Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 januari 2010, 10:03   #81
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik heb dat vies ongewassen wijf van een emmerechts en paar keer in onze linkse tempel horen zeiken over maatsschappelijke opvattingen
een beetje niveau kan geen kwaad

on topic: het lijkt me veel gedoe om niets, de VB'er die dit lekte wou gewoon Deleu (en daarmee Valckeniers) schaden....

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 10:08   #82
born2bewild
Banneling

Standaard

Zet bij dat lijstje maar claus, nog enkele Jaren en niemand weet nog wie dat was
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 11:35   #83
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Schieten op de boodschappers?
Dat is het enige doel voor pc'ers, sossen en alles wat zich enigzins democraat wil of durft noemen. M.a.w, filo weet op wie of wat hij en z'n vrienden schiet. Filo

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 24 januari 2010 om 11:35.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 11:48   #84
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik hou er niet van als iemand:
A\ mij beschuldigt van SOS Piet niet te hebben gelezen
B\ mij beschuldigt van Emmerechts, Freya VDB, dagboek van Dutroux of Mein Kampf wél te hebben gelezen

Ik heb dat vies ongewassen wijf van een emmerechts en paar keer in onze linkse tempel horen zeiken over maatsschappelijke opvattingen en mijn maag draaide om. Toen ik in buitenhof (als ik het goed heb) haar prestatie tegen Van San had gezien wist ik dat ik haar nooit het voordeel van de twijfel zou geven.
Haar "talent" en haar standpunten worden ons al jaaaren lang door de miljardenzuipende VRT door de strot geramd....ik voel niet de drang om aan die overdosis linkse smurrie nog een portie VRT-gefabriceerde zelfgenoegzaamheid toe te voegen hoor.

Ik ben het volledig eens met de uitspraak van van San “Mensen als Kristien Hemmerechts en Jos Geysels zouden ze erelid moeten maken van het Vlaams Belang.”
Bij je vorige post dacht ik dat je de absolute bodem qua niveau al had bereikt. Wrong thought van mij dus, je kon dus nog veel dieper zakken. Ik denk niet dat ik nog veel woorden aan jou ga vuilmaken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 24 januari 2010 om 11:58.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 11:49   #85
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Zet bij dat lijstje maar claus, nog enkele Jaren en niemand weet nog wie dat was
Je kennis van de Vlaamse litteratuur is ronduit aandoenlijk.

Citaat:
Oud 24 januari 2010, 12:05   #86
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sundancer Bekijk bericht
Nu kan men op de website van Angeltjes ook een antwoord van De Leu lezen die hen een e-mail stuurde die luidt als volgt:

"Naar aanleiding van de leugenachtige persberichten gelanceerd door Tom Cochez en overgenomen door diverse media, geef ik hierna de juiste feiten :

Voorjaar 2009 heb ik een beeldje gekocht in het museum van wijlen Arno Breker. Men aanvaardde in het museum geen betaling per Visa kredietkaart. Ik heb dan een kontant voorschot betaald van 500 euro, mijn identiteitskaart getoond en overeengekomen, dat ik bij thuiskomst het saldo zou vereffenen, op voorlegging van een factuur.

Die factuur is nooit toegekomen. Na telefonsiche contacten, werd duidelijk dat men het geld zonder factuur wilde ontvangen. Bovendien bleek intussen bij controle door kenners, dat het beeld veel minder waard was dan gevraagd werd.

Dan hebben de beide partijen een klacht neergelegd en werden er advocaten ingeschakeld. In gezamenlijk overleg werd een modus vivendi uitgewerkt met de procureur. Het juridisch overeengekomen saldo is betaald geworden in november 2009.

Er is dus in de verste verte geen sprake van een kunstroof", de politie heeft geen opsporingsbericht verstuurd en er is evenmin een proces gevoerd waarbij ik zou veroordeeld zijn."

Weer de zoveelste donderslag bij heldere hemel, de zoveelste zwartmakerij van een Vlaams Belanger door de linkse hoernalisten.
Inderdaad, dat linkse zootje is om te kotsen! Ze mogen fier zijn op zichzelf...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 12:09   #87
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Schieten op de boodschappers?
Durf jij dat zootje linkse onderkruipers "boodschappers" noemen, of vergis ik me? Onbeschaamde hypocrieten zou wellicht een betere definitie zijn...
Oud 24 januari 2010, 12:16   #88
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb vrienden in het Gentse die zopas een inbraak - met koevoet volledig vernield raam- achter de rug hebben, voor 99% zeker door de aldaar rondlopende verrijkers. Misschien zien die zo'n tuinkabouter wel zitten...
Dank U voor de tip...
Oud 24 januari 2010, 12:27   #89
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Bij je vorige post dacht ik dat je de absolute bodem qua niveau al had bereikt. Wrong thought van mij dus, je kon dus nog veel dieper zakken. Ik denk niet dat ik nog veel woorden aan jou ga vuilmaken.
Met die linkse smurrie kun je inderdaad geen hoog niveau uit je hoed toveren... Precies of de haat druipt van de smoel van Hemmerechts af als je ze bezig ziet en hoort...
Oud 24 januari 2010, 12:33   #90
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Met die linkse smurrie kun je inderdaad geen hoog niveau uit je hoed toveren... Precies of de haat druipt van de smoel van Hemmerechts af als je ze bezig ziet en hoort...
Leer ermee leven, Kristien Hemmerechts is al twintig jaar ononderbroken een succesauteur in Vlaanderen.

Citaat:
Oud 24 januari 2010, 12:38   #91
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Heb vrienden in het Gentse die zopas een inbraak - met koevoet volledig vernield raam- achter de rug hebben, voor 99% zeker door de aldaar rondlopende verrijkers. Misschien zien die zo'n tuinkabouter wel zitten...
Dank U voor de tip...
Als die kabouterposter kan helpen om in Anderlecht het reltuig buiten te houden, moet er dringend promotie voor gemaakt worden. Waarom de poster niet gebruiken om het reltuig af te leiden naar de wijk waar Filosoof woont?

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100124_007
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 14:03   #92
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van zulke onweerlegbare argumenten heb ik dus niet terug...

Een voorstel: schrijf eens iets over de kloothommels op dit forum die ostentatief weigeren mee te lopen met de extreemlinkse dogmatiek van een emmerechts of een lannoy en de durf hebben om een strontmachine van Delvoy te zien als een strontmachine en niet als een kulturele verrijking...zonder twijfel zal je boek gratis meegeleverd worden bij de Humo, de Morgen, De Standaard....
Je zal een collum krijgen in de ganse verenpracht van onze gesubsidieerde regimepers, wedden dat je dank zij de VRT zal uitgroeien tot een succesauteur? tip 1: was U een paar maanden niet, laat uw haar groeien, doe een Arafatsjaal om en draag op TV (want als extreem linkie zal je daar onder gelijkgezinden vaak vertoeven) kleren van de vuilkar.
Als je dan toegetreden bent tot de pocoBV's vergeet dan uiteraard niet te schrijven over de onnavolgbare talenten van jouw linkse medepoco's...tip 2: vind de prijs van de "Oost Brabantse penneridders" (of zoiets) uit om een andere extreem llinkse pocoauteur te belonen, dan ben je ook zelf verzekerd van een mediatiek interessante prijs in datzelfde jaar (die incestclub is ook niet zo groot dat ze jou zouden vergeten zolang je hun maar blijft bejubelen).

Conclusie: een paar jaar later zal een medelinkie zonder schroom durven verklaren dat de kwaliteit van jouw "literatuur" van een enorme orde moet zijn geweest gezien het "succes" van uw oeuvre....
Oud 24 januari 2010, 14:11   #93
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht

on topic: het lijkt me veel gedoe om niets, de VB'er die dit lekte wou gewoon Deleu (en daarmee Valckeniers) schaden....

ik denk dat Deleu ook beter in eigen rangen kijkt.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 14:15   #94
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Hemmerechts en niveau in één denkpyste?...je moet het kunnen.

Was emmerechts niet de vrouw van de "Tuk op mijn kut"?

Een zelfverklaarde, door linkieland gefabriceerde, feministe die voorstander is van het discrimineren van vrouwen binnen de Islam?
Niveau zegt U?
Oud 24 januari 2010, 14:24   #95
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Leer ermee leven, Kristien Hemmerechts is al twintig jaar ononderbroken een succesauteur in Vlaanderen.
Ononderbroken ... dat zou ik niet zeggen. Ik herinner me dat ze de aandachtshoer speelde door uit de kleren te gaan. Verder fungeert ze vaak als de nuttige idioot van links voor VRT-programmas. T'is dus niet door haar werk dat ze nog 's in de picture komt. Eerder door haar wereldvreemdheid.
Oud 24 januari 2010, 14:26   #96
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Ononderbroken ... dat zou ik niet zeggen. Ik herinner me dat ze de aandachtshoer speelde door uit de kleren te gaan. Verder fungeert ze vaak als de nuttige idioot van links voor VRT-programmas. T'is dus niet door haar werk dat ze nog 's in de picture komt. Eerder door haar wereldvreemdheid.
En niet te vergeten de eeuwige steun van haar creators: de poco's binnen de regimepers.
Wanneer gaan ze haar eigenlijk voorstellen voor eender welke Nobelprijs?
Het mag zelfs de nobelprijs literatuur zijn...
Oud 24 januari 2010, 14:27   #97
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Van zulke onweerlegbare argumenten heb ik dus niet terug...

Een voorstel: schrijf eens iets over de kloothommels op dit forum die ostentatief weigeren mee te lopen met de extreemlinkse dogmatiek van een emmerechts of een lannoy en de durf hebben om een strontmachine van Delvoy te zien als een strontmachine en niet als een kulturele verrijking...zonder twijfel zal je boek gratis meegeleverd worden bij de Humo, de Morgen, De Standaard....
Je zal een collum krijgen in de ganse verenpracht van onze gesubsidieerde regimepers, wedden dat je dank zij de VRT zal uitgroeien tot een succesauteur? tip 1: was U een paar maanden niet, laat uw haar groeien, doe een Arafatsjaal om en draag op TV (want als extreem linkie zal je daar onder gelijkgezinden vaak vertoeven) kleren van de vuilkar.
Als je dan toegetreden bent tot de pocoBV's vergeet dan uiteraard niet te schrijven over de onnavolgbare talenten van jouw linkse medepoco's...tip 2: vind de prijs van de "Oost Brabantse penneridders" (of zoiets) uit om een andere extreem llinkse pocoauteur te belonen, dan ben je ook zelf verzekerd van een mediatiek interessante prijs in datzelfde jaar (die incestclub is ook niet zo groot dat ze jou zouden vergeten zolang je hun maar blijft bejubelen).

Conclusie: een paar jaar later zal een medelinkie zonder schroom durven verklaren dat de kwaliteit van jouw "literatuur" van een enorme orde moet zijn geweest gezien het "succes" van uw oeuvre....
Zo is dat. Een incestueus links clubje waarvan de leden elkaar bewieroken, maar verder geen drie man en een paardekop kunnen boeien. Volgens mij is Emmerechts ondertussen wel compleet passé. Er staan andere kapers te jengelen naar een gesubsidieerde 'carrière'.

Laatst gewijzigd door Cut de krap : 24 januari 2010 om 14:28.
Oud 24 januari 2010, 14:31   #98
Cut de krap
Banneling

Standaard

[quote=Fieseler;4560530]
Citaat:

Hemmerechts en niveau in één denkpyste?...je moet het kunnen.

Was emmerechts niet de vrouw van de "Tuk op mijn kut"?

Een zelfverklaarde, door linkieland gefabriceerde, feministe die voorstander is van het discrimineren van vrouwen binnen de Islam?
Niveau zegt U?
Ik raad Emmerechts aan een "Tuk op mijn kut" tetter-ronde langs de moskees te maken. Dat zou ook een manier zijn om nog eens in de media te komen.
Oud 24 januari 2010, 14:32   #99
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
En niet te vergeten de eeuwige steun van haar creators: de poco's binnen de regimepers.
Wanneer gaan ze haar eigenlijk voorstellen voor eender welke Nobelprijs?
Het mag zelfs de nobelprijs literatuur zijn...
aanschuiven achter claus
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 14:35   #100
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Zo is dat. Een incestueus links clubje waarvan de leden elkaar bewieroken, maar verder geen drie man en een paardekop kunnen boeien. Volgens mij is Emmerechts ondertussen wel compleet passé. Er staan andere kapers te jengelen naar een gesubsidieerde 'carrière'.
Yep
Ze is niet alleen passé, maar ook "plassé"...ze heeft haar job van 4000 € per maand en hoeft enkel af en toe op te draven als apologeet van de linkse dogmatiek. Kwestie van haar benoeming en haar carrièresupport te rechtvaardigen...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be