![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals hieronder al bewezen, het is en blijft een fabel die kwaadwillig telkens weer opnieuw opgerakeld wordt door een groepje papenfretters, ondanks het wetenschappelijke bewijs van hun ongelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoals zoveel verhalen, legendes, mythen e.d. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zo'n website kan ik op twee minuten in elkaar flansen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
k volg geen geloofsgeloof , heb moraliteit , benteghen dictatuur & immoraliteit !!] Citaat:
Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.isidorusweb.nl/asp/defaul...t=show&id=1609 Verder kunt u natuurlijk ook Wikipedia raadplegen. Een andere lijst staat onder www.sip.be (dat is een word-document en ik krijg de link niet gekopieerd). Er zullen er nog wel bestaan maar waarschijnlijk zijn dat voor u allemaal onbetrouwbare bronnen. ![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() wiki :
Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 17 februari 2010 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Partijlid
|
![]() Ontaard elke discussie hier in dit forumonderdeel tot een eis om bewijsvoering voor het Godsbestaan ?
Wat een goedkope argumenten toch van sommige atheïstjes hier, teleurstellend zelfs. Wat sommige gelovigen hier betreft, neus en versteen nog wat meer in 't zelfde boekje en laat hermeneutiek en comparatieve analyses over aan de grote mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Partijlid
|
![]() Waarom niet ?
Ik bemerk onder al die neerbuigendheid t.o.v. religie in 't algemeen toch ook een zekere arrogantie. Laatst gewijzigd door Aletheia : 17 februari 2010 om 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
103. Leo IV, O.S.B. (H) 847–855 Anastasius III 855 Tegenpaus 104. Benedictus III 855–858
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie ook het antwoord van Dixie, #71 in deze thread.
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's straf datte. Ik bemerk dan weer eerder een zekere arrogantie in de neerbuigende en betuttelende houding die religie in het algemeen en de katholieke kerk in het bijzonder aanneemt tegenover mensen, zowel gelovigen als niet-gelovigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U acht het dus onmogelijk dat de katholieke kerk bepaalde gegevens uit haar geschiedenis verbergt, verdraait of verdoezelt? Alles wat door de katholieke kerk of haar acolieten gepubliceerd wordt, verdient volgens u meteen het label waarheid?
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De clerus heeft al meerdere keren fout geweest, zoals bij Jeanne d'Arc en Sint Faustina. Maar dat zijn menselijke fouten, en die werden weer rechtgezet. De fouten die de Kerk lijkt te maken, liggen aan de mensen, niet aan de Kerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook Wikipedia is geen godsdienstige site. Het is zeker zo dat de katholieke kerk niet altijd correct en waarheidsgetrouw gehandeld heeft, het is een instituut geleid door mensen en mensen zijn niet volmaakt. Maar u gaat er d'office van uit dat alles wat de kerk zegt fout is. In dit geval betekent dat voor u dat er een pausin geweest is omdat dat waarschijnlijk werkt op uw sensatiedrang. Zelf vind ik het idee van een pausin best leuk, van mij mogen vrouwen priester worden en dan hoger opklimmen in de hiërarchie van de kerk. Maar dat betekent niet dat ik aan de eerste de beste legende die nergens met bewijsstukken gestaafd wordt, geloof hecht.
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Sedes stercoraria
![]() http://images.google.nl/images?hl=nl...-8&sa=N&tab=wi ![]() Kinderverkrachters= leugenaars ![]() SintFranciscus van Asisi Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 18 februari 2010 om 14:24. |
![]() |
![]() |