![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag is er geen probleem en morgen wel, en overmorgen geen en de dag daarop weer weer wel, en.... Oei ik zal maar stoppen zeker voor dat ge weer in dommelt. Laatst gewijzigd door Garry : 24 september 2009 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Burgemeester
|
![]() en wanneer men ontdekt dat de hoofddoek dient om bij de examens te spieken en met "oortjes" in, de antwoorden naar mekaar door te seinen,
wie gaat dat kontroleren, want verboden de meisjes aan te raken. verbieden die hoofddoeken zonder pardon, |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 september 2009 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, ik weet het. Gij bent van een andere strekking, dus niet echt een referentie in deze aangelegenheid.
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 24 september 2009 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 24 september 2009 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ofwel is het "jij bent" ofwel "gij zijt", het is Nederlands of dialect, maar niet door mekaar. Wat is volgens u mijn strekking, en op welk gebied bent u een referentie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ge gaat van nogal veel veronderstellingen uit. De kans dat de situatie zich ontwikkelt zoals jij het voorstelt lijkt me nagenoeg onbestaande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Hoe dacht u dat men zou beginnen seinen enzo?..die meisjes zijn de FBI niet hoor. Een simpele haarband is daar trouwens ook voldoende voor. Of bij een jongen met het haar tot over de oren, zou je het ook nooit merken. Neen...pas bij de hoofddoek begint men oortelefoontjes te viseren... Zoals ik al eerder zei, herinner ik een meisje welke spiekbriefjes in haar decolté verstopte en aan de binnenkant van haar rokje...geen leraar die het in zijn hoofd haalde daar te gaan controleren. Spieken is een erg vaak voorkomend probleem, maar ze zullen u niet helpen doorheen de verdere loop van uw carrière, uiteindelijk zal men professionaliteit moeten tonen wil men slagen op de werkvloer. Dus als ik van u was zou ik me er niet zo druk in maken. U lijkt me echt erg bang te zijn. Vergeet niet voldoende te ontspannen en liefde te delen met uw medemens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Garry, ik dacht eerst dat je iets te vertellen had, maar dat blijkt toch serieus tegen te vallen. ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oh, maar mijn taalvaardigheid is heel goed hoor, misschien niet zo zeer in het Nederlands, hoewel, al een een Nederlander gehoord?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De boeren hun 'klakke' was ook de basis voor een regelmentering over hoofddeksels, de boeren hebben toen zelfs geen melk op het land gegoten , en marsen op brussel georganiseerd ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet kunnen he. Ge moet tolerant zijn en iedereen heeft het recht van dat te dragen wat ze zelf willen. Zo is het toch, niet? Allee, volgens die kiekens van Belgicisten en pro cultureel gepoespas, hier toch.
Laatst gewijzigd door Garry : 25 september 2009 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |