![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
amaai, nogal leuke toekomst, passie en daden ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik promoot mijn eigen waarden. U promoot onderdrukking en al die mensen hier ,die de grondwet willen veranderen en barbaarse verboden daarin willen opnemen, zoals de arabische landen dat ook doen. Mij niet gezien.Ik blijf een Nederlander en Europeaan en ga met niet aanpassen aan achterlijke praktijken/wetten, zoals Arabieren en Zwitsers en de Wilders aanhang doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat men in sommige landen geen kerken mag bouwen is iets wat we wel degelijk kunnen bewijzen.
Citaat:
In de "Tagespiegel" staat vandaag een heel erg interessant kommentaar van een islamitische intellectueel. Marc Vanfraechem heeft het vertaald. Ik raad je aan het eens te lezen en er over na te denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#565 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#566 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Sidharta : 3 december 2009 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
|
![]() Citaat:
http://extra.volkskrant.nl/opinie/ar...s_middelvinger
![]() |
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 3 december 2009 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heel wat kleine moskees, ook in het midden-oosten, hebben zelfs geen minaret. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Blijkbaar vinden vele moslims het niet noodzakelijk om een minaret op hun moskee te hebben. Kunnen we daaruit dan niet afleiden dat dit zelfs voor de gelovige moslims, eigenlijk allemaal zo geen drama is? Anderzijds, doen affiches als deze toch de wenkbrauwen rijzen: ![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb mij laten wijsmaken dat de SVP (Schweizerische Volkspartei) de grootste partij is in Zwitersland, die 29 % van de stemmen haalde in 2007. 29 % is natuurlijk geen absolute meerderheid, maar dat een partij die zulke smakeloze propaganda voert, het zo goed doet, stemt toch tot nadenken. Laatst gewijzigd door Sammael : 3 december 2009 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schuilkerk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als EVA land is Zwitserland wel terdege gebonden aan bepaalde door de EU opgelegde regels. Uiteraard niet voor wat het minnaretenverbod inhoud.
Het europees gerechtshof in Straatsburg kan Zwitserland hiervoor wel veroordelen. De rijke olielanden hebben in Zwitserse banken miljarden dollars staan. Om deze veilig te stellen zou het best kunnen dat de Zwitserse regering dit als voorwensel zal gebruiken om de eventuele bouw van minaretten wel toe te staan. Het zou de eerste keer niet dat de uitslag van een referendum niet wordt uitgevoerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
bij ons staan nog vele katolieke symbolen, maar die staan niet meer voor het kondoomverbod of verbod op voorhuwelijkse sex, die link is weg tussen symbool en religie, het symbool wordt nog aanvaard als kultuurhistorisch erfgoed, het symbool heeft zijn kracht verloren voor de bevrijde mens (ik dacht dat gij tot de bevrijde mensen behoorde,maar nu ik lees dat ge die link nog maakt is er nog werk aan de winkel...) dat er nog vele niet bevrijde mensen zijn op de planeet is evident, maar ze moeten elk hun eigen bevrijding bewerkstelliggen zoals wij gedaan hebben, wij hebben dat helemaal zelf gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en een staat kan moeilijk verplicht worden, dacht ik dat die olielanden daat veel geld staan hebben zal wel een reden hebben zeker ik vind trouwens die hele discussie niet nodig. een land heeft democratisch gestemd en iedereen moet zich er maar bij neerleggen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals de tolerantie van mensen die liever geen minaretten in het straatbeeld willen.
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |