![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En met je bruid moet je opschieten, want binnenkort is het hier ook afgelopen met die import van kansarmen, maar uiteraard moet u ze in Turkije halen, ze moet wel onderdanig zijn he? Dat zegt echt wat over u! Dat is zeker een blijk van uw "morele superioriteit" een onderdanige vrouw uit Emmerdag( is daar nog wel iemand, dat dorp zit al hier!) naar Vlaanderen halen, dan ben je thuis lekker de baas! Gelukkig ken ik nog andere Turken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Partijlid
|
![]() Hoezo onderdanig? Ik ken geen onderdanige Turkse meisjes.
Moeten ze allemaal zo hyperegoistisch zijn zoals de Belgische meisjes? Ahja dat is "normaal", niet waar? Iemand die haar eigen individuele behoeften ondergeschikt maakt aan de noden van haar relatie is meteen ... onderdanig. Deze redenering is pas zielig. Geen wonder dat de scheidingen hier de pan uitrijzen. Ahja, het is momenteel "normaal" om te scheiden, in de toekomst zal het ook "normaal" zijn om 2-maal gescheiden zijn, later 3-maal en nog later 4-maal. En ondertussen ocharme die "onderdanige, onderdrukte" Turkse meisjes die niet of nauwelijks scheiden. Hyperegoisme is geen recept voor samenleven, laat staan voor een huwelijk. Steek dat maar in uw Westerse verwaande geest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zegt het zelf;onderdrukt,ze durven niet of nauwelijks weg te gaan van hun man omdat ze anders fors aangepakt zouden worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Partijlid
|
![]() Turkse mannen en vrouwen hebben een beter recept voor een gelukkig huwelijk. Een recept dat veel anders is dan de cliché-beelden van de verwaande afgunstige Westerlingen die zich naar de morele afgrond werken.
Hyperegoisme, competitiviteit en gebrek aan solidariteit in het Westen heeft sociale banden met familie en vrienden overhoop gehaald. Geen wonder dat er zoveel scheidingen zijn. Het heeft weinig te maken met de emancipatie van de vrouw, neen, eerder met de stijging van egoisme en daling van samenhorigheid en solidariteit in de samenleving. Jullie presenteren het zo ALSOF het een goede zaak is dat er heel wat scheidingen zijn in de samenleving, want het is een teken van de vrouwelijke emancipatie ? Bullshit. Het vooropstellen van de eigen bevrediging en behoeften, stijging van oppervlakkigheid in interpersoonlijke relaties, daling van verantwoordelijkheidsgevoel voor elkaar en verwende opvoeding zijn de grote boosdoeners. Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 11 november 2009 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Minister
|
![]() Ja, wilsgebroken Turkse meisjes zijn hier zeldzaam. Komt mede door ons schoolsysteem en wat ze daar leren. In Turkije worden ze nog opgevoed zoals dat hoort. Is kultuur. Heb ik respect voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Huwen met iemand uit Turkije heeft niks met onderdrukken te maken. Eerder met vertrouwen. De mensen van hier zijn zo egoistisch dat ze onvoldoende vertrouwen inboezemen, daarom willen mensen huwen met iemand uit Turkije, van wie ze verwachten dat die niet besmet is met Westerse bacterieën. Inderdaad, jullie cultuur zit met bacterieën ![]() Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 11 november 2009 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er is inderdaad een stijging van egoïsme bij de vrouwen en daaraan gekoppeld een daling van datzelfde egoïsme bij de mannen. Een relatie gaat over evenwicht. Het is niet aan de vrouw om zich op te offeren voor de relatie, maar aan beiden om inspanningen te leveren en een gedeelte van de vrijheid te laten varen. Een vrouw moet zich even goed kunnen ontplooien als de man. Dat is in mijn optiek een 'westerse' relatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik be content ik tenminste voor mijn eigen kan denken en doe wat ik wil. Ik schijt,rook,pis en drink en neuk wanneer ik dat wil,ik laat mij een boek/godsdienst mij geen zaken opleggen zoals deze genoemde. Ik eet ook wat ik wil;lekker varkensvlees enz... Mee jullie oerloos gelul over onrein en weet ik nog allemaal wat. Jullie hebben geen respect voor de vrouwen man.Verplichten om een hoofddoek te doen dragen,mannen mogen meer dan vrouwen,we kennen de problemen wel,jij moet ons niks komen wijsmaken man. Ik ken zelf mensen vlaamse man die met een turkse wilde trouwen en hoe dat verkeert is afgelopen tot spijt van de man en de turkse zelf maar ze lieten dat meiske geen keuze,hun wil en hun wetten en haar toekomstige man moest zich volledig aanpassen aan de islam,bende hypocrieten want als je opeens zo strikt de islam opvolgt dan ga je je dochter niet al die tijd zonder hoofddoek laten lopen. Ik vond deze jonge zelfs mooie turkse dame heel leuke,ja,ik kende deze en dankzij hun ouders en familie zijn ze uit elkaar gegaan. UIteraard zag die vent dat niet zitten om zich te bekeren en dat mest hij ook niet van zijn turkse vriendin,zij was meer westers dan wat anders maar aangezien dus haar ouders zegden van kijk;je kan kiezen,je mag met hem trouwen maar dan moeten we en de familie niks meer van je weten.Of je kiest voor hem of niet. Ik heb respect voor de allochtone meiskes die niet op hun dak laten zitten en laten misbruiken door jullie en dit is nu net één van de redenen waarom jullie jullie bruid in marokko of turkije gaan halen omdat ze daar van niet beter weten en je ze kan misbruiken en hier dit al veel moeilijker is geworden. Jij bent het mooie modale voorbeeldje van ee moslim war ik mijn broek voor afsteek en er eens goed zou opschijten. Ik heb geen problemen mee er in belgie moslims en joden en weet ik veel rondlopen en werken,absoluut niet maar al die zeikerds en losers zoals u:BUITEN. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Partijlid
|
![]() @ MArlboro
Waar heb jij onderwijs genoten, marginale? Leer eens zinnen bouwen en fnuik de spellingregels niet zo. Dat je geen niveau hebt had ik al door, maar doe tenminste de moeite om de schijn erop na te houden. Ik als volbloed turk en moslim kan beter Nederlands schrijven dan jij. Ik ben ook snugger dan de gemiddelde Vlaming, ma soit dat is bijna élke Turk ![]() Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 11 november 2009 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij je zo turk en moslim voelt wat loop je hier dan te doen man,verhuist dan,je weet belgie geen islamland is,het moet wel pijn doen dat je je hier aan de regels moet houden ook al zitten er in bepaalde gaten in. Jij snugger?Een marginale randdebiel die vrouwen onderdrukt en geen respect heeft voor vrouwen,een godsdienst hebben die vrouwonvriendelijk is en nog achterlijker is dan mijn achterdeur. En ik schijt en rook en neuk wanneer ik dat wil en niet zoals bij u het geval is haha.Ik ben voor mijn eigen denken en mijn eigen wil doen,jij niet,sukkelaar je bent. Legt gvdm uw gat naar mekka en laat u eens goed pakken door uwe profeet den mohamed en blaast u nadien op,toch iets waar je goed in bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
By the way: we kunnen maar beter moeite doen om de schijn hoog te houden, niet? We kunnen er dan nog altijd een andere mening op na houden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Man, man ... Wat voor niveau loopt er op deze forum rond? Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 11 november 2009 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze draad heeft een hoog Lemurisch gehalte. Het is dringend tijd om het kastensysteem opnieuw in te voeren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hetgeen jij hier dag in dag uit verkondigt hier is heel simpel;je haat het westen en de westerse mensen tenzij ze uw gat lekken zoals gij uw profeet mahammed iedere dag aan het aflebberen bent. Je hebt totaal geen respect voor de vrouwen maar dat weten we wel al,jullie verstaan onder respect bij vrouwen dat ze alleen goed zijn om de was en de plas te doen en hun benen open te leggen om dan kinders te baren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Minister-President
|
![]() Marlbore ik snap je punt van gat richting Mekka niet. Vermits elke mosliml verondersteld is met zijn hoofd naar Mekka te bidden bidden ze automatisch ook met hun gat richting Mekka (aannemende dat ze recht zitten etc natuurlijk).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maakt niet uit. Dat ze hem dan een blowjob geven hun mohammed manman,moest dat in de koran staan zouden ze het ook doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |