![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bén geen jongen, jongen en ik héb dat ding nog nooit aangeklikt en zal dat ook nooit doen, of jij het nu gelooft of niet, maar je kristallen bol mag je me steeds uitlenen hoor!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 16 september 2009 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
btw: Lees eens dit, het gaat over een leugenaar te herkennen. http://allerhandenieuws.blogspot.com...leugenaar.html Onderste paragraaf is intressant. Ik citeer even: Herhalen "Sorry dat ik te laat ben, maar ik had een lekke band. Mijn band was helemaal leeg." Door delen te herhalen, maakt zijn verzonnen verhaal niet geloofwaardiger. Leugenaars hebben de neiging om woorden of zinnen te gaan hehalen. Door het te herhalen, geeft het aan dat hij het verhaal eerst heeft gerepeteerd. Citaat:
Citaat:
enfin, ik maal er niet om hoor. nog een goeie avond SDX
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Foto?
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Ik hoef niets te bewijzen, want eigenlijk boeit het me niet of je dat nu toegeeft of niet
![]() ik reageerde gewoon even op het feit van dat ik je geloofde of niet.
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij beweert dat ik het wél zou gedaan hebben, jij 'hoeft' dus wél degelijk te bewijzen dat het zo is!
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() On topic graag? het gaat hier over het gebruik van 'makaken' e.d. Geoorloofd of niet? Toelaatbaar of niet?
Voor mij geen van beide. Als een Marokkaan tegen mij zou zeggen 'bleekscheet', zou ik zeker niet met 'makak' antwoorden, omdat het verschil in toon te groot is. het is al voorgevallen dat iemand 'bleekscheet' zei tegen mij, maar dat was eerder schertsend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
als je geen problemen hebt met jezelf ervaar je ook geen beledigingen ![]()
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Allemaal makakken hier!
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Deze donkere jongeman komt zo hard
![]() |
#55 |
Parlementslid
|
![]() Een ‘Makkak’ (Marokkan) van ‘Makkak’ verwijten, zou als sadisme kunnen ervaren worden.
Door iemand of een doelgroep van ‘Makkaken’ te bestempelen, ontstaat bij deze laatste mogelijk een zekere geestesonzekerheid. De oorzaak hiervan heeft eigenlijk meerdere bronnen, eerst en vooral zou het best kunnen dat de meeste aangesprokenen het woord niet begrijpen/kennen en (om geen gezichtverlies te lijden) gewoon doet alsof het een compliment is of…een belediging. Anderen gaan er een ‘statuut’ in ontdekken maar niet direct kunnen inzien of het een verbetering is ten opzichte van hun ‘Marokkaa’ zijn of in het tegendeel: een verslechtering. Hoe dan ook, waar men in elk geval attent moet voor zijn is , dat deze anders ge-‘cultureerde’ en minder ‘geëvolueerde’ mensen, onze typisch Belgische klashhumor niet begrijpen, noch hanteren. Begrip en tolerantie is dus de boodschap! Conclusie: Ik noem een ‘Marokkaan’ een ‘Marokkaan’ zelfs indien ik resoluut beledigend wil overkomen. Marokkanen hebben er immers zelf voor gezorgd, dat hun ‘bevolkingsgroep’ (Etnie) als een belediging word gebruikt. Bewijs: zeg eens aan een 'Turc' of 'Chinees' dat hij een Marokkaan is. De reactie zal niet lang uitblijven. Waar wachten zij nog op om het 'tij' als nog maar in hun voordeel te keren. Het is 12 uur, Dokter 'Schweizer'. Hoog tijd om te bezinnen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() "Ik noem een ‘Marokkaan’ een ‘Marokkaan’ zelfs indien ik resoluut beledigend wil overkomen. "
Als ik resoluut beledigend wil overkomen bij een Marokkaan dan zeg ik dat ik het leuk vind om een Turk zoals hij te ontmoeten. Wil ik resoluut beledigend over komen bij een Turk dan zegt ik dat ik het leuk vind om een Marokkaan zoals hij te ontmoeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Neger is correct.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft MNM nu ook al de wijsheid in pacht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Het begrip "CYBERHATE" verwijst naar uitingen van haat op het internet. Die haat komt ondermeer tot uiting in racisme: het gebruik van pesterijen, beledigingen of geweld op basis van iemands huidskleur, zogenaamd ras of afkomst. Anderen ventileren hun haat door antisemitisme (een afkeer voor het Joodse volk) en negationisme (het ontkennen, minimaliseren, rechtvaardigen of goedkeuren van de genocide gepleegd tijdens de Tweede Wereldoorlog). Maar ook discriminatie op basis van geslacht, seksuele geaardheid, geloof of levensbeschouwing valt onder het begrip CYBERHATE." Alhoewel het bij wet niet verboden lijkt; is het op dit forum dus toegestaan om racistische uitspraken te doen. Dan had drosophila in zekere zin toch gelijk toen ze beweerde "Het meest pure racisme daarentegen, meermaals gesignaleerd, blijft gewoon staan!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vind het woordgebruik van sommige posters hier ook zwaar racistisch, maar de door jou aangehaalde link vind ik niet verkeerd. Wellicht is wat voor de een racistisch overkomt, het niet noodzakelijk voor een ander? |
|
![]() |
![]() |