![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik vraag me trouwens af waar ze al die katten houden, om liters van die gerecycleerde kattepis te produceren, ... , plotseling heb ik een idee waarom ze persee, die zuiveringsinstallatie in luik moesten hebben, ... Eigenlijk is Heineken een belgisch bier, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
om nog maar te zwijgen van die romanticie die hun heldendaden verkopen rond de onafhankelijkheid van den belziek. Het grootste deel van de vlamingen toen, wilden helemaal geen onafhankelijkheid, het waren de brusselse boergois die dat wensten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1424 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 14 december 2009 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of met veel tussenstations moeten werken, die dan wel engergie gebruiken om uw container terug naar een hoger niveau te tillen... kortom laad maar op nen boot of nen trein,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1427 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn er geen �*ndere criteria meer?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt mij toch de logica zelve. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet is het boek van de heer Beliën - die ik ook liever niet tegen het lijf loop, daar niet van - nog niet 'objectief weerlegd' geworden. Mocht ik me daarin vergissen, dan verneem ik graag méér: wie, wat, wanneer, ...
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij gebruikt ook veel elementen uit historische naslagwerken. Dat is o.a. terug te vinden in de uitgebreide bibliografie (18 blz). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1432 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1433 | |
|
![]() Citaat:
http://www.metaseek.nl/search/nl/1/%...+in+brussel%22 Hebbes: http://www.uitgeverijegmont.be/2/32/2 ISBN: 978-907352406-4 Pas op, de prijs is hier en daar verschillend, ik zag 25.- en 29.- in de gauwigheid, verschillende winkels.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 14 december 2009 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1434 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1436 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1437 |
Minister-President
|
![]() Momenteel heeft Nederland een heel goede reden om de Schelde niet uit te diepen. Het water is daar vervuild met Brussels rioolwater.
Eerst moet er een broedplaats voor de vogels komen en nu lozen de Brusselaars zomaar hun rioolwater in de rivier. Moeten die vogels dan overleven in vervuild rioolwater uit Brussel? Als die Nederlanders zichzelf ernstig nemen, dan klagen ze de verantwoordelijke aan voor de rechtbank. Hoelang hebben die Nederlanders niet gediscussieerd over de impact op het milieu? En hoeveel hebben die studies daarnaar niet gekost? Laatst gewijzigd door Stefanie : 15 december 2009 om 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1438 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1439 | |
|
![]() Citaat:
Kunnen ze vast opwarmen met de watervervuiling.
![]() |
![]() |
#1440 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |