![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Of een modulair getuigschrift.
|
|
|
|
|
|
#244 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#246 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#247 | |||||
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daarnaast is privaat onderwijs een zeer breed begrip. Je kan daar zelfstudie onder verstaan, de private scholen (die zeer hard lijken op die van het gesubsidieerd onderwijs), etc. Ik ben er zeker van dat niet al die vormen even kwalitatief zijn. Meer nog dat de ongelijkheid tussen die verschillende vormen van privaat onderwijs groter is, dan die tussen scholen van het gesbsidieerd onderwijs. Citaat:
Citaat:
Daarnaast vraag ik me nog steeds af hoe u juist alle kinderen gelukkig ging maken, en er voor ging zorgen dat kinderen niet meer gepest werden, allemaal door het gesubsidieerd onderwijs af te schaffen? Want dat was toch één van de zaken waarmee u aantoonde dat ons onderwijs niet goed zou zijn? Er werden kindjes gepest en niet iedereen was gelukkig.
|
|
|
|
#248 |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
De democratisering komt de gelijkheid van mensen ten goede. maar ongelijkheid bestrijden, vindt u de pest, is het niet?
|
|
|
#249 | |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#250 | |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#251 | |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#252 | |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#253 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb er het volle vertrouwen in dat het zover nooit komt. |
|
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik kan eruit meespreken trouwens heb kantoor automatisering gedaan zoals dat toen heete, ... altijd geflest of frans en wiskunde, daar binnen gesukkeld, maar dat was voor de rest natuurlijk veel te gemakkelijk (heb daarna nog mijn A1 gehaald dus het was niet dat ik te stoem was... ) ik heb daar 4 jaar eigenlijk geen klop moeten doen, ik zat meer PC`s te repareren dan voor t school bezig te zijn. in mijn laatste jaar deed ik zelf al avondschool ook, dat was veel interessanter dan dat geneut op t school, (ze gaven daar nog stenografie kunt ge het u voorstellen ? ) Wij (mijne maat en ik ) zijn gered door een interesse waar in die periode gewoon ontzettend veel vraag naar was, gewoon omdat de scholen er nauwelijks op inspeelden, bedrijven vonden alleen maar freaks, en selfmade hobyisten, omdat er gewoon geen "gediplomeerden" waren die konden wat ze zochten... (op school hielpen we leeraars troubleshooten, en vonden we meteen weer manieren uit om hun beveiligingen te omzeilen en machines te saboteren. ) we hebben zelf code uit manuals gedebugd. eigenlijk had ik toen helemaal dien A1 niet moeten gaan doen, pas op dikke fun gehad, he, en heel veel geleerd ook, en het verbeterde gewoon uw positie op de arbeidsmarkt, maar ik heb nooit 1 keer mijn diploma moeten laten zien... Ze begonnen doorgaans te lullen over hoe ge een bepaald probleem zou oplossen... geen woord meer over dat diploma. Maar ik zeg er wel bij, dat we wel sjans gehad hebben een technologie te kunnen ontdekken toen die nieuw was. |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarop slaat dat? En verder: nee, uiteraard niet.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#256 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je hebt toch ook de kans gehad om leraar te worden ??? Waarom altijd jaloers zijn op die mensen ? In nogal wat beroepen kan je veel (grote) reizen maken. Mensen uit het ondewijs kunnen dat niet, tenzij ze dat doen tijdens die fameuze vakanties én zélf betalen... |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
De wereld zou alvast een beetje mooier zijn...
|
|
|
#259 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ze dan een beetje willen, en sjans hebben, leren ze nog een vak, anders is het helemaal verloren, voor sommige zou op 14 al beter zijn om te gaan leren werken.
|
|
|
|
|
|
#260 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou inderdaad geen leeraar willen worden, toch niet om mij wat te laten kloten door wat achterlijke nitwits van - 18. ik heb daar trouwens ook het geduld niet voor. |
|
|
|
|