![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#842 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
on topic: da's de dictatuur van de middelmaat...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#844 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog leuker vond ik zijn uitspraak dat een beetje macho toch meerdere vrouwen heeft wat ok is want die dames protesteren niet! Maar gezien zijn gekaffer op deze samenleving en minachting voor Vlamingen als laf volk hoop ik wel dat hij zichzelf niet door die bende lafaards laat onderhouden maar inkomsten heeft uit arbeid! Rapper of voetballer, wat zal het worden denk je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#845 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze vraag is rethorisch overigens. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 15 december 2009 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#846 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#847 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bedrijven, kortom meer mensen allochtonen niet moeten is door alle feiten die er gebeuren. Deze jongeren hebben hun kansen vroeger wel gekregen maar hebben het verkloot voor iedereen. Het is niet begonnen met bedrijven die zonder reden allochtonen weren, nee, het is door de feiten dat nu meer en meer bedrijven ze weren.
![]() |
![]() |
![]() |
#848 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De opleiding. Liever 1,5 kind en een inkomen dan 9 kinderen en geen fatsoenlijke job hebben, of doppen.
![]() |
![]() |
![]() |
#849 |
Schepen
|
![]() Men zou iedereen moeten verplichten om een diploma te halen en met diploma bedoel ik dan tot je 18 school lopen en een getuigschrift verkrijgen. Indien je school bvb verlaat op je zestiende en je wenst op je twintigste (of 18) werkloosheidvergoeding, dan dien je eerst een studie af te werken. Er zijn volgens mij inderdaad zeer veel jongeren die schoolmoe zijn en het nut van school niet inzien. Maar die willen dan wel elke maand 700-900€ van de staat ontvangen. Zij gaan dan zeggen dat ze geen kansen gekregen hebben? Wel kansen gehad, aangezien onderwijs voor iedereen toegankelijk is, zelfs voor mensen zonder papieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#850 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Retorisch schmetorisch. Ze zouden beter het maken van meer dan een kind simpelweg verbieden, China-stijl, er zijn nl. al veel te veel mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#851 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ik ga voor raaskallende nietsnut; dankzij een welbekende totalitaire ideologie werd dit tot kunst verheven net zoals parasitair gedrag, iets waar hij volgens mij schuldig aan is. ik vrees voor één ding: eberhard is van het soort dat uiteindelijk z'n gastheer-of vrouw leegzuigt met de dood tot gevolg.....da's als in je eigen voet schieten, zelfs parasietjes weten dat....wel de dierlijke versie in elk geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#852 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#853 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#854 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#855 | ||||
Banneling
|
![]() Neen, geen onzin.
"Enkel Mexico en Hongarije doen slechter qua kansenongelijkheid in onderwijs" http://www.demorgen.be/dm/nl/1344/On...nderwijs.dhtml Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#856 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is een moslimvrouw evenveel waard als een halve man ? of is de man twee keer meer waar dan een vrouw... Is dat ook multicultureel ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#858 |