in de privé is. Het verschil hier is dat er daar kinderen rondliepen en wanneer deze jonge kinderen worden opgevoed met de gedachte dat Hitler een man met visie en goede standpunten is dat een gevaar voor onze multi-culturele maatschappij
Denkt u dat deze kinderen aandacht zouden besteden aan een foto die daar tegen de muur hangt of een vlag die daar in een hoek staat? Indien ja, dan lopen kinderen op straat en in een boekhandel meer geestelijk gevaar tot het worden van toekomstige perverten.

Oud 13 september 2009, 16:16   #371
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
geneuzel. wie per definitie anderen geen gelijke kansen gunt, moet niet proberen er zelf aanspraak op te maken. ik zou wel helemaal betoetert moeten zijn. enfin, toch bedankt dat jij en co tegenwoordig zo begaan zijn met het borgen van elkendeens gelijke kansen.
Afgaand op uw tweede reactie, klopt u bent betoetert.

Oud 13 september 2009, 16:24   #372
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Afgaand op uw tweede reactie, klopt u bent betoetert.
toch niet die waarin ik het mentale evenwicht van derderijksfans in twijfel trek ("hitlervereerders zijn knetter") ? ik rangschik ze onder het kopje "sociopaten". vertel me, ben jij er stiekem ook zo eentje, heerlijk ?

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 september 2009 om 16:30.
Oud 13 september 2009, 16:26   #373
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
U bent weeral van de discussie aan het afwijken. Feit is dat zogoed als iedereen aanneemt dat het communisme en dan vooral Stalin en Mao miljoenen slachtoffers op hun geweten hebben. Dit wordt niet ontkent, noch geminimaliseert. Daarentegen hebben we het NS, waarbij de misdaden door dat regime begaan, veelal worden geminimaliseert, dan wel ontkent. Dat is dan ook de reden dat het ontkennen/minimaliseren van de holocaust strafbaar is. Het zijn net mensen zoals u die daar verantwoordelijk voor zijn.

Misschien dat u uzelf een blaas kunt wijsmaken maar andere? Al 64 jaar horen we dezelfde verhalen over een bepaalde ideologie, de vrt zendt voor elke verkiezing wel iets uit dat verwijst naar deze ideologie (waarschijnlijk om de kiezers angst aan te jagen om niet te stemmen voor een bepaalde partij). Hoedikwijls hoort men op de vrt, in de media of waar ook verwijzen nar de msdaden gepleegd door een stalin en deze zijn ideologie. Waarom kan men ermee leven dat er in brussel een laan is genoemd naar de stad die de naam draagt van deze massamoordenaar.

Hier maakt men een drama over een foto binnenskamerswaar miscchien geen enkel kind oog voor had, in brussel lopen kinderen door een straat die de nam draagt van een massamoordenaar dus waar ze waarschijnlijk niet kunnen naast kijken. Welk van beide zou hun geestelijke gezondheid het meest in de weg kunnen staan volgens u.

Oud 13 september 2009, 16:27   #374
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
poepsimpel. hitlerverheerlijkers zijn knetter - spreek me ten allen tijde tegen hoor, god-met-jou'er - en het opvoeden van kinderen laat je niet over aan mafketels.
Denkt u dat? Ga maar eens na wat er met kinderen zoal allemaal gebeurt, en dit zonder de foto van een AH.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 13 september 2009 om 16:28.
Oud 13 september 2009, 16:34   #375
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Denkt u dat? Ga maar eens na wat er met kinderen zoal allemaal gebeurt, en dit zonder de foto van een AH.
ik rangschik eender welke bruinhemdnostalgicus (een AH-Erlebner?) sito presto onder het kopje "sociopaat". vertel me, ben jij er stiekem zo eentje, heerlijk ?

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 september 2009 om 16:35.
Oud 13 september 2009, 17:00   #376
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre Bekijk bericht
U hebt mij nog steeds niet uitgelegd wat extreem rechts is. Leg eerst uit wat rechts is, daarna wat extreem is en eindig met een uitleg over extreem rechts. Ik heb die hutseput van beschrijvingen die alle universaliteit missen niet nodig. Geef mij algemene universele definities.
Zoveel in één keer.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2009, 17:48   #377
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
ik rangschik eender welke bruinhemdnostalgicus (een AH-Erlebner?) sito presto onder het kopje "sociopaat". vertel me, ben jij er stiekem zo eentje, heerlijk ?
Wilt u me nu beledigen?

Ik heb u hier nog personen hun geestelijke gezondheid in vraag zien stellen daarom een vraagje uit nieuwschierigheid moet toch kunnen niet, hebt u misschien gestudeerd voor psycholoog of misschien wie weet voor sociaal-psycholoog u weet wel zo iemand die begaan is en aandacht heeft voor de sociale kant van hetgeen men zou kunnen noemen 'zielkundige problemen'. Indien ja, misschien bent u dan zelf wel het ideaal studiemateriaal, wat denkt u?

Dus even in het kort, iets dergelijks kan me nu eenmaal niet beledigen hopelijk bent u tevreden met het gekregen antwoord.

Oud 13 september 2009, 18:12   #378
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
En kunt u nmisschien ook eens simpel, normaal en deftig reageren op het volgende, vindt u dat buiten een foto van een AH, de geestelijke gezondheid van kinderen geen gevaar loopt? Bv. ouders die hun kinderen een T-shirt aantrekken met het smoelwerk van een ché op, zouden deze ouders hun kinderen erbij vertellen waar dit smoelwerk voor stond? Hebt u zich al eens voorgestelt welk gevaar de geestelijke gezondheid loopt van kinderen die opgroeien in een sossen gezin waar buiten bedrog en leugen niets of weinig te leren valt en om dan nog maar te zwijgen over de corruptie waar de top van deze ideologie zich schuldig aan maakte/maakt aan Vlaamse en Franstalige kant.

Of hoe het moet verder gaan met kinderen van open vld'ers, die geen respect hebben voor personen met een andere mening en deze namen opkleven als, 'mestkevers'. Wat moet van zulke kinderen worden die opgroeien in zulke gezinnen, hoe kunnen die ooit respect hebben voor hun medemens aangezien hun opvoeders mensen gelijk stellen met insecten. Zijn toch zulke zaken waar men voor waarschuwt is het niet. zZulke zaken zouden toch zijn gebeurt in de jaren '30, mensen niet langer beschouwen als mensen. Of, is het wanneer het nu gebeurt door hetgeen zich pc noemt niet gevaarlijk meer?

Dus is nu aan u het woord want u schijnt wat betreft de geestelijke kant der mensheid een groot zeer groot licht te zijn en ik ben altijd bereid te leren.

Oud 13 september 2009, 18:15   #379
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
En kunt u nmisschien ook eens simpel, normaal en deftig reageren op het volgende, vindt u dat buiten een foto van een AH, de geestelijke gezondheid van kinderen geen gevaar loopt? Bv. ouders die hun kinderen een T-shirt aantrekken met het smoelwerk van een ché op, zouden deze ouders hun kinderen erbij vertellen waar dit smoelwerk voor stond? Hebt u zich al eens voorgestelt welk gevaar de geestelijke gezondheid loopt van kinderen die opgroeien in een sossen gezin waar buiten bedrog en leugen niets of weinig te leren valt en om dan nog maar te zwijgen over de corruptie waar de top van deze ideologie zich schuldig aan maakte/maakt aan Vlaamse en Franstalige kant.

Of hoe het moet verder gaan met kinderen van open vld'ers, die geen respect hebben voor personen met een andere mening en deze namen opkleven als, 'mestkevers'. Wat moet van zulke kinderen worden die opgroeien in zulke gezinnen, hoe kunnen die ooit respect hebben voor hun medemens aangezien hun opvoeders mensen gelijk stellen met insecten. Zijn toch zulke zaken waar men voor waarschuwt is het niet. zZulke zaken zouden toch zijn gebeurt in de jaren '30, mensen niet langer beschouwen als mensen. Of, is het wanneer het nu gebeurt door hetgeen zich pc noemt niet gevaarlijk meer?

Dus is nu aan u het woord want u schijnt wat betreft de geestelijke kant der mensheid een groot zeer groot licht te zijn en ik ben altijd bereid te leren.
tsk, tsk, Ehrlich toch. ik herken een kontdraaiertje wanneer ik er ééntje zie. vertel nu eens eerlijk, Eerlijk: heet je eer trouw? Ben jij er zo eentje, zo'n een AH-Ehrlebertje?

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 september 2009 om 18:18.
Oud 13 september 2009, 18:38   #380
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
tsk, tsk, Ehrlich toch. ik herken een kontdraaiertje wanneer ik er ééntje zie. vertel nu eens eerlijk, Eerlijk: heet je eer trouw? Ben jij er zo eentje, zo'n een AH-Ehrlebertje?
Ik denk niet dat u een kontdraaiertje erkent, moet ik u zeggen waarom?

Ja, zal het doen. Moest u een kontdraaiertje erkennen dan zou u moeten weten dat u tot deze klasse behoort. U vraagt zich nu waarschijnlijk af hoe het komt dat men u herkent als kontdraaier wel dat is door het volgende, u zit reactie's te geven die totaal naast de kwestie zitten, wanneer men u dan vragen stelt begint u opnieuw met reactie's te geven die volledig naast de kwestie zitten enz. enz.

Wat betreft EER EN TROUW, hebt u deze woorden ergens vluchtig opgevangen want, denk wel wat ik met zekerheid kan zeggen dat dit begrippen zijn die U volledig onbekend zijn nietwaar. Dus, indien u zo graag kostbare energie wil verspillen om iemand er op attent te maken wat men kan verwachten van uw geestelijk kapaciteiten zou ik gerust kunnen stellen zonde van de energie. Of, wilt u met al deze zéééér doordachte reactie's aangeven dat men vroeger in uw ouderlijk huis ook een foto van AH tegen de muur had hangen en dat dit de reden is dat het nu zover met u is kunnen komen.

Wel troost u dan, zulks kan niet aan een foto liggen zal wel meer in de aard van het wezen liggen.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be