![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De economie bestaat ONDANKS het patronaat, niet omwille van.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 5 november 2009 om 00:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Gelooft gij die zever nu echt ? Ik zie eerder een land dat geregeerd wordt door politiekers die niks durven doen tegen de gigantische massa in staatsdienst. Kortom, zuig de werknemer nog wat meer uit om die massa te behagen. 3 miljoen man moet de 7-8 miljoen anderen onderhouden....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Weet u wat rijke mensen zijn beste Jaani ?
Ideale bronnen van financiering voor leuke projecten. Bijvoorbeeld: Rijke mensen willen mooie, snelle en gesofisticeerde autos. Wel, ik als ingenieur vind het tof om daar aan te werken. Zij willen die auto. Zij betalen, ik doe tof werk en verdien er goed aan.... Een massa arme mensen hebt ge niks aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een massa arme mensen representeert namelijk een enorme gezamelijke koopkracht. Daarom zal je ook sneller en makkelijker financiering vinden voor het ontwikkelen van een goedkoop, klein en efficiënt autootje dan voor een sportwagen.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mocht thuis werken.
Jieha.
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is november, het is de tijd van het jaar.
![]() |
#70 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die andere werknemer van mag mij zeer zeker een zelfde werkzekerheid genieten. Ik heb het hier op het forum nog gesteld maar de onzekerheid van zovele gezinnen gaat pas duidelijk worden binnen ettelijke jaren wanneer meer en meer kinderen het minder goed gaan doen in het onderwijs en in hun leven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Maar ik heb het ook niet alleen over hoger onderwijs. Het zijn net de lager geschoolden die het steeds slechter en slechter doen, meer spijbelen, ... omdat daar reeds langer onzekerheid voelbaar is. (Binnenkort) krijgen we hier net als in Amerka terug te maken met ongeletterdheid ed. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De NMBS bestaat enkel bij gratie van een staat die erachter staat om de bodemloze put te vullen. Op zich, zouden ze nooit kunnen bestaan of overleven, en dat is het perverse aan die hele zaak. Om marktconfom te worden, moeten ze inderdaad zwaar reorganiseren. Dat vakbonden dat tegenhouden, enkel en alleen om hun bevoorrechte positietjes te vrijwaren, is op zijn minst gezegd destructief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Indien privé bedrijven onderling afspraken maken of het monopolie bezitten kunnen de klanten hun zuurverdiende centen neertellen. Citaat:
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...100-euro.dhtml Citaat:
Citaat:
Dit is wat er gebeurd bij privatisatie. Duurdere tickets en slechtere dienstverlening: http://en.wikipedia.org/wiki/Privati...f_British_Rail Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 november 2009 om 13:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementslid
|
![]() Ik hoorde UNIZO net zeggen dat ze de staking afkeuren "uit respect voor de pendelaars".
Lachen!
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als we daartegenover een recente superauto zoals bvb de Lamborghini Reventón Roadster plaatsen waarvan er dit jaar al zeker 9 van geproduceerd worden (met een maximum van 20) tegen een verkoopprijs € 1,2 miljoen euro 't stuk. Dat stelt dus in totaal ongeveer € 10,8 miljoen tot € 24 miljoen euro voor.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dwz. De CR-lijn Dendermonde-Brussel wordt uitgebaad door maatschappij A De CR-lijn Aalst - Brussel via Jette door maatschappij B. Dus als ik mijn trein op het eerste traject neem en mis die juist kan ik gerust de volgende op hetzelfde traject nemen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het patronaat bestaat DANKZIJ de economie.
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |