Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 september 2009, 22:57   #401
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tejokus Bekijk bericht
OK, ik kan jou goed volgen.
Feit is dat nu wel is gekozen en beslist.
Dit is wat iedereen wilde, of het nu tegenvalt of mee is gevallen.

Die meisjes die nu thuis zitten zoals je zegt moeten zich houden aan de
leerplicht....
Zaak is wie gaat dat controleren?
Er is dus géén schoolplicht wel een leerplicht en leren mag je ook thuis doen.
Strikt genomen hebben we ook geen islam-scholen nodig.
Wil je Belg zijn, wil je toch naar school dan zijn er genoeg scholen waar
je kan leren.
Het is een kwestie van prioriteiten, meer niet.
Wil je studeren en iets van jouw leven maken of niet?
Met de genomen beslissing is iedereen gelijk voor de wet.

Jammer dat godsdienst overal ter wereld alles en iedereen op stelten zet.
Ik geloof niet in godsdienst wel in bijzondere mensen.
Alles is ook "uitgevonden" door mensen.

Ik heb wel nog één vraag.
Je hebt vast gehoord van de "Big Bang".
Een grote massa die ontploft en zo het heelal heeft geschapen.
Waar kwam dan in "godsnaam" die massa vandaan?
Kan iets ontstaan uit het niets?
Dat is nu precies waar ik voor vrees. Het zal niet goed opgevolgd worden en er zal mijn inziens ook niet de moeite worden gedaan het nauwgezet op te volgen. In principe hoef je enkel deel te nemen aan midden jurie examens en voldoe je aan je "leerplicht"...of je slaagt is niet belangrijk. Terwijl er anders wel een sociale druk ontstaat in de klas als je niet slaagt en/of "blijft zitten".

Dat meisjes iets van hun leven zullen willen gaan maken wordt gesterkt net door die academische periode in hun leven. Net die meisjes gaan nu die enige kans om zich te ontwortelen van soms mensonwaardige culturele voorwaarden, verliezen (want ik heet de meeste van zo'n mensen = cultuurmoslims, omdat ik binnen de echte bronnen van de Islam vaak heel andere zaken lees).

En meer nog, de meisjes welke wel "geëmancipeerd" denken te zijn, gaat men de kast opjagen en dit gehele protest laten voeren.

Godsdienst zet mensen niet persé op stelten imo, net zoals nu hier in België gebeurt, is het politiek | onwetendheid |frustratie | eigenbelang. Men is het er zelfs niet over eens dat het volgens de Koran verplicht is hem te dragen..je ziet talrijke moslimas _zonder_ hoofddoek...dit is geen religieus debat meer, dit is enkel het gal van sommigen welke anderen over zich heen krijgen...in beide kanten.

"Het kwade westen" en "de boze Islam" zijn een strijd aan het voeren, terwijl geen van beide het eigenlijke westen noch de Islam vertegenwoordigen, maar wel mij en u, soms ongewild, in dit ridicule debat betrekken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Welke integratie, die van hun of die van ons.

Nog een beetje en dan zijn wij allemaal geïntegreerd, want dan moeten onze vrouwen en dochters met kopvodden rond lopen of ze worden afgemot, uitgescheten en gejouwd op straat. Dat is nu al regelmatig het geval voor wat luchtig geklede dametjes
.
Ach stop toch met die idiote doemscenario's...pure stemmingmakerij en "rechts gezwans". Dat de hedendaagse politiek nog steeds met zo'n gemekker te maken krijgt is het bewijs dat er voor het westen ook nog een lange ontwikkeling staat te wachten.
Je doet er je partij geen goed mee hoor, het maakt hen enkel ongeloofwaardiger.
Ben net nog gaan eten in Gent en daar zie je alle soorten mensen door elkaar in vrede wandelen. Dat er een allochtone rotjoch een vrouw uitscheldt of een rechtse rakker een moslima voor het vuil van het straat uitjouwt, is geen bewijs. Wanneer wetten worden overtreden, moet men klacht indienen en als daar geen gevolg wordt aangegeven, is het justitie zijn fout dat die dingen niet beter worden opgevolgd en bestraft.

Laatst gewijzigd door viaSanctus : 13 september 2009 om 23:01.
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2009, 23:23   #402
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht

Ach stop toch met die idiote doemscenario's...pure stemmingmakerij en "rechts gezwans". Dat de hedendaagse politiek nog steeds met zo'n gemekker te maken krijgt is het bewijs dat er voor het westen ook nog een lange ontwikkeling staat te wachten.
Je doet er je partij geen goed mee hoor, het maakt hen enkel ongeloofwaardiger.
Ben net nog gaan eten in Gent en daar zie je alle soorten mensen door elkaar in vrede wandelen. Dat er een allochtone rotjoch een vrouw uitscheldt of een rechtse rakker een moslima voor het vuil van het straat uitjouwt, is geen bewijs. Wanneer wetten worden overtreden, moet men klacht indienen en als daar geen gevolg wordt aangegeven, is het justitie zijn fout dat die dingen niet beter worden opgevolgd en bestraft.
Het zal je waarschijnlijk verwonderen maar ik heb het al eerder aangehaald, ik heb, noch ben, een partij.

Ik ben zelfs geen lid van iemand andere zijn partij.

Waarom niet? Simpel, omdat geen enkele van al onze partijen met haar gedachtegoed dicht genoeg mijn mening benadert. Maar stemmen doe ik uiteraard op diegene die mij nog niet belogen heeft, of althans, die nog nooit in de gelegenheid is geweest te bewijzen dat ze haar kiezers niet bedriegt. Van al de rest is al ontelbare keren bewezen dat ze hun kiezers voor debielen verslijten. Waarschijnlijk zijn ze dat dan ook aangezien ze iedere keer opnieuw voor de zelfde bende bedriegers kiezen.

Laatst gewijzigd door Garry : 13 september 2009 om 23:40.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2009, 02:19   #403
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Welke integratie, die van hun of die van ons.

Nog een beetje en dan zijn wij allemaal geïntegreerd, want dan moeten onze vrouwen en dochters met kopvodden rond lopen of ze worden afgemot, uitgescheten en gejouwd op straat. Dat is nu al regelmatig het geval voor wat luchtig geklede dametjes.
Ik woon vlak bij een middelbare school, en het is ondertussen al een paar keer voor gevallen dat om 8 u 10 er een ruzie in't straat was, waar jongedames van bepaalde origine uitgescholden werden voor hoer ,en enkele andere eufimismen in 3 talen, door enkele jongeren van bepaalde origine. En het hoofddoekje was een prominent onderdeel van de scheldtirades.

Nog maar 1 keer dit schooljaar, maar vorig schooljaar was het enkele keren.
Ik denk dat het resultaat gaat zijn dat de meisjes in kwestie in't vervolg langs het politie kantoor gaan wandelen, een omweg makende om aan de school komen, of een hoofddoek gaan dragen. Net zoals vorig jaar.
Oud 14 september 2009, 06:22   #404
F.Lurk
Gouverneur

F.Lurk's schermafbeelding

Standaard

Die kopdoeken zijn slechts een gevolg van een veel omvangrijker probleem: immigratie. Dat brengt meer onveiligheid, gettovorming en stadsverloedering, slechter onderwijs, discriminaties, kopdoeken, straatgeweld, zware kosten voor sociale zekerheid,......... met zich mee.
F.Lurk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2009, 07:13   #405
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik woon vlak bij een middelbare school, en het is ondertussen al een paar keer voor gevallen dat om 8 u 10 er een ruzie in't straat was, waar jongedames van bepaalde origine uitgescholden werden voor hoer ,en enkele andere eufimismen in 3 talen, door enkele jongeren van bepaalde origine. En het hoofddoekje was een prominent onderdeel van de scheldtirades.

Nog maar 1 keer dit schooljaar, maar vorig schooljaar was het enkele keren.
Ik denk dat het resultaat gaat zijn dat de meisjes in kwestie in't vervolg langs het politie kantoor gaan wandelen, een omweg makende om aan de school komen, of een hoofddoek gaan dragen. Net zoals vorig jaar.

En de volgende stap is, dat tegen dat ze 17-18 jaar zijn, pa al een echtgenoot heeft geregeld in het thuisland, liefst ergens uit het hol van pluto, die dan geimporteerd wordt waarmee heel het integratieproces van 0 opnieuw kan beginnen, en die zoals de gewoonte is thuis zijn vrouw wat aftoekt als ze te modern wil zijn of hem tegen spreekt... een straatje zonder einde dus.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2009, 07:19   #406
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De "strijd" is gestreden...
De imam van Antwerpen zal inzien dat hij er alleen voorstaat.
Trouwens Antwerpen is slechts één Belgische provincie.
In de overige provincies wordt vooral anders gedacht en gehandeld.

De imam ziet een oplossing om eigen scholen te bouwen.
Waar gaat hij het geld halen?

PS
Het Canadees grondwettelijk hof staat toe tot het dragen van de kirpan omdat het een religieus voorschrift is en daardoor bijzondere bescherming geniet.
Maar Canada is België niet.

Behalve de kirpan moeten gedoopte sikhs nog vier andere K’s dragen: kangha
(houten kam), kara (stalen armband), kes (ongeknipt haar, dat ze onder een
tulband stoppen) en de kachla (losse onderbroek).

De kirpan mag gedragen als men een voor hun, de sikhs, culturele activiteit
bezoekt.
Volgens onze wapenwet is de kirpan te klein en te bot....
daarom wordt een uitzondering toegestaan.

Wat mij stoort is dat wij ons en ons gerecht en advocaten, met
dergelijke zaken moeten bezig houden, die veel tijd, geld en energie kosten.
En dat zal zo ook zijn met andere culturen en/of godsdiensten.
Verontschuldig mij vooraf maar het is meer overlast dan iets anders.
Volgens de belgische wapenwet, is alles wat als een wapen gebruikt wordt, een wapen.

voorbeeld : Als je wordt gecontroleerd en er ligt een baseball bat in uw auto, dan zal dat als wapen gezien worden, als er ne sportzak bij zit en bvb een baseball handschoen, en ge hebt daar ne goeien uitleg voor klaar, is er geen probleem.

Op ne steeksleutel in uw koffer kunnen ze dus niks zeggen, slaat ge iemand de kop in met die steeksleutel , dan wordt dat slagen en verwondingen, met een wapen.
Oud 14 september 2009, 07:56   #407
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB Bekijk bericht
Apartheid heeft men al eens geprobeerd, het werkt de integratie tegen die zo belangrijk geacht wordt. Het lijkt me dan ook beter om een oplossing te zoeken waar de inwoners gemengd worden in het onderwijs.
Willen bepaalde milieus van de islam wel integreren? Als je een wandeling maakt langs de Turnhoutse baan (om van de zijstraten maar te zwijgen) begin je daar sterk aan te twijfelen. Voor sommigen, zoals oa de Beringse schepen, blijkt integratie geen moeilijkheid Voor anderen erger dan de duivel . Als we dan regeringsleiders van hun oorspronglanden horen verkondingen dat zij NIET mogen integreren (Erdoan in Duitsland) dan weet je direct dat de linkse wensdroom een (multiculturele) utopie is en blijft

Laatst gewijzigd door rookie : 14 september 2009 om 08:01.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2009, 08:13   #408
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
gemeenschapsonderwijs .. da's openbaar net dus
2 jaar geleden is dat er expliciet ingezet net omwille van de nakende problemen ( de school bevindt zich op 't kiel )

Hoeveel jaar geleden spreken we ?
Welk soort onderwijsnet ?
't stond dat zo in dat reglement ? ... daar geloof ik niks van... dat zal wel ergens omzeild geweest zijn dat de school ten alle tijde ergens een dresscode mocht bepalen
20 jaar geleden, in het katholiek onderwijs, stond in onze school in het regelement reeds vermeld dat hoofdeksels dragen niet toegestaan is, samen met nog een waslijst van andere zaken. Enige uitzondering, was een kerel die een haarziekte had, die mocht een petje dragen, verder niemand, geen discusie.
Oud 14 september 2009, 09:59   #409
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
... de katholiek... altijd hun incest nest bevoordelen...

lol, moest er even uit, schoone combinatie in woordgebruik.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2009, 10:01   #410
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
Willen bepaalde milieus van de islam wel integreren? Als je een wandeling maakt langs de Turnhoutse baan (om van de zijstraten maar te zwijgen) begin je daar sterk aan te twijfelen. Voor sommigen, zoals oa de Beringse schepen, blijkt integratie geen moeilijkheid Voor anderen erger dan de duivel . Als we dan regeringsleiders van hun oorspronglanden horen verkondingen dat zij NIET mogen integreren (Erdoan in Duitsland) dan weet je direct dat de linkse wensdroom een (multiculturele) utopie is en blijft
Antwoord op je vraag;

Neen. Ze willen eerder dat wij integreren.

Als dat even zou kunnen, en wat dat sommigen er ook van willen beweren,...ja dat kan. Als het zo verder gaat mogen wij straks hier ook in bepaalde gemeenten en zelfs steden bij een allochtonen burgemeester afspraak maken om op te komen voor onze belangen, en burgemeesters worden nu eenmaal vroeg of laat ook wel eens ministers, en dan is het hek van de dam.

Nu zeggen ze wel eens bange pier. Mij hebben ze altijd geleerd beter bange pier te zijn dan doden. Dat gezegde telt ook nu.
Oud 14 september 2009, 15:53   #411
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
En de volgende stap is, dat tegen dat ze 17-18 jaar zijn, pa al een echtgenoot heeft geregeld in het thuisland, liefst ergens uit het hol van pluto, die dan geimporteerd wordt waarmee heel het integratieproces van 0 opnieuw kan beginnen, en die zoals de gewoonte is thuis zijn vrouw wat aftoekt als ze te modern wil zijn of hem tegen spreekt... een straatje zonder einde dus.
Ons Albanees/Macedonische buurmeisje, ze werd 18 in't midden van haar laatste schooljaar. Ze is getrouwd met een verse import Albanese moslim en heeft haar school niet afgemaakt.

Ondertussen heeft ze al 2 keer geprobeerd te scheiden van die man, maar de families hebben het telkens "onderling" opgelost. En dat zijn dan buren met de minste moslim banden.
Oud 14 september 2009, 15:55   #412
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ons Albanees/Macedonische buurmeisje, ze werd 18 in't midden van haar laatste schooljaar. Ze is getrouwd met een verse import Albanese moslim en heeft haar school niet afgemaakt.

Ondertussen heeft ze al 2 keer geprobeerd te scheiden van die man, maar de families hebben het telkens "onderling" opgelost. En dat zijn dan buren met de minste moslim banden.
je mag niet scheiden voor uw 21ste.
dat is ook zo'n lakune in de wet
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2009, 16:02   #413
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dat is een deel van't verhaal waar ze nog niet eens toe gekomen is.

Ze is nu zwanger van een 2de kleine van die werkloze Albanese autotechnieker(die nog niet eens wist dat er iets bestond als een benzine injectie, maar wel de deur opkrijgt van een Opel Omega-de mijne, nadat ik de sleutels erin had laten liggen, binnen de 7 seconden, zonder een krasje. Vriendelijke kerel nietwaar?)
Oud 14 september 2009, 16:51   #414
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Nordine Taouil heeft op ATV gesteld dat moslima's die geen hoofddoek dragen, slechte moslims zijn. Dit is het beste bewijs dat het al dan niet dragen van een hoofddoek geen vrije keuze meer is, maar opgelegd wordt door gemeenschap en dat past niet in een open, verdraagzame cultuur zoals de onze zou moeten zijn. In dat opzicht is het verbod op hoofddoeken dus totaal gerechtvaardigd.

Verder zijn er al talloze verhalen van moslimmeisjes en -vrouwen die vanuit hun gemeenschap mentaal geterroriseerd worden de hoofddoek te dragen door beledigingen, bedreigingen en pesterijen. Ook dit is een reden om de hoofddoek te verbieden.

En tenslotte is er het democratische feit dat een hoofddoekenverbod gesteund wordt door een meerderheid van de bevolking, dus rest er de moslimgemeenschap niet veel meer dan er zich bij neer te leggen. De meerderheid mag niet gedomineerd worden door een geïsoleerde gemeenschap geïsoleerd worden.

Vlaanderen wordt wel eens verweten bekrompen, angstig en xenofoob te zijn. Maar niets is minder waar. Er zijn weinig volkeren die zoveel over zich af hebben laten gaan en dan heb ik het enkel nog maar over de jongste decennia. Moslima's die een appart zwemuur, zonder mannelijke redders en met geblinderdeerde vensters, vragen en krijgen is een brug te ver. Kinderen die gevraagd wordt tijdens de ramadan geen tussendoortjes mee te nemen en autochtone vaders die gevraagd worden thuis te blijven van ouderavonden zodat moslimmoeders kunnen komen is niet één, maar tien bruggen te ver.

De Islam heeft al te vaak een boodschap van onderdrukking en fobie uitgebracht. Onderdrukking van hun eigen vrouwen, zeker die zonder hoofddoek, afkeer tegen holebi's,... Als de moslimgemeenschap wil dat er meer respect voor hun komt, moeten ze beginnen met zelf respect te tonen voor andere culturen, notabene de cultuur waar ze zelf voor gekozen hebben om in te wonen. Als de moslimgemeenschap wil dat een hoofddoek maatschappelijk aanvaard wordt, moet deze gemeenschap dringend beginnen met zelfregulerend te werken. Dan moeten vrouwen de keus gelaten worden of ze al dan niet een hoofddoek willen dragen, zonder mentale druk. Dan moeten fundamentalisten als Taouil dringend aan banden gelegd worden.

Tot slot is het dragen van de hoofddoek geen religieus vraagstuk meer, maar enkel een manier om zich af te zetten tegen onze samenleving, onze cultuur en onze waarden en normen. Indien in beschaafde, Islamitische landen een verbod op hoofddoeken geldt in openbare functies (Turkijke, Marokko) of scholen (Marokko, Tunesië) en daarop enkel reactie komt uit extremistische kringen, dan vraag ik mij af waarom de moslimgemeenschap, of een deel ervan, hier zo op zijn achterste poten gaat staan.

Iedereen moet water bij de wijn doen om tot een aangename samenleving te komen, maar het is niet meer dan normaal dat de gasten meer water bij hun wijn doen.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2009, 16:57   #415
Tejokus
Minister-President

Tejokus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Volgens de belgische wapenwet, is alles wat als een wapen gebruikt wordt, een wapen.

voorbeeld : Als je wordt gecontroleerd en er ligt een baseball bat in uw auto, dan zal dat als wapen gezien worden, als er ne sportzak bij zit en bvb een baseball handschoen, en ge hebt daar ne goeien uitleg voor klaar, is er geen probleem.

Op ne steeksleutel in uw koffer kunnen ze dus niks zeggen, slaat ge iemand de kop in met die steeksleutel , dan wordt dat slagen en verwondingen, met een wapen.
OK maar ik heb het hier over de "uitzondering" op die wapenwet.
Tejokus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2009, 22:27   #416
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OK maar ik heb het hier over de "uitzondering" op die wapenwet.
Als ge met een mes de straat op gaat, dan ben je strafbaar voor verboden wapendracht. Niet doen dus. Maar hoe zit het met een flink uit de kluiten gewassen schroevendraaier. Dat is een werktuig. "ah meneer den agent, het kwam allemaal zo onverwachts en toevallig zat er nog een turnaviske in mijne broekzak en toen dat ik dat er, totaal van mijn saus deur de ontdekking, uit haalde liep die lelijke smous daar toch niet tegen zeker. Ik heb nog zo mijn best gedaan om hem te ratéren maar nee, ‘t was te laat, hij stak er al helemaal in tot aan het handvatteke".

Laatst gewijzigd door Garry : 14 september 2009 om 22:31.
Oud 14 september 2009, 22:41   #417
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ge met een mes de straat op gaat, dan ben je strafbaar voor verboden wapendracht. Niet doen dus. Maar hoe zit het met een flink uit de kluiten gewassen schroevendraaier. Dat is een werktuig. "ah meneer den agent, het kwam allemaal zo onverwachts en toevallig zat er nog een turnaviske in mijne broekzak en toen dat ik dat er, totaal van mijn saus deur de ontdekking, uit haalde liep die lelijke smous daar toch niet tegen zeker. Ik heb nog zo mijn best gedaan om hem te ratéren maar nee, ‘t was te laat, hij stak er al helemaal in tot aan het handvatteke".
Jij bent echt wel al oud, he? Is een smous geen 19de-eeuws scheldwoord voor een Jood? Wat hebben die mensen je misdaan dat je ze wil neersteken met een schroevendraaier?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2009, 22:43   #418
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Jij bent echt wel al oud, he? Is een smous geen 19de-eeuws scheldwoord voor een Jood? Wat hebben die mensen je misdaan dat je ze wil neersteken met een schroevendraaier?
Bedankt, ik wou net al vragen wat dat woord betekende want ik ken dat niet.

Laatst gewijzigd door SDX : 14 september 2009 om 22:44.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2009, 22:51   #419
Tejokus
Minister-President

Tejokus's schermafbeelding

Standaard

En intussen weten we al iets meer over die "imam" in het Antwerpse.
Volgens ik begrepen heb wordt die man al jaren gevolgd door de Staatsveiligheid.
In het openbaar is hij gematigd maar achter de schermen is die niet zo gematigd.

Lees hier meer

Laatst gewijzigd door Tejokus : 14 september 2009 om 22:53.
Tejokus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2009, 23:02   #420
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En intussen weten we al iets meer over die "imam" in het Antwerpse.
Volgens ik begrepen heb wordt die man al jaren gevolgd door de Staatsveiligheid.
In het openbaar is hij gematigd maar achter de schermen is die niet zo gematigd.

Lees hier meer
Het staat ook al in de Gazet van Antwerpen. Het is begot naar alle waarschijnlijkheid een terrorist. Of hoe moeten we anders "Opleidingen in Pakistan aan Belgische moslims en " zich begeven in salafistische middens" anders interpreteren ?

Laatst gewijzigd door Pericles : 14 september 2009 om 23:17.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be