![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#342 |
|
Burgemeester
|
Als je even moeite had willen doen had je gemerkt dat het eigenlijk echt waar was.
http://rainbowwarrior2005.wordpress....dred-families/ of nog een andere http://www.jpost.com/servlet/Satelli...ticle/ShowFull Laatst gewijzigd door Arouet : 19 januari 2010 om 08:38. |
|
|
|
|
|
#343 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#344 |
|
Minister
|
Het is anders een wetenschappelijke instelling om te controleren of bronnen betrouwbaar zijn voor je ze gebruikt. Maar daar doet u duidelijk nooit aan mee, gezien de hoeveelheid complotinformatie die u van internet haalt.
|
|
|
|
|
|
#345 |
|
Banneling
|
Ja, deze is betrouwbaar, dat heeft die andere niet onderzocht. Bedankt voor je onzinnige bijdrage
|
|
|
|
|
|
#346 | |
|
Minister
|
Citaat:
http://vkblog.nl/bericht/297127/SDB:...oorlogsmisdaad Dat afbeeldingetje met de kindjes was van 2009. Volgens mij is dit een prachtig voorbeeld van uw houding, Zeikstraal. Laatst gewijzigd door respublica : 19 januari 2010 om 11:51. |
|
|
|
|
|
|
#347 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik heb de rest van dit topic niet gelezen maar ik hoop niet dat je een lans breekt voor Israel's oorlogsmisdaden, of de ironie wordt des te groter. Moest je zelf de haat zien in de posts die je hier al geruime tijd zet op politics.be, dan zou je zien dat je mentaliteit niet zover van Al Qaeda ligt. |
|
|
|
|
|
|
#348 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik weet wel niet of de weblog van een duidelijk zionistisch geïnspireerde schirijver geloofwaardiger is dan de Jerusalem Post. Wat denk jij? Ik weet ook niet of het verhaal klopt. En als het zou kloppen, zou het ronduit beestachtig zijn van Israël. Maar als je iemand anders beticht van ongeloofwaardige bronnen te gebruiken, zorg dan dat je er eerst zelf een hebt.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
|
#350 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#351 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik weet dat niet. Jij weet dat evenmin. Het enige dat we weten, is dat er een zionitische blogger beweert dat deze foto's vervalst zijn.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 19 januari 2010 om 13:19. |
|
|
|
|
|
|
#353 | |
|
Minister
|
Citaat:
De foto is niet vals in de zin dat het effectief om Palestijnse kinderen gaat, maar gewoon van een andere periode. De blogger is inderdaad pro-Israël, maar wil in zijn blog enkel foute berichtgeving jegens Israël aantonen, bijvoorbeeld door op zoek te gaan naar fout gebruikte foto's. Hij zegt zelf geen waardeoordeel uit te spreken. Laatst gewijzigd door respublica : 19 januari 2010 om 13:30. |
|
|
|
|
|
|
#354 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het doet de geloofwaardigheid natuurlijk niet goed, dat is juist. Citaat:
Nu goed. Volgens de Jerusalem Post (vergeleken met de berichten van een Iraanse nieuwszender en een zionistische blogger, misschien de bron die in deze het meest betrouwbaar lijkt?) roept Hamas de internationale gemeenschap op om een onderzoek uit te voeren naar deze zaak. Ik neem aan, dat als Israël niets te verbergen heeft, zij uiteraard bereid zal zijn hieraan mee te werken. Ik neem aan dat Israël deze kans om Hamas te ontmaskeren niet onbenut zal laten, en onmiddellijk de VN zal aansporen om naar Gaza te trekken om deze zaak tot de bodem uit te spitten.
|
||
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#356 |
|
Minister
|
update: De VRT bericht gewoon van hevige regenval in de GAZA-strook. Dat verhaal van die dam was dus zoals ik dacht onzin.
|
|
|
|
|
|
#357 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#358 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Over Israel's oorlogsmisdaden; het "om zeep helpen van Hamas terroristen" ? Hoe naief ben jij eigenlijk.. durf jij echt te denken dat duizenden kinderen en vrouwen die omkwamen in Palestina en Libanon ook maar iets te maken hadden met Hamas? Het "logische gevolg"? Je hebt ze gewoon niet allemaal op een rijtje.. ik ga mijn tijd niet meer verdoen aan dwaze redenerigen en dergelijke en je toekomende posts negeren. Goed dat je de KKK er bijsleept; allemaal heel relevant. Veel beterschap gewenst, kerel. |
|
|
|
|
|
|
#359 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Aangezien de VRT niets over deze zaak vertelt...
|
|
|
|
|
|
|
#360 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Het steunen van dictaturen die het westen goed gezind zijn is inderdaad ook 1 van de problemen in het Midden -Oosten. |
|
|
|
|