![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3921 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat hun taal Beiers is dat weet ik ook wel (met verschillen door politieke scheiding). Maar die Oostenrijker die ik via het internet heb gesproken zal het vast ingebeeld hebben dat hij mensen kent die het Oostenrijks een aparte taal noemen. Nu ja, misschien beter niet die persoon meteen geloven, want ik vind er niets van terug. Ik vind enkel Oostenrijkse activisten die hun woordenschat willen beschermen: http://www.unsere-sprache.at/ dat is nog steeds soft-particularisme.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 15 januari 2010 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3922 | |
Banneling
|
![]() Ik dacht wel dat u er weer in zou trappen. U kunt het niet laten.
Maar ik hou altijd woord. En ik zal u dus -weer eens- van hetzelfde laken een broek geven en u wijzen op uw zoveelste fout. Uw antwoord: 1693 , in de draad 'Vlaanderen bij het Koninkrijk der Nederlanden': Citaat:
Dat komt ervan wanneer men mensen doornen aanbiedt. Dan loopt men het risico erdoor gestoken te worden. U moet ondertussen toch al heel wat wondjes hebben zo te zien... Troost u, het geneest vrij vlug. Laatst gewijzigd door system : 15 januari 2010 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3923 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3924 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om er nog een Engels staartje aan toe te voegen: "Now you have to eat humble pie".
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 15 januari 2010 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3925 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.dbnl.nl/auteurs/auteur.php?id=swae001
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 15 januari 2010 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3926 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Quercus-Boontje komt om zijn loontje'. Laatst gewijzigd door system : 15 januari 2010 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3927 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bertie : 15 januari 2010 om 21:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3928 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3929 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3930 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik weet waarom system zo kwaad is op "onwijze" Willem: als die zijn zin had gekregen hadden wij thans minder staatsschuld, geen aardgas, geen droogkuis en wel nog banken. De Belgenmop zou uitsterven en we zouden aan een collectieve identiteitscrisis lijden.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 15 januari 2010 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3931 |
Banneling
|
![]() U begint nu over Onwijze Willem. Wat mij in ieder geval verbaast, is het feit Nederland een even grote staatsschuld heeft als Holland in 1814. Het is nauwelijks te geloven, maar helaas de bittere waarheid.
Laatst gewijzigd door system : 15 januari 2010 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3932 |
Parlementslid
|
![]() Vlaanderen en Nederland gaan niet samen ...
Ik was er al lang overtuigd ! Mooie verhaaltje van vandaag : Op consultatie in Antwerpen ... met een Hollander patient. "Vlamingen zijn allemaal boeren. Ik begrijp ze niet. Ik heb allergie met alles wat Vlaams is." Mijn antwoord ... : "Mijnheer, Ik begrijp U moeillijk en heb geen enkel probleem met Vlaamstaligen. Ik ben mischien franstalig maar U bent negatief over mijn langenoten ! Wij zijn Belgen, en U bent een boer !" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3933 | |
|
![]() Citaat:
van claeske zalt meer leugen dan waarheid zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3934 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Gebeurde om 17u ! Verwachte dit hier te posten ! Gezzzzzzzzzzzzzzelllllllllliiiiiiiiiiiiiiggggggggg gggggggg ! (Zonder franse "r") ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3935 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 15 januari 2010 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3936 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3937 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal een leugen zijn. Vlamingen staan in Nederland helemaal niet bekend als boeren. Het meerendeel vindt hen zelfs elitairder dan Nederlanders; Nederlanders zijn namelijk wat burgerlijker. In Franstalig België daarentegen staan Vlamingen maar al te goed bekend als boeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3938 |
Banneling
|
![]() Alles wat u niet aanstaat, is nogal vlug een leugen in uw ogen. Dat weten we nu wel. Nu of het waar is, weet ik niet. En u dus ook niet.
Laatst gewijzigd door system : 15 januari 2010 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3939 | |
|
![]() Citaat:
belgicisten doen dat constant. alle middelen zijn goed om belgie te behouden en tegenstanders van belgie zwart te maken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3940 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik zal er geen karicatuur van maken ! Alle Nederlanders denken niet zo maar ... hier was het wel het geval ! Verder zou ik zeggen, dat de Nederlander dacht dat ik (als franstalig) dit plaizaint zou horen ![]() |
|
![]() |
![]() |