Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 januari 2010, 17:49   #41
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
http://www.youtube.com/watch?v=UKeLr...eature=related
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2010, 19:12   #42
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Met de fiets kan je goed rijden in de sneeuw hoor, mits aangepaste banden ( mountain bike of trekking minimum ) en mits in acht name van een aantal basisregels.

Enkel als sporen beginnen op te vriezen, of er ligt ijs of het begint te dooien is het oppassen geblazen. Doordat laatste zak je plots door de sneeuwlaag en krijg je daardoor een bruuske beweging van je fiets (schiet opeens opzij).

Die basisregels zijn o.a. hindernissen recht nemen, bochten erg traag nemen, niet plots remmen in bochten enz. en natuurlijk snelheid aanpassen.
Inderdaad, zeker niet te oud fietsrubber blijft redelijk zacht - bij vriestemperaturen - en hebben meegaande flanken, ze hoeven niet bvb xx-minuten 240 kmh (auto - V-band) kunnen uithouden...

Zeer oude uigedroogde fietsrubbertjes met amper profiel daarentegen... daar kan men mss enkel nog wat lucht aflaten zodat ze wat meer kontaktoppervlak zouden hebben...
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 13 januari 2010 om 19:12.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2010, 09:34   #43
nihao
Minister
 
nihao's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2009
Locatie: Gent
Berichten: 3.062
Standaard

Citaat:
Stel er wordt een beloning gegeven aan werkgevers (of boete voor het omgekeerde) naargelang de afstand dat de werknemer van zijn werkplaats kleiner is, zodat het voordeliger is dichtbijwonenden aan te werven
Je kunt dit veel simpeler oplossen : schaf de fiscale aftrek voor woonwerkverkeer af.
Dan is het meteen ook gedaan met alle fraude op dat vlak.
__________________
Dom zijn is duur,
en oliedom zijn olieduur.
nihao is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2010, 09:38   #44
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 70.431
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nihao Bekijk bericht
Je kunt dit veel simpeler oplossen : schaf de fiscale aftrek voor woonwerkverkeer af.
Dan is het meteen ook gedaan met alle fraude op dat vlak.
Dat zit er boenk op.

Helaas zijn de slachtoffers van deze verandering de mensen die te laag op de totempaal zitten om of en bedrijfswagen te hebben, of een verkeerd type contract voor een openbaar vervoersabbonnenment?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2010, 21:48   #45
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
kunnen mijn vier kinderen allemaal in dat mandje?
Eén achterop, en drie in de aanhanger.
Een Mobylette kan vrij gemakkelijk van zijn sneldheidsbegrenzer worden ontdaan.
Andere tandwieloverbrenging voor meer trekkracht is klaar is Kees.

Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2010, 21:51   #46
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
http://www.youtube.com/watch?v=63g_IqR7sVg
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2010, 22:54   #47
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Eén achterop, en drie in de aanhanger.
Een Mobylette kan vrij gemakkelijk van zijn sneldheidsbegrenzer worden ontdaan.
Opgelet daar, want kans is dat je niet meer verzekerd bent.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2010, 22:56   #48
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
http://www.youtube.com/watch?v=nCW7H...eature=related
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2010, 09:42   #49
Quentin
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 2 november 2008
Locatie: België - Brugge
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Socialisme=diefstal Bekijk bericht
Files beperken in België is op zich niet moeilijk, maar vergt een enorme investering.
Wij staan vaak lang aan te schuiven door de toevloed aan doorgand verkeer. Waarom geen twee grote tunnelwegen bouwen onder de grote steden (Brussel en Antwerpen)waaraan geen enkele afrit is. 1 op de noord-zuid as, een op de oost-west as. Alles wat enkel door B moet kan daarop. Dit betekent eenenorme ontlasting van de ringwegen, die nu alleen lokaal worden gebruikt.

Op zich zou het ook interessant zijn om vrachtverkeer en personenverkeer te scheiden. Snelwegen zouden dan 2x2 rijvakken tellen in elke richting. Er wordt ook gebruik gemaakt van gescheiden afritten.

En inderdaad: voor intra-stadsverkeer gebruik maken van personal carriers. Enkel diesel/benzinewagens voor afstanden langer dan 40km toelaten. Ik zou daarin zelfs heel ver durven gaan: kortweg elke 'normale' wagen verbieden binnen de brusselse en antwerpse ring. Uitgezonderd bewoners.

Daarnaast een systeem uitbouwen van supersnel optrekkende metrostellen die de hele agglommeraties omvatten. Vergelijkbaar met de RE in Frankrijk. Automatisch, zodat er geen achterlijke vakbondskikker even kan beslissen om een dag congé te pakken.

Daarnaast uitern de steden gigantische GRATIS parkings bouwen met 24u op 24 maximaal 5 minuten wachttijd op metro.

Afschaffen van bussen in steden. In dorpen en provinciestadjes is dat nog te doen, maar in de stad nemen die alleen maar plaats in.

Ik moet elke dag van Leuven naar Brussel gaan, ideaal zou zijn als ik met de wagen tot pakweg tervuren zou kunnen rijden, daar een parking binnenrijden en overstappen op een electrisch voertuig, juist groot genoeg voor mezelf en dan doorrijden naar mijn werk. Of daar op een snelle metro overstappen die me op 10 minuten op mijn bestemming kan brengen. Of nog beter: in Leuven al op zo'n electrisch ding stappen, hoewel ik mezelf daar toch niet direct snelweg mee zie doen...
Misschien in de toekomst, nu alleszins niet. Vanwaar zou het geld moeten komen?
__________________
Correct me if i'm wrong
Quentin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2010, 21:10   #50
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Geef den Belgische huischvouw gewoon gratis een fiets of damesbrommer en verbied hen verder om nog in het bezit te zijn van een wagen of er één te besturen.
Wat is er mis met een degelijke Batavus-fiets of voor de iets grotere afstanden een comfortabele Mobylette damesbrommer met boodschappenmandje (helaas van Franse makelij).

Koetjes en kalfjes ?

Vaststellingen voor de files in Belgie.
1. Eén enkele oplossing bestaat niet.
2. Alles via openbaar vervoer lukt niet, er staan tijdens de spits treinen in file aan te schuiven om Brussel Centraal binnen te rijden.
3. Nog meer taxen op diesel en benzine helpt niet.
4. Meer stroken op de autostrade helpt niet ( Leuven -Brussel)

Mogelijke oplossingen.
1. DECENTRALISATIE !
2. SPREIDING VAN DE WERKUREN (op vrijwillige basis en indien mogelijk naar gelang de functie)
3. Tele werken, als iedereen die naar Brussel trekt om te gaan werken 1 dag van thuis uit kan werken heb je een daling van 20%, maar ja de werkgever moet mee willen.
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2010, 21:59   #51
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.501
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Koetjes en kalfjes ?

Vaststellingen voor de files in Belgie.
1. Eén enkele oplossing bestaat niet.
2. Alles via openbaar vervoer lukt niet, er staan tijdens de spits treinen in file aan te schuiven om Brussel Centraal binnen te rijden.
3. Nog meer taxen op diesel en benzine helpt niet.
4. Meer stroken op de autostrade helpt niet ( Leuven -Brussel)

Mogelijke oplossingen.
1. DECENTRALISATIE !
2. SPREIDING VAN DE WERKUREN (op vrijwillige basis en indien mogelijk naar gelang de functie)
3. Tele werken, als iedereen die naar Brussel trekt om te gaan werken 1 dag van thuis uit kan werken heb je een daling van 20%, maar ja de werkgever moet mee willen.
Feitelijk komt dat op hetzelfde neer
- decentralisatie: of voorkom dat alle autostrades aansluiten op de ring, maak dus voor antwerpen en brussel een 2de (of is het derde) superring.

- telewerken invoeren, in elk geval met huidige informatiseringsgraad moet dat echt wel piece of cake zijn.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 00:13   #52
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Feitelijk komt dat op hetzelfde neer
- decentralisatie: of voorkom dat alle autostrades aansluiten op de ring, maak dus voor antwerpen en brussel een 2de (of is het derde) superring.

- telewerken invoeren, in elk geval met huidige informatiseringsgraad moet dat echt wel piece of cake zijn.
Neen, we hebben blijkbaar een andere def voor "decentralisatie"
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 00:18   #53
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.501
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Neen, we hebben blijkbaar een andere def voor "decentralisatie"
trek het u niet aan, als we lang genoeg discuteren, krijgen we dezelfde definitie

stel u voor dat we eens allemaal in een dubai toren van 1km gaan wonen in centrum brussel. Weet jij hoeveel miljard minder kilometers we zouden moeten rijden ?
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 20:54   #54
Queensburry
Gouverneur
 
Queensburry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2005
Berichten: 1.107
Standaard

Een interessante presentatie over de toekomst van de auto: Larry Burns
Queensburry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 21:30   #55
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
trek het u niet aan, als we lang genoeg discuteren, krijgen we dezelfde definitie

stel u voor dat we eens allemaal in een dubai toren van 1km gaan wonen in centrum brussel. Weet jij hoeveel miljard minder kilometers we zouden moeten rijden ?
Ik trek het me inderdaad een beetje aan omdat :
1. ik geef enkel even mijn menig op een topic waarmee ik een beetje mee vertrouwd ben
2. Er gaan andere alternatieven moeten gezocht worden voor in de toekomst.
3. Brussel is maar een "klein" hoofdstadje nietwaar.....

Het is inderdaad ook af en toe mijn conclusie, dat als 2 mensen "discuteren" men blijkbaar vast stelt dat men groso modo de zelfde 'gedachtengang heeft.

Uw opmerking betreffende Dubai:
Al een idee hoeveel vuilniskarren er dan gaan rondrijden in Brussel met zo een toren van 1 km?

Ik antwoord even met een vraag op jouw vraag, want je vraag leek me niet echt relevant !
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 22:05   #56
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
stel u voor dat we eens allemaal in een dubai toren van 1km gaan wonen in centrum brussel. Weet jij hoeveel miljard minder kilometers we zouden moeten rijden ?
Volgens experten is alles boven 300 m weggesmeten geld, en gewoon voor de stoef met het nodige geld...

Citaat:
http://www.dradio.de/dlf/sendungen/i...w_dlf/1098083/

Matzig: Irrational daran ist, hohe Häuser haben eine bestimmte Funktion. Sie können sehr ökologisch sein, weil sie auf minimalem Grundriss ein Maximum an Raumangebot unterbringen. Das ist natürlich interessant in ökologischer Hinsicht, wenn man sich vorstellt, dass die Menschen in höheren Häusern wohnen, also nicht mehr in die Breite diese Zersiedlung geschieht, wo jeder in seinem kleinen Einfamilienhaus sitzt, sondern eben in größerer Dichte. Es gibt für alle eine Infrastruktur, man ist näher an den Stadtzentren mit den hohen Häusern, das ist eigentlich alles ein richtiger Gedanke und auch hohe Häuser können sehr ästhetisch sein, können sehr funktional sein, sehr wirtschaftlich. Das gilt aber nur bis zu einer gewissen Größe. Die Experten, Ingenieure, Städtebauer, wie zum Beispiel Albert Speer, nennen als diese kritische Höhe 300 Meter. Bis dahin sind Hochhäuser absolut sinnvoll, darüber wird es irrational, darüber geht es dann wirklich nur noch um das Ausstechen anderer, dass man jetzt noch einmal höher ist als das Hochhaus in Taipei. Das ist ein völlig irrationales Moment, das durch nichts mehr gedeckt ist. Man will einfach sich darstellen als Bauherr eines solchen Hauses, als derjenige, der das höchste Haus gebaut hat. Das ist ein nicht rationales Moment.

Armbrüster: Was genau ist denn daran irrational, höher als 300 Meter zu bauen? Ist das einfach zu teuer, die Steine oder die Baustoffe dort hochzubringen?

Matzig: Ja. Es ist im Grunde nicht mehr vertretbar. Der Aufwand, dort oben Wohnraum oder Büroraum zu schaffen, wird unproportional hoch. Sie sehen das ja auch am Burj Dubai, der nur deswegen so schön ist im Gegensatz zu vielen herkömmlichen Hochhäusern, weil er da oben eigentlich minimalen Raum hat. Er verschlankt sich so enorm, dass da oben fast kein vernünftiger Quadratmeter mehr unterzubringen ist. Für den brauchen sie aber trotzdem einen 800 Meter hoch aufragenden Lift und sie brauchen natürlich diese ganzen statischen Sicherungen. Die Statik wird extrem teuer, die Logistik wird extrem teuer, das Versorgen mit Energie von diesen Geschossen in dieser Höhe wird extrem teuer und das alles ist dann sehr unmaßstäblich und nicht vernünftig.

Armbrüster: Als ich mir die Bilder von diesem Turm angesehen habe, von diesem Wolkenkratzer, da hat mich das Ganze zuerst mal an hohe Orgelpfeifen erinnert, die man ganz nah aneinanderstellt, Säulen, die eben ganz nah zusammenstehen, wo dann die höchste eben 800 Meter in den Himmel ragt. Finden Sie das schön?

Matzig: Ich finde das Gebäude extrem ästhetisch, sowohl aus der Nahsicht als auch in der Fernsicht. In Dubai selbst, wenn man auf das Gebäude schaut, wirkt es sehr organisch, es wirkt wie gewachsen. Das bedingt sich aus den statischen Prinzipien und weil sie in 800 Meter Höhe natürlich dem Wind nicht mehr so viel Angriffsfläche bieten können. Dadurch verjüngt es sich und es ist extrem elegant. Ich halte es für eines der schönsten Häuser der Welt, im Prinzip auch das schönste Hochhaus der Welt. Es ist nur leider auch kein intelligentes Gebäude. Wie gesagt, ab 300 Meter fängt die Dummheit nach oben an.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 22:42   #57
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Nu ben ik geil...
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 22:45   #58
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht

Lucky Guy!!!
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 23:55   #59
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Geef den Belgische huischvouw gewoon gratis een fiets of damesbrommer en verbied hen verder om nog in het bezit te zijn van een wagen of er één te besturen.
Wat is er mis met een degelijke Batavus-fiets of voor de iets grotere afstanden een comfortabele Mobylette damesbrommer met boodschappenmandje (helaas van Franse makelij).


vrouwen die het stoer vinden om hard te rijden brengen gelukkig nog wat geld op voor de staatskas.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 23:59   #60
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.501
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Ik trek het me inderdaad een beetje aan omdat :
1. ik geef enkel even mijn menig op een topic waarmee ik een beetje mee vertrouwd ben
2. Er gaan andere alternatieven moeten gezocht worden voor in de toekomst.
3. Brussel is maar een "klein" hoofdstadje nietwaar.....

Het is inderdaad ook af en toe mijn conclusie, dat als 2 mensen "discuteren" men blijkbaar vast stelt dat men groso modo de zelfde 'gedachtengang heeft.

Uw opmerking betreffende Dubai:
Al een idee hoeveel vuilniskarren er dan gaan rondrijden in Brussel met zo een toren van 1 km?

Ik antwoord even met een vraag op jouw vraag, want je vraag leek me niet echt relevant !
Wel zo'n toren is het summum van centralisatie.
Je pakt dus 30.000 mensen op een toren, en voorkomt de pendelbeweging van 30.000 mensen naar brussel
Aangezien bvb 100.000 mensen elke dag naar brussel pendelen, heb je een serieuze impact op die pendelbeweging.


Dus jij bent tegen centralisatie, volgens mij moet je vooral tegen ontvolking van brussel zijn en voor centralisatie, maar dan een door stadskernvernieuwing.

Mij treft de skyline van amerikaanse steden, en sta altijd versteld voor het boertige, bekrompen skyline van brussel...
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be