![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2401 | |||
Parlementslid
|
![]() Of de Israëliërs je positie koosjer vinden of niet zullen we maar zwijgen zeker
Citaat:
Citaat:
Citaat:
. Laatst gewijzigd door Bertie : 24 december 2009 om 17:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2402 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben hier niet degene die zich vragen stelt bij de moord op zes miljoen Joden, maar jij. Deze cijfers zijn allom bekend. Via google heb ik de bron gevonden. Dawidowicz, Lucy. The War Against the Jews, Bantam, 1986.p. 403
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2403 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Hooguit heeft hij zijn leven verkort met alle stress die hij op zijn hals heeft gehaald en maar door het stof kruipen voor de koning en Milquet. Mangain heeft nog meer weten waar te maken terwijl hij nog rechtser is dan het vlaams belang. Moest hij zo groot zijn als het vlaams belang dan stonden alle franstaligen nog steeds als 1 blok achter hem. Belgie het land dat met twee maten meet, Waar of niet waar?
![]() |
![]() |
#2404 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil nu niet onmiddellijk uw referentiebron er onderuit halen als subjectief, maar noteer dat Dawidowicz Lucy een joodse geschiedschrijfster is, getrouwd met een jood. Ik wil dus weten vanwaar deze cijfers komen. Wie en wanneer men die heeft verkregen en op basis van welke telling en documenten men die aantallen heeft verkregen. D?*t wil ik weten. Als u die bronnen hebt of beschikt over meer degelijke informatie, dan wil ik verder discussiëren. Want nu zitten we de discussiëren over cijfers die u aanhaalt, maar die een andere vandaag of morgen zal betwisten. Ik stel gewoon de vraag: welke zijn de werkelijke cijfers. En vooral: hoe komt men aan die cijfers. Laatst gewijzigd door system : 24 december 2009 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2405 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En als ik het niet snap vertel me dan hoe het wel zit ipv mysterieus te gaan doen.
Veel beloven en weinig geven doet een zot in vreugde leven / Een kinderhand is gauw gevuld. Laatst gewijzigd door Hertog Joost : 24 december 2009 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2406 |
Europees Commissaris
|
![]() Op 29 november 1947 stemt de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties in met het plan van de internationale UNSCOP-commissie (United Nations Special Committee on Palestine) voor de opdeling van het mandaatgebied Palestina in verschillende delen: een Israëlisch, Arabisch en internationaal bestuurd deel (Jeruzalem en Bethlehem). De joodse gemeenschap (die zich Yishuv noemde) zou krijgen:
- Oost-Galilea met Safed en Tiberias; - de vruchtbare kustvlakte van in het noorden Haifa tot voorbij Tel Aviv in het zuiden en - het grootste deel van de Negevwoestijn. De Arabische Palestijnen krijgen toegewezen: - West-Galilea met Acre en Nazareth; - de Westoever van de Jordaan tot Beersheba in het zuiden - de Gazastrook met Isdud en Rafah en - een aansluitende strook van de Negev langs de Egyptische grens tot 30 km voorbij El Auja. Internationaal toezicht door de VN op de raakpunten ("kissing points", bruggen en onderdoorgangen) van de samenstellende delen zou ervoor zorgen dat elke staat een aaneengesloten gebied vormde. Van de 1,6 miljoen inwoners is op dat moment 1 miljoen Arabier en 600.000 Jood. Het land is grotendeels publiek bezit van het Britse mandaatsgezag. 16,5% is in handen van Arabieren die elders in de Arabische wereld (onder andere Beiroet en Damascus) wonen. De Joden hebben 8,6% van het land in handen terwijl de lokale Arabische bevolking 3,3% bezit.[5] In het voor de Joodse staat bedoelde deel vormen Joden met 55% van de bevolking (niet meegerekend 90.000 nomadische bedoeïenen die er een deel van het jaar verbleven). een meerderheid. De Joodse leiding wilde aanvankelijk heel Palestina, maar accepteert de VN-deling, de Palestijnse leiding niet en vrijwel onmiddellijk breekt er een burgeroorlog uit tussen Joden en Arabieren. Tot zover 'terrorisme' ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2407 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2408 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 24 december 2009 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2410 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Voor de rest, 'Maul halten'? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2411 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2413 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2416 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() 2. Fout, toch als u het over hamas hebt. Citaat:
Maar hij zal wel aan het liegen zijn dan? Laatst gewijzigd door Tron : 24 december 2009 om 18:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2417 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat waar je woont bepaald voor welke politici je mag kiezen afhankelijk van de taalgrens. Als dat zo is dan heb je gelijk en kan hij niet op Milquet en Mangain kiezen. C'est bonne?
![]() |
![]() |
#2418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2419 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat ik zie doet me erg denken aan wat er met de indianen is gebeurd in de VS.
Veel beloven en weinig geven doet een zot in vreugde leven / Een kinderhand is gauw gevuld. Laatst gewijzigd door Hertog Joost : 24 december 2009 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2420 |
Schepen
|
![]() Rood gaat nog wel maar zwarte kerstballen bah.