![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wat betreft Blood & Honour, hoe die erbij lopen zou ik niet kunnen zeggen. Waarom ik wijf en kop gebruik, vertel het me eens.
|
|
|
|
#322 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#323 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
http://yelloman1.blogspot.com/2008/0...-neonazis.html meer beelden : http://aff.skynetblogs.be/tag/1/Blood%20and%20Honour Citaat:
Vandaar dat ik je vroeg waarom jij "wijf" en "kop" gebruikt voor "vrouw" en "hoofd". |
||
|
|
|
|
|
#324 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeer boeiende draad, moet ik zeggen.
Vooral de bijdragen die met het eigenlijke onderwerp niks te maken hebben, intrigeren mij mateloos. Ik hoop dat ik de nodige tijd kan vrijmaken om een bloemlezing samen te stellen, voor een korte lessen-reeks over "drogredenen en andere technieken om een internet-discussie naar de knoppen te helpen". Ik zou ook mijn leerlingen zèlf het vuile werk kunnen laten opknappen, natuurlijk
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
#325 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik sta niet in het onderwijs maar toch wil ik laten opmerken dat het misschien mogelijk is deze les te combineren met een exposé: "hoe discriminatie toepassen onder de noemer "vrijheid" of "antifascisme" of "antidiscriminatie""
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 4 februari 2010 om 10:24. |
|
|
|
|
|
#326 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#327 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#328 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#329 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#330 |
|
Banneling
|
Je vroeg toch naar een voorbeeld van mensen die in België rondlopen met hakenkruis en niet vervolgd werden.
Als ik je dit voorbeeld geef "De Blood & Honour-aanhangers. Je weet waarschijnlijk wel hoe ze erbij lopen. Toch heeft België hen nog nooit een stro in de weg gelegd. Pas nadat beelden, gefilmd op de bijeenkomst in Bellegem; op TV kwamen; worden enkelen vervolgd. En de aanklacht is helemaal niet "Het dragen van een hakenkruis". beweer dat je niet weet hoe ze erbij lopen. Als ik je hiervoor info geef "De link naar de beelden van de bijeenkomst in Bellegem : http://yelloman1.blogspot.com/2008/0...-neonazis.html meer beelden : http://aff.skynetblogs.be/tag/1/Blood%20and%20Honour" ben je plots niet meer geïnteresseerd. |
|
|
|
|
|
#331 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Anderzijds, men legt ze gen strobreed in de weg. Waarom dan al die media aandacht voor deze heren/dames? Waarschijnlijk in de hoop dat er toch iets zou kunnen gebeuren dat politiek correct belziekske zou kunnen gebruiken omeen verbod op poten te stellen nietwaar. Is het niet zo dat er al sprake is/was tot het verbieden van deze heren/dames hun samenkomsten. Even tussendoor men start een onderwerp over een zogezegde kunstdief, de starter en z'n trawanten kunnen hun verhaaltje niet hard maken en wat gebeurt, ze leuteren volledig naast de kwestie. En voor de laatste maal, voor mij, niet voor u, dus nogmaals voor mij is een swastika verboden. Wat er de reden voor is hebt u zelf al aangehaald in één van uw reactie's.
|
|
|
|
#332 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Je vroeg naar een voorbeeld. Interesseert het je dan? Waarom interesseert het je plots niet meer als je de beelden krijgt? Citaat:
Er is al sprake van geweest; maar bij mijn weten zijn ze nog altijd niet verboden; en dus zeker niet omwille van het dragen van een hakenkruis. Ze worden nu eindelijk vervolgd; na de beelden die in panorama werden getoond; gedraaid door een Duitse under-cover journalist (met risico van ?) Wat er op de bijeenkomst in Bellegem gebeurde; is nu zo duidelijk; dat men er niet meer omheen kan om hen (3 organisatoren) aan te klagen. De aanklacht is niet het dragen van een hakenkruis. Blood & Honour zelf wordt niet vervolgd. Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....19#post4560819 Citaat:
Dit is de eerste maal dat je toegeeft dat in België het hakenkruis niet verboden is. |
||||
|
|
|
|
|
#333 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Od een swastika nu wel of niet veboden is in uw belziekske laat ik in het midden. Wat ik wel weet is dat het in uw belziekske wel een reden is om bepaalde personen nauwlettend in de gaten te houden. Verder, indien men iemand met een swastika tegenkomt, deze oppakt en hem de goede raad geeft van in het vervolg dit wel niet meer te dragen in het openbaar , kan ik alleen maar zeggen, 't is verboden. Voor u is het wettelijk toegelaten dus oké dan, maar doe voor zekerheid eerst de proef op de som want wat betreft wetgeving, vind ik uw belziekske niet al te duidelijk. Of zoals één van uw politica's het ooit zei, "belgie heeft meer wetten dan inwoners en toch zouden bepaalde er nog bij wilen maken". Bron van deze merkelijk uitspraak, Fientje Moermans. Nu misschien terug naar de zogenaamde kunstdief waar bepaalde personen/strekkingen dachten hoge punten mee te scoren? Was het nu een extreem rechtse kunstdief of was/is hij het niet? Indien niet (wat voor de hand ligt), wat wilde bepaalde personen/strekkingen met dit zoveelste verhaaltje over (extreem) rechtse personen bereiken? Dat het leugenaars zijn die alles in het werk stellen om bepaalde personen door het slijk te kunnen halen? U weet wel leugenaars zoals ik u nog eens heb gevraagd tijdens een ander onderwerp maar waar u toen mooi in het midden bleef waar ik toen de opmerking heb gemaakt, dat uw antwoord vis nog vlees is.
|
|
|
|
#334 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is hij niet eerder iemand die het nest proper wil (helpen) maken?
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 7 februari 2010 om 15:36. |
|
|
|
|
|
|
#335 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#336 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind het wèl spijtig dat er daar nog van die sukkels rondlopen die denken dat 'der Führer' het goed met Duitsland en de Duitsers voorhad.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#337 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik doe niet dramatisch over het risico dat hij gelopen heeft; jij ontkent dat risico toch niet, hoop ik. Heb ik nu een punt over Blood & Honour; of interesseert dat je nu weer niet meer? |
|
|
|
|
|
|
#338 |
|
Banneling
|
over kunstdieven gesproken
http://forum.politics.be/showthread.php?t=134914 graag reactie van arichok |
|
|
|
|
|
#339 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Tja...sossen vind je zowat overal hé...we moeten daar leren mee leven...
|
|
|
#340 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dus, hij houd het nest niet proper, hij vervuilt.
|
|