Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 januari 2010, 06:09   #341
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Bron : Press TV
Citaat:
the first Iranian international news network, broadcasting in English
Oud 19 januari 2010, 08:36   #342
Arouet
Burgemeester

Standaard

Als je even moeite had willen doen had je gemerkt dat het eigenlijk echt waar was.

http://rainbowwarrior2005.wordpress....dred-families/

of nog een andere

http://www.jpost.com/servlet/Satelli...ticle/ShowFull

Laatst gewijzigd door Arouet : 19 januari 2010 om 08:38.
Arouet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 11:15   #343
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Bron : Press TV
Ja, dat lees je nergens anders natuurlijk. Logisch dat je het niet vertrouwd... Maakt het daarom niet minder waar. Lachwekkend argument.
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 11:26   #344
respublica
Minister

Standaard

Citaat:
Ja, dat lees je nergens anders natuurlijk. Logisch dat je het niet vertrouwd... Maakt het daarom niet minder waar. Lachwekkend argument.
Het is anders een wetenschappelijke instelling om te controleren of bronnen betrouwbaar zijn voor je ze gebruikt. Maar daar doet u duidelijk nooit aan mee, gezien de hoeveelheid complotinformatie die u van internet haalt.
respublica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 11:43   #345
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door respublica Bekijk bericht
Het is anders een wetenschappelijke instelling om te controleren of bronnen betrouwbaar zijn voor je ze gebruikt. Maar daar doet u duidelijk nooit aan mee, gezien de hoeveelheid complotinformatie die u van internet haalt.
Ja, deze is betrouwbaar, dat heeft die andere niet onderzocht. Bedankt voor je onzinnige bijdrage
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 11:50   #346
respublica
Minister

Standaard

Citaat:
Ja, deze is betrouwbaar, dat heeft die andere niet onderzocht. Bedankt voor je onzinnige bijdrage
En na de propaganda die u kritiekloos overneemt het echte verhaal:
http://vkblog.nl/bericht/297127/SDB:...oorlogsmisdaad

Dat afbeeldingetje met de kindjes was van 2009. Volgens mij is dit een prachtig voorbeeld van uw houding, Zeikstraal.

Laatst gewijzigd door respublica : 19 januari 2010 om 11:51.
Oud 19 januari 2010, 11:57   #347
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Europahater Bekijk bericht
Neem eerst even een halal-pilletje om te kalmeren en lees dan eens rustig opnieuw. Ik repliceerde op een antwoord dat "de Mohammedanen hier nooit zullen weggaan" namelijk " dat dachten ze in Sebrenica ook" Wat ik daarmee bedoel is als de islamitische allochtonen doorgaan met het beroven, verkrachten en molesteren van Nederlanders dat er dan wel eens zware etnische burgeroorlogen kunnen ontstaan met de droevige feiten in Sebrenica tot gevolg. Hoe meer Nederland islamiseert, hoe harder en hoe radikaler het verzet van de niet-islamitische bewoners zal zijn. En dit kan wel eens resulteren in een burgeroorlog met genocide als eindpunt.
Ik raad u aan u goed te informeren over wat je spreekt, zeker als je dreigt met een nieuwe genocide. Tevens, om een genocide als Sebrenica goed te spreken moet je wel héél ver weg zijn; ik vrees dat uw blinde moslimhaat uw hersenpan niet veel goeds heeft gedaan.

Ik heb de rest van dit topic niet gelezen maar ik hoop niet dat je een lans breekt voor Israel's oorlogsmisdaden, of de ironie wordt des te groter.

Moest je zelf de haat zien in de posts die je hier al geruime tijd zet op politics.be, dan zou je zien dat je mentaliteit niet zover van Al Qaeda ligt.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 12:16   #348
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Ik raad u aan u goed te informeren over wat je spreekt, zeker als je dreigt met een nieuwe genocide. Tevens, om een genocide als Sebrenica goed te spreken moet je wel héél ver weg zijn; ik vrees dat uw blinde moslimhaat uw hersenpan niet veel goeds heeft gedaan..
Leer nou es lezen vent. Ik zeg gewoon dat een "genocide" het logische gevolg gaat zijn als de islamieten zich racistisch en barbaars blijven opstellen tegen de autochtone Europese bevolking. Daarom keur ik het nog niet goed. Ook behoefte aan 2 jaar dwangverpleging blijkbaar????

Citaat:
Ik heb de rest van dit topic niet gelezen maar ik hoop niet dat je een lans breekt voor Israel's oorlogsmisdaden, of de ironie wordt des te groter...
Welke "oorlogsmisdaden"??? Het om zeep helpen van wat Hamas-terroristen???

Citaat:
Moest je zelf de haat zien in de posts die je hier al geruime tijd zet op politics.be, dan zou je zien dat je mentaliteit niet zover van Al Qaeda ligt.
Over "haat" kunnen antizionisten beter hun mond houden. Kijk maar op onderstaande foto?.?.? Antizionisten in volle actie tegen de zionisten.

Europahater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 12:32   #349
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En na de propaganda die u kritiekloos overneemt het echte verhaal:
http://vkblog.nl/bericht/297127/SDB:...oorlogsmisdaad

Dat afbeeldingetje met de kindjes was van 2009. Volgens mij is dit een prachtig voorbeeld van uw houding, Zeikstraal.
Je bronnen checken is inderdaad zeer belangrijk.

Maar ik weet wel niet of de weblog van een duidelijk zionistisch geïnspireerde schirijver geloofwaardiger is dan de Jerusalem Post. Wat denk jij?

Ik weet ook niet of het verhaal klopt. En als het zou kloppen, zou het ronduit beestachtig zijn van Israël. Maar als je iemand anders beticht van ongeloofwaardige bronnen te gebruiken, zorg dan dat je er eerst zelf een hebt.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 13:08   #350
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Over "haat" kunnen antizionisten beter hun mond houden. Kijk maar op onderstaande foto?.?.? Antizionisten in volle actie tegen de zionisten.

hier nog een paar antizionisten in actie tegen de zionisten :

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 13:17   #351
respublica
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Je bronnen checken is inderdaad zeer belangrijk.

Maar ik weet wel niet of de weblog van een duidelijk zionistisch geïnspireerde schirijver geloofwaardiger is dan de Jerusalem Post. Wat denk jij?

Ik weet ook niet of het verhaal klopt. En als het zou kloppen, zou het ronduit beestachtig zijn van Israël. Maar als je iemand anders beticht van ongeloofwaardige bronnen te gebruiken, zorg dan dat je er eerst zelf een hebt.
Ik ga eerder af op diegenen die geen foto's vervalsen...
Oud 19 januari 2010, 13:19   #352
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ga eerder af op diegenen die geen foto's vervalsen...
Zijn die foto's vervalst?
Ik weet dat niet. Jij weet dat evenmin.

Het enige dat we weten, is dat er een zionitische blogger beweert dat deze foto's vervalst zijn.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 19 januari 2010 om 13:19.
Oud 19 januari 2010, 13:28   #353
respublica
Minister

Standaard

Citaat:
Zijn die foto's vervalst?
Ik weet dat niet. Jij weet dat evenmin.

Het enige dat we weten, is dat er een zionitische blogger beweert dat deze foto's vervalst zijn.
Een artikel uit 2009 met de afbeelding: http://australiansforpalestine.com/b...oor-conditions
De foto is niet vals in de zin dat het effectief om Palestijnse kinderen gaat, maar gewoon van een andere periode.

De blogger is inderdaad pro-Israël, maar wil in zijn blog enkel foute berichtgeving jegens Israël aantonen, bijvoorbeeld door op zoek te gaan naar fout gebruikte foto's. Hij zegt zelf geen waardeoordeel uit te spreken.

Laatst gewijzigd door respublica : 19 januari 2010 om 13:30.
Oud 19 januari 2010, 13:43   #354
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een artikel uit 2009 met de afbeelding: http://australiansforpalestine.com/b...oor-conditions
De foto is niet vals in de zin dat het effectief om Palestijnse kinderen gaat, maar gewoon van een andere periode.
Mocht ik ieder artikel van het Metro-krantje, met een foto van een andere periode zou klasseren als "vervalsing en propaganda", denk ik niet dat er nog veel zouden overblijven.
Het doet de geloofwaardigheid natuurlijk niet goed, dat is juist.

Citaat:
De blogger is inderdaad pro-Israël, maar wil in zijn blog enkel foute berichtgeving jegens Israël aantonen, bijvoorbeeld door op zoek te gaan naar fout gebruikte foto's. Hij zegt zelf geen waardeoordeel uit te spreken.
Het lijkt mij evident dat hij van zichzelf zegt geen waardeoordeel uit te spreken. Dat wil niet zeggen, dat hij (1) betrouwbaar is, (2) niet vooringenomen is, en (3) geen waardeoordeel laat doorschemeren.

Nu goed. Volgens de Jerusalem Post (vergeleken met de berichten van een Iraanse nieuwszender en een zionistische blogger, misschien de bron die in deze het meest betrouwbaar lijkt?) roept Hamas de internationale gemeenschap op om een onderzoek uit te voeren naar deze zaak. Ik neem aan, dat als Israël niets te verbergen heeft, zij uiteraard bereid zal zijn hieraan mee te werken.
Ik neem aan dat Israël deze kans om Hamas te ontmaskeren niet onbenut zal laten, en onmiddellijk de VN zal aansporen om naar Gaza te trekken om deze zaak tot de bodem uit te spitten.
Oud 19 januari 2010, 13:50   #355
respublica
Minister

Standaard

Citaat:
Het lijkt mij evident dat hij van zichzelf zegt geen waardeoordeel uit te spreken. Dat wil niet zeggen, dat hij (1) betrouwbaar is, (2) niet vooringenomen is, en (3) geen waardeoordeel laat doorschemeren.

Nu goed. Volgens de Jerusalem Post (vergeleken met de berichten van een Iraanse nieuwszender en een zionistische blogger, misschien de bron die in deze het meest betrouwbaar lijkt?) roept Hamas de internationale gemeenschap op om een onderzoek uit te voeren naar deze zaak. Ik neem aan, dat als Israël niets te verbergen heeft, zij uiteraard bereid zal zijn hieraan mee te werken.
Ik neem aan dat Israël deze kans om Hamas te ontmaskeren niet onbenut zal laten, en onmiddellijk de VN zal aansporen om naar Gaza te trekken om deze zaak tot de bodem uit te spitten.
Daar ben ik het mee eens, maar ik vrees eerlijk gezegd dat er niets te onderzoeken valt. Recent was er toch nieuws van overstromingen in Israël? Ik denk dat die overstromingen simpelweg ook de Gazastrook getroffen hebben. Maar zolang er geen echt deftige bronnen zijn, is dat gissen.
Oud 19 januari 2010, 14:22   #356
respublica
Minister

Standaard

update: De VRT bericht gewoon van hevige regenval in de GAZA-strook. Dat verhaal van die dam was dus zoals ik dacht onzin.
Oud 19 januari 2010, 14:38   #357
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
hier nog een paar antizionisten in actie tegen de zionisten :

]
Als je denkt dat zionisme de enige reden is voor conflict in het Midden-Oosten, ben ik bang dat je niet veel weet over dat gebied.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 14:48   #358
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leer nou es lezen vent. Ik zeg gewoon dat een "genocide" het logische gevolg gaat zijn als de islamieten zich racistisch en barbaars blijven opstellen tegen de autochtone Europese bevolking. Daarom keur ik het nog niet goed. Ook behoefte aan 2 jaar dwangverpleging blijkbaar????

Welke "oorlogsmisdaden"??? Het om zeep helpen van wat Hamas-terroristen???

Over Israel's oorlogsmisdaden; het "om zeep helpen van Hamas terroristen" ? Hoe naief ben jij eigenlijk.. durf jij echt te denken dat duizenden kinderen en vrouwen die omkwamen in Palestina en Libanon ook maar iets te maken hadden met Hamas?

Het "logische gevolg"? Je hebt ze gewoon niet allemaal op een rijtje.. ik ga mijn tijd niet meer verdoen aan dwaze redenerigen en dergelijke en je toekomende posts negeren. Goed dat je de KKK er bijsleept; allemaal heel relevant.

Veel beterschap gewenst, kerel.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 15:11   #359
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
update: De VRT bericht gewoon van hevige regenval in de GAZA-strook. Dat verhaal van die dam was dus zoals ik dacht onzin.
Dan moet de Jerusalem Post wel een bende anti-semietische moslimfundamentalisten zijn.
Aangezien de VRT niets over deze zaak vertelt...
Oud 19 januari 2010, 15:31   #360
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Als je denkt dat zionisme de enige reden is voor conflict in het Midden-Oosten, ben ik bang dat je niet veel weet over dat gebied.
Oeps van onderwerp veranderen
Het steunen van dictaturen die het westen goed gezind zijn is inderdaad ook 1 van de problemen in het Midden -Oosten.

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be