![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Graag met een citaat van haar en bron. Laatst gewijzigd door artisjok : 24 januari 2010 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat dat lekker bekt in haar kringen is geen excuss.
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() blijkbaar zelf niet zo'n lezer van die mevrouw haar "output", anders moest je niet zo'n domme vragen stellen.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 januari 2010 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Hopelijk kijkt la Emmerechts morgen naar de nieuwe reeks 'In Godsnaam'. Ik vrees echter dat ze als een struisvogel haar kop verder in grond zal willen houden. Ik raad Artisjok ook aan te kijken en te zien met welke pré- middeleeuwse toestanden die zogezegde 'vrij gekozen' hoofddoekverpakking gepaard gaat. Dat ze daarna komt vertellen hoe dat progressiviteit te rijmen valt.
Laatst gewijzigd door Cut de krap : 24 januari 2010 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Heb je haar scheldtirade tegen Lukas Vandertaelen in de opiniestukken in De Standaard dan niet gelezen, toen hij besloot niet langer de nuttige linkse idioot uit te hangen en zijn boekje open te doen.
La Emmerechts heeft toen een bolwassing van de publieke opinie gekregen waar ze nu nog niet goed van zal zijn. Laatst gewijzigd door Cut de krap : 24 januari 2010 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Bent U te lui om zelf eens te googelen?
Hierzie en nu terug uw kot in... ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wacht nog steeds op een citaat (met bron) van Kristien Hemmerechts zelf waaruit blijkt dat ze "voorstander is van het discrimineren van vrouwen." zoals jij dat beweert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zwijgen is instemmen. Zwijgen over de onderdrukking van de vrouw in islamwereld, is instemmen, zeker als je als BV toegang tot de media hebt. Hetzelfde geldt voor haar struisvogelmentaliteit wat samenlevingsproblemen betreft. Het gaat hier niet om citaten, het gaat om een houding, eentje van kritische ingesteldheid als het op de islam aankomt, niet enkel eentje die zich beperkt tot papenvreterij. Om het met de woorden van Lukas Vandertaelen te zeggen : http://www.standaard.be/artikel/deta...=4U2HJ:shock:2 Laatst gewijzigd door Cut de krap : 24 januari 2010 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat elementaire beleefdheid zou al volstaan voor mij, maar zelfs dat lijkt voor sommigen teveel gevraagd.
![]() |
#113 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2) Aangaande het artikel dat u aanhaalt. Ik heb niets gemerkt van "het land op zijn kop moest Imam X hetzelfde behandeld worden als Leonard".
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 24 januari 2010 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cut de krap : 24 januari 2010 om 16:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
lezen en doorklikken hé leguumpje... Wacht: ik zal het nog effe uitleggen. Emmerechts is voorstander van de hoofddoek die (samen met clitorectomie) het symbool bij uitstek is van de discriminatie van de vrouw binnen de islam. PS: raar hé dat we naar het buitenland moeten om enige gepubliceerde kritiek op dat schepsel te pakken te krijgen...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 januari 2010 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() Het is eerder een dreigend "leer ermee leren of anders...."
![]() |
#119 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...xtremist.dhtml En voor zover ik weet werd Leonard nergens als Christenextremist omschreven. Men houdt het bij het vriendelijkere ultra-conservatief.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 24 januari 2010 om 16:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien lees ik erover; kan je het bedoelde citaat niet copy-pasten? Verder betwijfel ik dat ze voorstander is van de hoofddoek. Ik wil nog geloven dat ze een tegenstander is van een verbod op hoofddoeken. Voor alle duidelijkheid een tegenstander van het verbod van hoofddoeken is niet noodzakelijk een voorstander van de hoofddoek. |
|
![]() |
![]() |