![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
U beseft toch ook dat geen enkele organisatie van enige betekenins zomaar in een scenario stapt van NADIEN, zonder toezeggingen vooraf. Vlaams nationalisme lijkt wel een GELOOF, los van de realiteit. Eerst zekerheden, dan handelen. Een grondige kosten-baten, een SWOT en een haalbaarheidsstudie van het scenario, met zo weinig mogelijk onbekenden. Eerst daaraan denken, voor je beweert dat een onderhandelde oplossing een hardnekkig instandgehouden utopie is. Bewijs eerst dat uw scenario geen utopie is. Verwijzen naar precedenten die lang geen kanten vergelijkbaar zijn, qua ligging, qua internationale status, que taalgebieden, is jezelf wat wijsmaken. Zekerheden en toezeggingen, dat telt, anders predik je de utopie die je denkt bij anderen te zien. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja, de algemene truuk, "laten we over iemand anders beginnen, dan zwijgen ze over ons" .
|
|
|
#43 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik zal je even helpen: Was er daar ook een probleem brussel, hoofdstad van beide, en hoofdstad van europa? hadden ze daar ook taalminderheden, dezelfde als deze in buurlanden die de motor zijn van de EU? Was er daar een hoge staatschuld te verdelen? Was er daar betwisting over de landsgrenzen? Was er daar een minderheid of een meerderheid pro afsplitsing? Als jij nu nog wat gaat zoeken over internationale contekst, en waarom ze daar wel erkend werden, en dus ook waarom dat voor ons niet van toepassing is, dan zal je zelf duidelijk zien welk scenario een UTOPIE is. Laatst gewijzigd door spherelike : 2 maart 2010 om 14:19. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wetende dat net de Walen het VB misbruiken om macht in stand te houden. ( wat kan door het CS in stand te houden, Vlaamse stemmen buiten spel zetten) Wetende dat de Walen 'dreigen' met het land te laten barsten, (lees het VB te laten zegevieren) als ze hun gelijk niet krijgen. |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Banneling
|
Citaat:
edit : instandgehouden door BdW ... hij had op zijn minst het potentieel moeten uitspelen ... Laatst gewijzigd door Anna List : 2 maart 2010 om 14:22. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Niet bepaald.
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
De anti-VB lobby jammert en krijt een tiental pagina's over de vermeende illusies van een subsidiegenoot. Ikzelf antwoord heel eenvoudig met twee woorden: "Tom Cochez". Het is niet mijn schuld dat u met zulke vrienden inderdaad echt geen vijanden nodig heeft. De communisten bijvoorbeeld maken het ons ook zo eenvoudig: zij emmeren honderdduizend bladzijden vol: wij antwoorden gewoon met "Jozef Stalin" of "Mao" of "Pol Pot". De pedofielen idem: ik antwoord dan "Marc Dutroux". Heb je'm?
|
|
|
|
#49 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iedereen die onregelmatigheden en andere louche zaakjes binnen het Vlaams Belang naar buiten brengt is een communist.
Dat weten we dus ook weeral.
|
|
|
#50 |
|
Banneling
|
nee nee ge leest fout ... Fie bedoelde volgens mij gewoon dat Cochez een slechte, ongeloofwaardige,onbetrouwbare journalist is.
Laatst gewijzigd door Anna List : 2 maart 2010 om 15:38. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Indien die journalist leugens publiceerde, moet jouw partij een proces aanspannen wegens laster en eerroof.
|
|
|
#52 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Weeral? Dat geraakt we een beetje beu hoor.
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
off topic maar even grappig: Hier zitten zelfs charels bij die zich in argumentennood verplicht zien om de democratische VRT fraude te ontkennen, zelfs al geeft de VRT dat zelf openlijk in hun eigen regimepers toe. Deze reaktie van Zipper valt mij trouwens serieus tegen. Ik had op zijn minst gehoopt dat hij de link naar Cochez zou hebben gelezen als een bewijs dat hij een communistische pedofiel was.
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat stel je dan voor ?? Een potje gaan huilen ??
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#56 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Cochez laten schrijven hé, wat maakt dat nu uit! Denken dat de media positief over ons gaat berichten is een beetje utopisch denken. Niet?
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dit gezegd zijnde moet ik jullie toch waarschuwen voor een dreigend gevaar in eigen rangen. De onderlinge strijd moet ophouden. De voorzitter moet zijn tanden laten zien en doortastend optreden. Hij moet knopen doorhakken. In de andere partijen is het ook hommeles. De SP-a en de P.S., sjoemelpartijen zonder weerga hebben dit begrepen. Alles wordt intern geregeld. Bij LDD moet Bouckaert plat op de buik door het stof kruipen. De kiezer houdt niet van interne twisten. Volgend jaar zijn er verkiezingen. Indien jullie er in slagen de rangen te sluiten heeft de partij wellicht een toekomst. Zoniet dreigt er een VU-scenario waarbij niemend die het goed voorheeft met Vlaanderen gebaat is. Ook moet het VB zijn core-business in het oog houden, nl. in de eerste plaats ijveren voor de Vlaamse onafhankelijkheid en een streng maar rechtvaardig immigratie-beleid voorstaan. Niet het VB moet gesplitst worden, wel dit apenland. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Veel, tenminste als jullie zijn berichten kunnen weerleggen. Maar dat lukt blijkbaar niet zo goed. Indien je tegen zijn berichtgeving niets onderneemt, geef je hem eigenlijk stilzwijgend gelijk.
|
|
|
#59 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Moest iemand zo'n zaken over mij schrijven zou ik die persoon voor de rechtbank slepen.
|
|
|
|
#60 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Naast-de-kwestie-gelul om toch maar niet op de inhoud te moeten ingaan. Ik ben zelf ook zeker geen fan van Tom Cochez, maar dat doet hier niets terzake. Het gaat hem om de inhoud van het verhaal. |
|
|
|
|