![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1401 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1402 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helaas moet ik hier een opponent pareren die niet het minste bewijs aanlevert maar sloganesk mijn argumenten van tafel denkt te moeten vegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1403 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik kan me niet herinneren wanneer Nederland eerder zo onbeschoft en agressief is bejegend door politici van een ander land. Zelfs Nederlandse schippers werden gestraft door sluizen in Vlaanderen buiten werking te stellen. Zij werden verplicht om om te varen terwijl zij niets te maken hadden met dit conflict. Ik vind het echt een grote schande zoals Vlamingen zich hebben gedragen in dit Schelde-dossier. Zo gedraag je je niet naar een bevriend land. En mijn landgenoten bedekken dit wangedrag wederom met de mantel der liefde, en gaan over tot de orde van de dag. Laatst gewijzigd door Spinoza : 12 december 2009 om 22:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vers uit de Schelde:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1405 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hier zijn de nieuwe reistijden: Brussel - Amsterdam : 1u53, of een tijdswinst van 49 min.Het is evident dat de reistijd tussen Antwerpen en Rotterdam duidelijk korter zal zijn dan die tussen Brussel en Antwerpen, dat terwijl Atwerpen toch wel dichter bij Brussel ligt dan bij Rotterdam. Alleen dat allang bestaande stukje traject voorbij Brussel (zeg maar 'Wallonie-Parijs') is een echte hogesnelheidslijn in Belgie. In Nederland daarentegen hebben ze de reistijd overal op het lijn flink opgetrokken. Kortom Hollander had gelijk . Laatst gewijzigd door Bertie : 12 december 2009 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1406 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1407 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De splitsing van BHV is zuiver een zaak van kieskringen en (on)verkiesbaarheden van politici. Dat strekt de bevolking helemaal tot niets. Dit is absurd surrealisme. Maar in het buitenland doet men alsof men hier vechtend over de straten rolt. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 13 december 2009 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1408 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1409 | |
|
![]() Citaat:
Maar de politici inderdaad, die kunnen het met elkaar niet op bevredigende manier oplossen. Zodra samenwerken met Nederland om de hoek komt kijken roepen een aantal mensen hier ineens dat het wél belangrijk is dat een willekeurig iemand uit Vlaanderen niet met een willekeurig persoon uit het Noorden overweg zou kunen, hoewel die 99,9% zeker elkaar ook nooit zullen ontmoeten.
![]() |
![]() |
#1410 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben dan ook een voorstander van de invoer van een verplichte gemeenschapsdienst voor jongens én meisjes. Zonder 1 uitzondering. Citaat:
Nu we eindelijk dat juk afgegooid hebben willen we natuurlijk ook niet opnieuw onze eigenheid laten wegdringen door soms al te inhalige buurlanden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1411 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Z'n capaciteit is +/- 13.000 containers. Moest je die allemaal �*chter elkaar zetten, dan heb je (bijna) een verbinding tussen Zeebrugge en A'pen. ( De grootste containermastodont is...Belgisch. Van de rederij Euronav. Het schip is 382 m lang ) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1414 | |
|
![]() Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 14 december 2009 om 00:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1416 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vlamingen hebben nooit voor de onafhankelijkheid of voor Nederland gekozen. Ze zijn altijd lekker gaan liggen in de schoot van de moeder de heilige kerk en in het bedje van Latijnse machthebbers. Tot op de dag van vandaag ,zie je dat nog terug als het gaat om de politieke elite en de media. Laatst gewijzigd door Sidharta : 14 december 2009 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 14 december 2009 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1418 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Van Rompuy wil, dat Europa belastingen gaat heffen. Ecotax lijkt me de enige belasing, die Europa kan/mag heffen voor de meest vervuilende lidstaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 14 december 2009 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat me niet lachen hé ! Paul Belien (1959) is een Vlaams freelance journalist, een rechts-conservatief ideoloog en hoofdredacteur van het blad Secessie. Hij is gehuwd met Vlaams Belang-politica Alexandra Colen-Beliën. |
|
![]() |
![]() |