Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 december 2009, 12:40   #841
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dat doet hij bij iedereen.
da's eigen aan blaaskaken
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 12:59   #842
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
eberhard provoceert graag door rechts langs rechts voorbij te steken en onderwijl in een wetteloos getto-taaltje blijven zwelgen. zo van 'ja, die zag je niet aankomen hé'.
een partijtje klassiek etymologisch schermen vindt hij ook leuk.
de 'intelligente', belezen vertegenwoordiger van de straatcultuur die het eens zal komen zeggen. kijk toch eens aan.

maar goed, on topic.
zelfs al steken wij onze moordenaars in een roze jurkje en geven we ze een lintjesfiets, dan is onze samenleving natuurlijk nog steeds honderd keer superieur aan de etnische bakermat van de rappers en de tuigmannen, te weten afrika en andere kokosnotenlanden. de beschaving van een samenleving meet je af aan veel meer factoren dan enkel justitie (waarbij de onze uiteraard ook superieur is aan pakweg het vervolgen van hekserij of het stenigen van overspelige vrouwen in afrika). wat heeft de samenleving voorgebracht? politiek, cultureel, wetenschappelijk? hoe ver staan ze inzake mensenrechten, geestelijke en materiële ontwikkeling?
onze superioriteit is op dat vlak zo zichtbaar en vanzelfsprekend dat dat niet eens een discussie waard is.
wat wel een discussie waard is, is de vraag of de etnische afzet van de kokosnotenlanden thuis hoort in een samenleving die eigenlijk te superieur is voor hen, zoals de onze. wat we zien is dat de etnische afzet van kokosnotenland niet meekan in onze samenleving en dan maar probeert om onze samenleving op het niveau van stammenoorlogen, peniskokers, machetes, kannibalisme en medicijnmannen te brengen. op het niveau van hun eigen oorspronkelijk samenleving dus.
eberhard leclerc heeft daar zowaar een hele thread aan gewijd.
Dan is het maar te hopen dat die jongen een baan heeft, kafferen en ondertussen hand ophouden is bepaald hypocriet!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 13:12   #843
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
eberhard provoceert graag door rechts langs rechts voorbij te steken en onderwijl in een wetteloos getto-taaltje blijven zwelgen. zo van 'ja, die zag je niet aankomen hé'.
een partijtje klassiek etymologisch schermen vindt hij ook leuk.
de 'intelligente', belezen vertegenwoordiger van de straatcultuur die het eens zal komen zeggen. kijk toch eens aan.

maar goed, on topic.
zelfs al steken wij onze moordenaars in een roze jurkje en geven we ze een lintjesfiets, dan is onze samenleving natuurlijk nog steeds honderd keer superieur aan de etnische bakermat van de rappers en de tuigmannen, te weten afrika en andere kokosnotenlanden. de beschaving van een samenleving meet je af aan veel meer factoren dan enkel justitie (waarbij de onze uiteraard ook superieur is aan pakweg het vervolgen van hekserij of het stenigen van overspelige vrouwen in afrika). wat heeft de samenleving voorgebracht? politiek, cultureel, wetenschappelijk? hoe ver staan ze inzake mensenrechten, geestelijke en materiële ontwikkeling?
onze superioriteit is op dat vlak zo zichtbaar en vanzelfsprekend dat dat niet eens een discussie waard is.
wat wel een discussie waard is, is de vraag of de etnische afzet van de kokosnotenlanden thuis hoort in een samenleving die eigenlijk te superieur is voor hen, zoals de onze. wat we zien is dat de etnische afzet van kokosnotenland niet meekan in onze samenleving en dan maar probeert om onze samenleving op het niveau van stammenoorlogen, peniskokers, machetes, kannibalisme en medicijnmannen te brengen. op het niveau van hun eigen oorspronkelijk samenleving dus.
eberhard leclerc heeft daar zowaar een hele thread aan gewijd.
eberhard's beste post vind ik nog altijd die waar hij mij wou bewijzen dat marokkanen géén bangbroeken zijn als ze alleen zijn op straat (in tegenstelling tot in groep) door het posten van een filmpje van een marokkaanse bokser...dat heerschap zou namelijk geen schrik hebben van mij....dat vind ik nog steeds een giller van formaat!

on topic: da's de dictatuur van de middelmaat......
Oud 15 december 2009, 13:16   #844
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carolus66 Bekijk bericht
eberhard's beste post vind ik nog altijd die waar hij mij wou bewijzen dat marokkanen géén bangbroeken zijn als ze alleen zijn op straat (in tegenstelling tot in groep) door het posten van een filmpje van een marokkaanse bokser...dat heerschap zou namelijk geen schrik hebben van mij....dat vind ik nog steeds een giller van formaat!

on topic: da's de dictatuur van de middelmaat......
Erger nog; wij hebben geen schrik van dat heerschap!
Nog leuker vond ik zijn uitspraak dat een beetje macho toch meerdere vrouwen heeft wat ok is want die dames protesteren niet!
Maar gezien zijn gekaffer op deze samenleving en minachting voor Vlamingen als laf volk hoop ik wel dat hij zichzelf niet door die bende lafaards laat onderhouden maar inkomsten heeft uit arbeid!
Rapper of voetballer, wat zal het worden denk je?
Oud 15 december 2009, 13:45   #845
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat heeft de samenleving voorgebracht? politiek, cultureel, wetenschappelijk? hoe ver staan ze inzake mensenrechten, geestelijke en materiële ontwikkeling?
De vraag blijft natuurlijk wat deze veronderstelde superioriteit waard blijft met 1,5 kind per vrouw gemiddeld.

Deze vraag is rethorisch overigens.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 15 december 2009 om 13:45.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 13:48   #846
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
De vraag blijft natuurlijk wat deze veronderstelde superioriteit waard blijft met 1,5 kind per vrouw gemiddeld.

Voor vrouwen heel wat; gezien de verschillen in sterftecijfers van moeders en kinderen.
Oud 15 december 2009, 16:42   #847
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
In België heeft ieder kind inderdaad de kans om school te lopen.
Maar niet ieder kind heeft dezelfde kans om een diploma te behalen. In België is de meeste bepalende factor om een diploma te behalen, de socio-economische afkomst van een kind. Alhoewel het niveau van ons onderwijs bij de beste is; is ons onderwijs bij slechtste op gebied van kansen-gelijkheid. Slechts 2 landen doen het slechter! (Volgens PISA-onderzoek)

Uit het artikel waarvan illwill de link gaf blijkt dan weer dat in Limburg 18% van de bedrijven geen allochtonen in dienst willen nemen.
http://www.hbvl.be/limburg/18pct-lim...chtonen-2.aspx
Echt kansen-gelijkheid kan je dit ook niet noemen.
Onzin, er zijn pas cijfers vrijgegeven waaruit blijkt dat er een groot aantal allochtonen spijbelen of zonder diploma de scholen verlaten. UIT EIGEN KEUZE. Nu zagen dat er geen werk voor hen klaarstaat...?
Dat bedrijven, kortom meer mensen allochtonen niet moeten is door alle feiten die er gebeuren. Deze jongeren hebben hun kansen vroeger wel gekregen maar hebben het verkloot voor iedereen.

Het is niet begonnen met bedrijven die zonder reden allochtonen weren, nee, het is door de feiten dat nu meer en meer bedrijven ze weren.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 16:44   #848
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De opleiding. Liever 1,5 kind en een inkomen dan 9 kinderen en geen fatsoenlijke job hebben, of doppen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 16:47   #849
Blackwidow
Schepen

Standaard

Men zou iedereen moeten verplichten om een diploma te halen en met diploma bedoel ik dan tot je 18 school lopen en een getuigschrift verkrijgen. Indien je school bvb verlaat op je zestiende en je wenst op je twintigste (of 18) werkloosheidvergoeding, dan dien je eerst een studie af te werken. Er zijn volgens mij inderdaad zeer veel jongeren die schoolmoe zijn en het nut van school niet inzien. Maar die willen dan wel elke maand 700-900€ van de staat ontvangen. Zij gaan dan zeggen dat ze geen kansen gekregen hebben? Wel kansen gehad, aangezien onderwijs voor iedereen toegankelijk is, zelfs voor mensen zonder papieren.
Blackwidow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 16:58   #850
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Retorisch schmetorisch. Ze zouden beter het maken van meer dan een kind simpelweg verbieden, China-stijl, er zijn nl. al veel te veel mensen.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 18:03   #851
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Erger nog; wij hebben geen schrik van dat heerschap!
Nog leuker vond ik zijn uitspraak dat een beetje macho toch meerdere vrouwen heeft wat ok is want die dames protesteren niet!
Maar gezien zijn gekaffer op deze samenleving en minachting voor Vlamingen als laf volk hoop ik wel dat hij zichzelf niet door die bende lafaards laat onderhouden maar inkomsten heeft uit arbeid!
Rapper of voetballer, wat zal het worden denk je?
rappend voetballer of voetballende rapper...mmmmm....

ik ga voor raaskallende nietsnut; dankzij een welbekende totalitaire ideologie werd dit tot kunst verheven net zoals parasitair gedrag, iets waar hij volgens mij schuldig aan is.
ik vrees voor één ding: eberhard is van het soort dat uiteindelijk z'n gastheer-of vrouw leegzuigt met de dood tot gevolg.....da's als in je eigen voet schieten, zelfs parasietjes weten dat....wel de dierlijke versie in elk geval.
Oud 15 december 2009, 18:04   #852
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Retorisch schmetorisch. Ze zouden beter het maken van meer dan een kind simpelweg verbieden, China-stijl, er zijn nl. al veel te veel mensen.
steve, voor sommigen telt de quantiteit, niet de kwaliteit; zoveel is duidelijk.
Oud 15 december 2009, 18:10   #853
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carolus66 Bekijk bericht
rappend voetballer of voetballende rapper...mmmmm....

ik ga voor raaskallende nietsnut; dankzij een welbekende totalitaire ideologie werd dit tot kunst verheven net zoals parasitair gedrag, iets waar hij volgens mij schuldig aan is.
ik vrees voor één ding: eberhard is van het soort dat uiteindelijk z'n gastheer-of vrouw leegzuigt met de dood tot gevolg.....da's als in je eigen voet schieten, zelfs parasietjes weten dat....wel de dierlijke versie in elk geval.
oftewel een werkgever die zijn werknemers parasiteert en leegzuigt en vervangt door een lading nieuwe,verse werkkrachten
Oud 15 december 2009, 18:14   #854
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
oftewel een werkgever die zijn werknemers parasiteert en leegzuigt en vervangt door een lading nieuwe,verse werkkrachten
in het leven gaat het om evenwicht....net genoeg geven en net genoeg nemen....da's waar fraude in het verhaal komt
Oud 15 december 2009, 19:07   #855
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Onzin,
Neen, geen onzin.
"Enkel Mexico en Hongarije doen slechter qua kansenongelijkheid in onderwijs"
http://www.demorgen.be/dm/nl/1344/On...nderwijs.dhtml

Citaat:
er zijn pas cijfers vrijgegeven waaruit blijkt dat er een groot aantal allochtonen spijbelen of zonder diploma de scholen verlaten. UIT EIGEN KEUZE.
Kan ik een link krijgen naar de pas vrijgegeven cijfers waarop jij doelt.

Citaat:
Nu zagen dat er geen werk voor hen klaarstaat...?
Wie zaagt daarover?
Citaat:
Dat bedrijven, kortom meer mensen allochtonen niet moeten is door alle feiten die er gebeuren. Deze jongeren hebben hun kansen vroeger wel gekregen maar hebben het verkloot voor iedereen.
Dus toch vooroordelen; toch het veroordelen van een groep op basis van de daden van een minderheid binnen de groep.

Citaat:
Het is niet begonnen met bedrijven die zonder reden allochtonen weren, nee, het is door de feiten dat nu meer en meer bedrijven ze weren.
Waarop baseer jij je om dit te stellen?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 19:08   #856
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Waarom is een moslimvrouw evenveel waard als een halve man ? of is de man twee keer meer waar dan een vrouw... Is dat ook multicultureel ?
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 19:39   #857
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Waarom is een moslimvrouw evenveel waard als een halve man ? of is de man twee keer meer waar dan een vrouw... Is dat ook multicultureel ?
het zijn figuren als eberhard die die gedachte in stand houden.
Oud 15 december 2009, 21:47   #858
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De opleiding. Liever 1,5 kind en een inkomen dan 9 kinderen en geen fatsoenlijke job hebben, of doppen.
Waarmee de absolute wil om uit te sterven op een briljante wijze wordt geillustreerd.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 21:48   #859
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarmee de absolute wil om uit te sterven op een briljante wijze wordt geillustreerd.
Zolang het maar economisch verantwoord is.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 21:53   #860
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja... je kunt ook eeuwig van een uitkering leven, negen kinderen krijgen en hopen dat er dan toch eentje voetballer of rapper wordt!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be