![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 |
|
Europees Commissaris
|
Er is geen ware godsdienst.
Alleen achterlijke idioten die dat persé willen geloven en die gek genoeg zijn om voor dat geloof te doden/sterven. |
|
|
|
|
|
#182 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij probeerde via een metafoor iets duidelijk te maken. Maar wat baten kaars en bril...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#183 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#184 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik wens geen deel uit te maken van een volk dat duidelijk een racistische en xenofobe richting uitgaat. You'd wish. Ik had het er onlangs op het werk nog over. De meesten volgden mijn redenering. De rest couldn't care less. Geen enkele vond het racisme van het VB en het stemmen daarop een goede zaak. |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En kun je ook even verklaren verklaren waar precies 'de Vlamingen' 'duidelijk een racistische en xenofobe richting uitgaan'? De laatste verkiezingen ging het VB immers fors achteruit. Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 9 december 2009 om 09:34. |
|
|
|
|
|
|
#189 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niet door racistische en xenofobe richting uit te gaan. |
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar gaat het wat mij betreft hier niet om. Ik maak hem gewoon attent op de inconsequentie in zijn betoog. Hij wil immers geen Vlaming genoemd worden omdat de Vlamingen volgens hem een racistische richting 'uitgaan' omdat ze op het VB stemmen. 'Een richting uitgaan' wil letterlijk zeggen dat er alsmaar meer zouden bijkomen. Terwijl het juist omgekeerd is en er minder mensen dan vroeger op het VB stemmen. Volgens zijn redenering zou er dus nu minder racisme moeten zijn.
|
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor mij blijft het vb de enige echte vlaamse partij. Mensen die sowieso in vlaanderen geboren zijn zijn automatisch vlaming maar je vlaming voelen is iets dat in u zit of niet maar wat niet kan is je eerst vlaming voelen al die jaren en dan opeens doodleuk gaan zeggen je belg bent??? Ik hoor zovele mensen steeds zeggen zoals alexander de croo vandaag; ik ben vlaming,belg en europeaan? Tot wanneer het er echt op aan komt,dan zal'em wel belg zijn. |
|
|
|
|
|
|
#192 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#193 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor jou is Vlaming zijn dus gerelateerd aan de politieke partij waar je voor stemt? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#194 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Uiteraard zijn vld en dergelijke meer ook vlaamse partijen,das nu éénmaal zo maar voor mij zijn ze dat nauwelijks aangezien deze zoals net gezegd alsook pro illegalen en walen en dergelijke meer zijn. Vlaamse partijen die voor vlaanderen en de vlamingen opkomen die doen geen zaken zoals groenen en sp-a doen en vld en cd&v. Het vb is in alles het duidelijkste; vlaanderen onafhankelijk en eigen volk eerst. De NV-A is pro subsidies voor moskeeen,hell no ik ooit voor zo'n partij stem.De NV-A wil ook niet meedoen aan een verbod op minaretten en moskeeen. De NS-A zie ik op hun webstek staan; lang leve de hoofddoeken en ik zwijg nog van aantal andere zaken. Alle mensen die hier geboren zijn zijn nu éénmaal vlaming maar daarom voel je je er nog geen.Velen voelen zich belg en dan houden velen er dezelfde mening op na; pro koningshuis,walen en vreemdelingen. Je ziet dat hier iedere dag opnieuw hoe de belgicisten hier hoe ze altijd alles snel minimaliseren als hun allochtone vrienden alweer eens de boel vernield hebben. En weet jij in feite ook wel wat je wil? Eerst nv-a,dan kom je bij ons en je wist zeer goed waarvoor wij staan en dan nu las ik hier een korte tijd geleden je geen vb meer bent? Waarschijnlijk terug nv-a? Uw goed recht maar das toch echt niet weten wat je wilt hoor. Ik weet wat ik wil. Ik ben niet zomaar een ja knikker zoals sommigen beweren; ik heb al 2 boze emails gestuurd naar bert schoofs door z'n uitspraak in belang van limburg en ook nog naar andere mensen om mijn ongenoegen te uiten. Laatst gewijzigd door Marlboro : 9 december 2009 om 18:27. |
|
|
|
|
|
|
#195 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand van bij ons en daarmee bedoel ik een vb'er in onze gemeente u wat verkeerds heeft aangedaan. Je bent bij het vb gekomen terwijl je heel goed weet waarvoor wij staan. Ik vind het daarom straf mensen opeens hun kar keren? ps; je weet wij geen probleem hebben met elkaar he Laatst gewijzigd door Marlboro : 9 december 2009 om 18:43. |
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hetgeen je hier al hebt gezegd nu is nog steeds niet hetgeen ik wilde horen,er moeten redenen zijn waarom je geen lid meer bent of niet meer voor het vb bent. Laatst gewijzigd door Marlboro : 9 december 2009 om 19:03. |
|
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|