![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: De Vader moet rechten hebben voor een ongeboren kind. | |||
| Ja |
|
29 | 51,79% |
| Nee |
|
27 | 48,21% |
| Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#621 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#622 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
|
#623 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#624 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn conclusie is dat uiteindelijk het onderwerp 'medezeggenschap over abortus' niet puur rationeel kan worden benaderd. De mening van wie een kind 9 maanden draagt is dus doorslaggevend. En misschien wel terecht ook. Duidelijk dat de maatschappij meer belang hecht aan wie het leven baart, en minder aan wie het leven verwekt. Ik hoop dat niemand het mij kwalijk neemt efkes de rol van 'advocaat van de duivel' te willen spelen. Mijn inziens de enige manier om een afdoend antwoord uit te lokken Nogmaals bedankt, Rudy Laatst gewijzigd door Rudy : 14 oktober 2009 om 14:14. |
|
|
|
|
|
|
#625 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Van een abnormale ( lees mentaal gehandicapte ) vrouw profiteren vind ik dan weer niet kunnen, en als die zwanger geraakt na misbruik door een man , mag abortus uitgevoerd worden, en de man in kwestie zwaar gestraft. Ik zou hem de dood van de ge-aborteerde baby ten laste leggen. |
|
|
|
|
|
|
#626 |
|
Banneling
|
Mijn opmerking , is in geen enkel geval een "persoonlijke aanval ", maar een simpele vaststelling, waarmee je trouwens zelf akkoord ging, en een antwoord op jouw post. Eenn antwoord op jouw off-topic-opmerkingen , waar je trouwens mee doorgaat. Afleidingsmaneuver van iemand die met de mond vol tanden staat ? Doorzichtige provocatie- poging ? Wat zal het zijn, een beetje van beiden wellicht ?
|
|
|
|
|
|
#627 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#628 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik heb 3 kinderen. Hoeveel hebt gij der?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
|
#629 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als het de vader is die het kind wil houden : De vrouw wil dus geen kind opvoeden. So be it. Maar het is nu al éénmaal levend in haar buik. Het is niet omdat mevrouw haar tijd niet in een kind wil steken dat het moet sterven ! Ze beeïndigt dus haar zwangerschap en staat het kind af aan de vader. Ze verliest voorgoed haar rechten op het kind, en niemand vraagt haar ooit nog gelijk wat. Als het de moeder is die het kind wil houden : ze behoud het. Simpelweg. Wil de vader er niet naar omzien , dan erkent hij het niet. Geen van beiden wil het kind : kind heeft dikke pech, want abortus is hier toegelaten. Laatst gewijzigd door webzwerver : 14 oktober 2009 om 16:28. |
|
|
|
|
|
|
#630 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door webzwerver : 14 oktober 2009 om 16:29. |
|
|
|
|
|
|
#631 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#632 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#633 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#634 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb ook een kind, Rudy. Nochtans weiger je op mijn vragen in te gaan... Dat doet me vermoeden dat er een heel andere reden aan je weigering ten grondslag ligt.
|
|
|
|
|
#635 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#636 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#637 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
En néén, ook dan heeft de "zaadleverancier" geen stem in het kapittel. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wist je dat écht niet? Nog maar eens : op het moment van wettelijke abortus is er nog geen "baby". Die bestaat dan enkel in jouw verbeelding. Vrouwen zijn géén wandelende baarmachines die mensen als jij tot bevallen kunnen verplichten, hoezeer je het ook zou wensen. Iemand verplichten te bevallen is IMHO gelijk te stellen aan een vorm van verkrachten. -Het recht op de beslissing ligt nog altijd bij de vrouw, hoezeer je het ook anders zou wensen. Laatst gewijzigd door filosoof : 14 oktober 2009 om 20:25. |
||||
|
|
|
|
|
#638 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=293 Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#639 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als jij dat als pijnlijk ervaart, waarschijnlijk omdat de waarheid dikwijls zeer doet, kan ik daar niks aan verhelpen...Waarom steeds de redenen voor uw tekortkomingen bij anderen leggen ? Niet heel volwassen, zo een houding, hé ? Wat denk je ervan ? |
|
|
|
|
|
|
#640 |
|
Banneling
|
|
|