![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerst respect voor Turkse mensen !!! Eigen volk eerst ! Eigen Turks cultuur eerst ! Solidariteit voor het eigen Turks volk ! Maar dan wel in eigen land=turkije,daar moogt ge dat allemaal doen,geen probleem mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#842 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De moslims hier in België zijn fanatiek. Waarom? Niet omdat ze arm zijn of omdat ze geen kansen krijgen. Integendeel. De underdog spelen is altijd de makkelijkste rol om iets gedaan te krijgen Met hun religieus kenmerk willen ze laten zien dat ze niet akkoord gaan met de waarden van deze maatschappij http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=11
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 13 november 2009 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#844 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#845 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#846 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, het kan nog altijd een 'construct' zijn, hé. Er zijn vertaalsites genoeg op tinternet, maar meestal leveren die behoorlijk kreupele rommel af.
Wat alice hierboven opperde, herinnert me er aan dat er contacten bestaan tussen Grijze Wolven en �*ndere extreem-rechtse groeperingen. Het zou niet de eerste keer zijn dat die pummels elkaar een handje helpen. Een Vlaams Belanger is het volgens mij echter niet. Ik denk eerder aan 'n 'Blood & Honour'-scharminkel of iets van die aard. Hoe dan ook is het een 'ultra-marginaal'. Ik zou in elk geval niet graag zoiets op de wereld gezet hebben.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#847 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tenminste, verder reikt mijn voorstellingsvermogen voorlopig niet. En als het daarmee ver genoeg reikt, wel, dan geef ik de heer 100% T&M gelijk. Maar niet voor 100%; bij voorbeeld omdat jij ook gelijk hebt, gelijk dat gelijkheid niet juist wordt beoordeeld als niet alles wordt meegewogen. Als ik het goed heb, past de heer 100% hier een joods/christelijk en zelfs hindoe-boeddhistisch, maar allesbehalve islamitisch beginsel toe: "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet". Als dat zo is, dan hoop ik maar dat hij het uit overtuiging toepast. Het zou een stap weg uit de mohammedanerij in de richting van de universele waarden van vrijwel alle niet-islamitische mensen zijn. Vroeg of laat gaan de moslims deelnemen aan de groeiende wereldcultuur. Hopelijk niet te laat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#848 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#849 |
Minister
|
![]() @ 100%:
Ken je de dichter Ziya Gökalp? Die van dit gedicht? Graag geciteert door Erdogan? De minaretten zijn onze bajonetten De koepels (van de moskeeën) zijn onze helmen De moskeeën zijn onze kazernes De gelovigen (mohammedanen) zijn onze soldaten Het heilige leger bewaakt onze almachtige leer Onze veldtocht is onze bestemming Ons einde is het martelaarschap |
![]() |
![]() |
![]() |
#850 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De minaretten zijn onze bajonetten De koepels zijn onze hoepels De moskeeën zijn onze trofeeën Nee, nog steeds niets poëtisch aan die rommel. Hopelijk is dit niet representatief voor de Turkse literatuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#851 |
Partijlid
|
![]() Leve het Turkse volk
Leve de Islam Solidariteit, rechtvaardigheid en begeestering ter verdediging van de rechte pad die Allah ons voorgeschreven heeft Moge Allah het Turkse volk beschermen Amen Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 14 november 2009 om 16:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#852 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Islam, de buitenlandse religie die Turkije binnentrok en de cultuur aldaar vernietigde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#854 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Moesten de Romeinen ons hier niet een beetje beschaving hebben gebracht, hingen we hier nog allemaal in de bomen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#855 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jongetje, het waren de Romeinen die hier het Christendom invoerden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#856 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 |
Gouverneur
|
![]() En vanwaar kwam dat Christendom... Rome lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#858 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#859 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat de Romeinen het grootste deel van Europa al bezet hielden dat er geen geweld werd gebruikt tegen de autochtone bevolking om zich verplicht te bekeren! Zuid Amerika, Noord Amerika, Afrika allemaal bekeerd zonder wapens zekers.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#860 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Los hiervan heb ik geen zin om het christendom te verdedigen. |
|
![]() |
![]() |