![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Arno Breker??
Sommigen insinueren hier dat De Leu blijkbaar een ordinaire verzamelaar is van aan Adolf Hitler gelinkte prullaria? Nee. Dat is puur toeval. Ik geloof dat dat niets met de figuur van Adolf Hitler te maken heeft, niets met het feit dat hij daarmee zijn ideologisch thuisbezoek zou overbluffen... De Leu is een kunstkenner die het intrinsieke talent van Breker erkent en apprecieert. Ik persoonlijk zou mijn geld niet geven aan iemand die beeldjes maakt en "Breker" noemt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Spijtig dat de goegemeente door het gesubsidieerde mediamonopolie niet kan op de hoogte gesteld worden van de kostprijs van deze gestage maar constante stroom van politiek gestuurde halve waarheden en hele leugens.
En dan heb ik het slechts over het financiële plaatje. De schade op onze maatschappelijke toekomst is van een exponentiële orde.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 23 januari 2010 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Kwestie van uw ideologisch thuisbezoek te overbluffen....
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet De Leu dat dan niet? Of heeft hij het te druk met kunst? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Dit zijn geen boodschappers...dit zijn betaalde als inktkoelie vermomde en betaalde regimeslaven. Boodschappers? Journalisten? Wat een belediging voor de wél getalenteerde linksgezinde journalist (en die zijn er uiteraard ook) die aan dergelijke rotzooi niet hoeft mee te werken.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 23 januari 2010 om 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Ik had het niet over Deleu... Trouwens...who the fuck is Deleu. Ik kende de man niet tot vandaag...maar hij is dank zij de zoveelste leugen van de linkiewinkiepers nu beroemd. ![]() PS: nu ken ik ook Breker...ga dit jaar nog iets van hem zien te kopen... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 23 januari 2010 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ps: Ik koop geen kunst, ik zit dan ook niet in een Raad van Bestuur, politiek benoemd. Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 januari 2010 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Ja en?
Dat een door de ABVV betaalde blog als Blokwatch veel tijd en weinig inspiratie heeft wist ik al. Uw punt dus?
![]() |
#73 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Drie vliegen in één klap dus.
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoveel gratis publisiteit ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=69
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zij niet aan jouw verwachtingen voldoen, is jouw probleem. Tienduizenden vinden wel hun gading bij hen. Wie heeft er nu gelijk ?? Tenzij jij de norm zou bepalen wat goede litteratuur zou zijn.
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Echte wereldliteratuur. Vraag het maar aan de wereld... ![]() a propos: verkoopsucces in Vlaanderen als argument van kwaliteit: "SOS Piet" heeft n keer meer verkocht dan die linkse fabrikaties...moet dat wereldliteratuur zijn... ![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou me sterk verwonderen dat je van bovengenoemde auteurs al ooit eens één werk gelezen hebt. Jouw kritiek berust dus eerder op vooringenomenheid dan op een rationele beoordeling . En die steeds terugkerende overdaad aan smileys maakt je bewering absoluut niet geloofwaardiger.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 23 januari 2010 om 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
A\ mij beschuldigt van SOS Piet niet te hebben gelezen B\ mij beschuldigt van Emmerechts, Freya VDB, dagboek van Dutroux of Mein Kampf wél te hebben gelezen Ik heb dat vies ongewassen wijf van een emmerechts en paar keer in onze linkse tempel horen zeiken over maatsschappelijke opvattingen en mijn maag draaide om. Toen ik in buitenhof (als ik het goed heb) haar prestatie tegen Van San had gezien wist ik dat ik haar nooit het voordeel van de twijfel zou geven. Haar "talent" en haar standpunten worden ons al jaaaren lang door de miljardenzuipende VRT door de strot geramd....ik voel niet de drang om aan die overdosis linkse smurrie nog een portie VRT-gefabriceerde zelfgenoegzaamheid toe te voegen hoor. Ik ben het volledig eens met de uitspraak van van San “Mensen als Kristien Hemmerechts en Jos Geysels zouden ze erelid moeten maken van het Vlaams Belang.”
![]() |