Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 februari 2010, 17:11   #521
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

Ik heb het én in het nederlands én in het pocolinkie uitgelegd.
Ik heb het wiskundige oorzaak-gevolg aangetoond, de wet van de transistiviteit uitgelegd...allemaal geen probleem en graag gedaan*...
Maar aan Arti de werking van logica uitleggen én het haar doen begrijpen...het pakt mji dat u zoveel vertrouwen in mij stelt maar toveren kan ik echt niet hoor... (hier zeggen ze: van een ezel kan je geen paard maken)
Je pocolinks begrijp ik niet; daarom hou ik het op je Nederlandse uitleg.
"De verpleegster is een deel van de westerse kultuur en de kopvodderij niet"
Veel "wiskundige oorzaak-gevolg" en "wet van de transistiviteit" is daar niet aan.
Dit betekent dat alles wat niet tot de "westerse" cultuur zou behoren voor jou verwerpelijk is.
De logica die je volgt om daaruit te besluiten dat ik voor de sharia ben; kan je natuurlijk niet uitleggen. Er is immers geen logica.

Citaat:
U vindt vrouwendiscriminatie maar gezeik.
Alsof we hier nóg een bewijs nodig hadden om uw minachting voor de rechten van de vrouw aan te tonen.
Neen ik schreef
"Het is voor jou inderdaad niet meer nodig om te zeiken over vrouwendiscriminatie; of andere uitvluchten te zoeken.
We weten nu waarom jij tegen de hoofddoek bent. "

Citaat:
A/ spijtig dat er ook in de DT regel logica zit .
B/ Jij komt op voor de discriminatie van de vrouw en durft hier over semantiek komen zeiken?

*/ zal het voor de dertigste keer nog eens doen, al was het maar om de reden van uw semantiekvlucht voor iedereen nog eens duidelijk te maken
Vertel dan gewoon waarom jij het woord "kopvod" gebruikt en niet "hoofddoek".

Citaat:
De hoofddoek is een door de sharia verplichte uiting van ondergeschiktheid van de vrouw aan die sharia en bijgevolg aan de man.
De sharia is "de wet van Allah".

Bijgevolg is democratie een frontale belediging van de sharia.
De moslims maken daar geen geheim van.
Trouwens: De Islam moedigt het liegen tegen niet mosims aan.

Een voorbeeld hiervan is de UVRM die door talloze moslimlanden werd goedgekeurd waarna dezen prompt een supplementaire moslim-uvrm (1981) annexeeerden waarbij de oorsponkelijke uvrm ondergeschikt werd gemaakt aan de sharia.
Je denkt toch niet dat iedere vrouw die een hoofddoek draagt de sharia aanhangt.
Wat gaan we hier nog allemaal te lezen krijgen als uitleg voor de hoofdoek!
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 17:27   #522
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Veel "wiskundige oorzaak-gevolg" en "wet van de transistiviteit" is daar niet aan.
Dit betekent dat alles wat niet tot de "westerse" cultuur zou behoren voor jou verwerpelijk is.
De logica die je volgt om daaruit te besluiten dat ik voor de sharia ben; kan je natuurlijk niet uitleggen. Er is immers geen logica.

Neen ik schreef
"Het is voor jou inderdaad niet meer nodig om te zeiken over vrouwendiscriminatie; of andere uitvluchten te zoeken.

Je denkt toch niet dat iedere vrouw die een hoofddoek draagt de sharia aanhangt.
Vind u vrouwendiscriminatie belangrijk dan? Waarom heeft u het dan nooit over de discriminatie tegenover vrouwen zonder hoofddoeken die prompt verwart worden met te grijpen vee?

Bent u voor de hoofddoek? Draagt u ze zelf? Of bent u ervoor dat vooral anderen hem dragen; ookal degradeert dit hu n tot tweede rangsburgers die het wettelijke rechten moeten afstaan?

Waarom denkt u; dragen vrouwen hun hoofddoek? Wat is hun positie tegenover mannen? Benieuwd hoe u zichzelf hieruit leutert!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 17:37   #523
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Je pocolinks begrijp ik niet

U verklaart hier de volgende zin niet te begrijpen:

Citaat:
In het pocolinks:
Hygiëne staat niet haaks op het UVRM maar de sharia wél.
Het pathetische van dit alles ligt hem vooral in het feit dat u zichzelf met uw (gespeelde of echte: laat ik in het midden) ineptie quote na quote blijft wentelen in uw kolderieke show.

Ik verdenk er u van om te pogen zo enorm dom te doen teneinde mij te verleiden om krachttermen te gebruiken.
Sorry...grootmeesters Raf en Pietje hebben dat al geprobeerd en zelfs bij hen lukte dat niet...

Laatst gewijzigd door Fieseler : 17 februari 2010 om 17:38.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 18:37   #524
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Vind u vrouwendiscriminatie belangrijk dan? Waarom heeft u het dan nooit over de discriminatie tegenover vrouwen zonder hoofddoeken die prompt verwart worden met te grijpen vee?

Bent u voor de hoofddoek? Draagt u ze zelf? Of bent u ervoor dat vooral anderen hem dragen; ookal degradeert dit hu n tot tweede rangsburgers die het wettelijke rechten moeten afstaan?

Waarom denkt u; dragen vrouwen hun hoofddoek? Wat is hun positie tegenover mannen? Benieuwd hoe u zichzelf hieruit leutert!
Ze gaat er zich weer proberen uit te leuteren met de onmenselijke druk die de Flair pleegt op vrouwen om aan het schoonheidsideaal te voldoen. Aan de mensonwaardge behandeling van miljoenen molsima's (waaronder kinderen) die geen andere keuze hebben dan hun hoofd te verpakken of klop krijgen, gaat ze weer aan 200 km/uur voorbij fietsen.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 18:56   #525
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

U verklaart hier de volgende zin niet te begrijpen:

Het pathetische van dit alles ligt hem vooral in het feit dat u zichzelf met uw (gespeelde of echte: laat ik in het midden) ineptie quote na quote blijft wentelen in uw kolderieke show.

Ik verdenk er u van om te pogen zo enorm dom te doen teneinde mij te verleiden om krachttermen te gebruiken.
Sorry...grootmeesters Raf en Pietje hebben dat al geprobeerd en zelfs bij hen lukte dat niet...
Neen; ik wens geen pogingen te doen om je te verleiden om krachttermen te gebruiken.

Ik wens ook geen bespreking zoals "quote na quote blijft wentelen in uw kolderieke show"

Ik wens gewoon te discussiëren.
Mocht je dit ook wensen; kan je nog altijd een poging wagen.

Citaat:

Neen ik schreef

artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 19:10   #526
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Errare humanum est, perseverare diabolicum.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 20:33   #527
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Het gaat m.i. om sluierwaar over het algemeen.
Dan mag ik aannemen dat een regenkap daar ook onder valt.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 20:39   #528
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
met of zonder regenkap ... lokt dat ook een verschillende behandeling uit vanwege jong moslim testosteron ? ... met of zonder sluier nl wel
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 20:43   #529
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
met of zonder regenkap ... lokt dat ook een verschillende behandeling uit vanwege jong moslim testosteron ? ... met of zonder sluier nl wel
Ik denk dat dat eerder ligt aan de gemiddelde leeftijd van vrouwen die regenkapjes dragen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Oud 17 februari 2010, 20:44   #530
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk dat dat eerder ligt aan de gemiddelde leeftijd van vrouwen die regenkapjes dragen.
Alhoewel, alhoewel...
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 17 februari 2010, 22:07   #531
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Daarom dat jij ineens komt aandraven met een boerka in een draad over een eenvoudige hoofddoek.
Voor hen is "nuance" een scheldwoord.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 23:50   #532
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Voor hen is "nuance" een scheldwoord.
Nuance maakt blind voor ernstige situaties.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 08:30   #533
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Errare humanum est, perseverare diabolicum.
2

edit: sommigen denken blijkbaar dat het eindeloos blijven herhalen van hun eigen enormiteiten uiteindelijk enige intellectuele legitimiteit gaat genereren.

Laatst gewijzigd door Fieseler : 18 februari 2010 om 08:50.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 08:45   #534
Fieseler

Standaard

Citaat:
De vastgeroeste conservatieve pocolinkies hebben het blijkbaar moeilijk om te begrijpen dat de strijd tegen kopvodden (bovenop de bescherming van de rechten van de vrouw én de vrijwaring van onze westerse verwezenlijkingen en vrijheden) nu net een strijd is PRO vrijheid van kleding, PRO vrijheid van beweging, PRO vrijheid van mening, PRO vrijheid van religie, PRO vrijheid van sexuele geaardheid enz enz....
Oud 18 februari 2010, 08:49   #535
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Alhoewel, alhoewel...
heb je post 534 gelezen Jaani ? ,

die lijkt Fie net geschreven te hebben om het dilemma waar jij (als liberaal/libertarier/libertair schrappen wat niet past) mee zit op te lossen.

die strijd tegen (de sociaal, familiaal, religieus opgedrongen) kopvod ... is een strijd pro-individuele vrijheid

Laatst gewijzigd door Anna List : 18 februari 2010 om 08:50.
Oud 18 februari 2010, 11:03   #536
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hou je die verplicht op tijdens je werk misschien? Nu ben ik mee !
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 13:52   #537
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De vastgeroeste conservatieve pocolinkies hebben het blijkbaar moeilijk om te begrijpen dat de strijd tegen kopvodden (bovenop de bescherming van de rechten van de vrouw én de vrijwaring van onze westerse verwezenlijkingen en vrijheden) nu net een strijd is PRO vrijheid van kleding, PRO vrijheid van beweging, PRO vrijheid van mening, PRO vrijheid van religie, PRO vrijheid van sexuele geaardheid enz enz....
Het feit dat u praat over "kopvodden" (en niet over "hoofddoeken", of �* la limite "hoofdvodden"), impliceert dat u deze vrouwen beschouwt als beesten. Dat maakt uw zogezegde bezorgdheid omtrent vrouwenrechten niet erg geloofwaardig.

Overigens voert hier niemand een pleidooi voor hoofddoeken, maar om het recht van de vrouw om daar zélf over te beslissen. Aangezien u hen aanziet als dieren, begrijp ik het dat jij hen niet in staat acht zelf te beslissen. Maar om dit te gaan voorstellen als een strijd pro vrijheid van kleding is behoorlijk krankriorum. De enige vrijheid die jij blijkt te verdedigen, is jouw vrijheid om vrouwen te verplichten zich te kleden zoals jij dat beslist hebt.
Oud 18 februari 2010, 13:53   #538
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
heb je post 534 gelezen Jaani ? ,

die lijkt Fie net geschreven te hebben om het dilemma waar jij (als liberaal/libertarier/libertair schrappen wat niet past) mee zit op te lossen.

die strijd tegen (de sociaal, familiaal, religieus opgedrongen) kopvod ... is een strijd pro-individuele vrijheid
Schrap maar alle drie.
Oud 18 februari 2010, 14:01   #539
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Het feit dat u praat over "kopvodden" (en niet over "hoofddoeken", of �* la limite "hoofdvodden"), impliceert dat u deze vrouwen beschouwt als beesten. Dat maakt uw zogezegde bezorgdheid omtrent vrouwenrechten niet erg geloofwaardig.

Overigens voert hier niemand een pleidooi voor hoofddoeken, maar om het recht van de vrouw om daar zélf over te beslissen. Aangezien u hen aanziet als dieren, begrijp ik het dat jij hen niet in staat acht zelf te beslissen. Maar om dit te gaan voorstellen als een strijd pro vrijheid van kleding is behoorlijk krankriorum. De enige vrijheid die jij blijkt te verdedigen, is jouw vrijheid om vrouwen te verplichten zich te kleden zoals jij dat beslist hebt.
komaan dit zijn semantics ... kopvod bekt lekker brutaal, wat altijd interessant is voor op een forum, meer moet je daar toch niet achter zoeken

iedereen die luisteren wil, weet dat die kopvod dragen geen vrijheid is maar een sociaal, familiaal, religieuze dwang.

die kopvod is een missonerend signaal, een overwinningssymbool zo groot als een overwinningszuil ...

mss moet je eens bijlezen over Egyptische emancipatorische vrouwenbeweging ... dat zijn moslima's die (al dan niet gesluierd!!!) strijden voor emancipatie ... zal thuis de titel eens terug opzoeken voor jou...
Oud 18 februari 2010, 14:01   #540
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Schrap maar alle drie.
en toch denk ik dat jij (ook) met dat dilemma strijdt
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be