![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tranen van woede die ik wegens azert's dwaasheden in mijn ogen voelde opwellen zijn aan het opdrogen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En toch djimi, vraag ik mij af waarom ik nooit (jonge) moslims massaal (vreedzaam) zie demonstreren tegen het barbaarse geweld van hun leeftijdsgenoten in de West-Europese grootsteden. Daar is natuurlijk wel leeuwenmoed voor nodig. Hoe worden in de les trouwens de chronologisch laatste verzen in de Koran behandeld (die volgens het islamitisch geloof alle daarvoor te plaatsen opdrachten vervangen) die oproepen tot geweld tegenover afvalligen en ongelovigen?
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 3 februari 2010 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms wil ik wel eens dat er 48 uren van 360 minuten in een dag zijn, en tien zo'n dagen in één week ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we nog een beetje blijven aandringen op meer veiligheid in Brussel dan gaan de franscouillons "aanvallen op de politie" invoeren als verplicht schoolvak, alleen maar om tegendraads te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Banneling
|
![]() Net zoals ik niets verwacht van islam hielenlikkers. Ik begrijp het wel. Centen verdienen is belangrijk voor u. Maar toch hoe ver en diep kan je zakken om centen te verdienen via de islam? Wat een geluk dat meerdere mensen opstaan en neen roepen. Weg met die slachtoffer rol van de islamieten. Laat toch die allah los en alles zal beter gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot dat de meisjen 16 -18 jaar zijn dan mogen ze uitgehuwelijkt worden. Dan is de hoofddoek de basis. Het is alsof je water naar zee draagt. Hopelijk zul je niet de hand aan jezelf slagen als je inziet hoe hopeloos het voor je is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Banneling
|
![]() Jij geeft je liefde aan de islam. Je denkt ze te kunnen bekeren. Ik vind het eerder zielig. Ik hoop dat mijn kinderen nooit nog zulk een leraar krijgen. Omdat jij als eerste zult roepen laat die spreekbeurt maar over honden. De islam moet je met respect behandelen. We zullen eens erover praten (jij noemt het filosoferen lachwekkend en zielig) om tot de conclusie te komen dat honden onrein zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Minister-President
|
![]() Zeg Grimbergen, is het niet bijna tijd om nog eens met de honden te gaan wandelen?
![]() |
#352 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat steekt he gastje dat vlamingen genoeg hebben van die islam klucht. Laatst gewijzigd door grimbergen : 3 februari 2010 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Werkelijk fascinerende beestjes.
![]() |
![]() |
#354 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Djimi is zelf een Vlaming die zich niet schaamt om 'Vlaming' genoemd te worden. En die in zijn lessen bovendien Franstalige allochtone Brusselaars leert om van Vlaanderen te houden in plaats van blind de haatpropaganda van Le Soir e tutti quanti acherna te hollen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ik wil helemaal niemand 'bekeren'. Ik wil dat mensen - ook jonge mensen, ja - ook eens zèlf na denken, zonder terug te vallen op wat een boek, een leider, een partij, een propaganda-machine of een reclame-bureau hen voorschotelen. 3. Ik behandel geen ènkel gedachtegoed 'met respect', integendeel zelfs. Ik heb doorgaans een gloeiende hekel aan 'gedachtegoed', omdat het het 'denken' vaker wèl dan niet in de weg staat. De activiteit 'met respect behandelen' reserveer ik voor levende wezens en de dode materie die deze levende wezens nodig hebben om levende wezens te kunnen blijven. Ik maak evenwel gr�*�*g een uitzondering voor hominiden die als puntje bij paaltje komt dat respect dat ik wil opbrengen herhaaldelijk impliciet of expliciet afwijzen. Ik hou niet zo van honden, maar 'onrein' vind ik ze niet. Ik ken dat concept niet, wens het ook niet echt te kennen, en zie al helemaal niet in waarom ik mij met het onder de knie krijgen ervan zou moeten vermoeien. Ik heb zo al genoeg te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal daar zo snel mogelijk eens navraag naar doen bij mijn collega, en bij de moslims onder mijn leerlingen. Bedankt voor de tip.
|
![]() |
![]() |