![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
In Nederland wel, en wel voor volgende indicaties: • aandoeningen van lichte spasticiteit in combinatie met pijn (multipele sclerose, ruggenmergschade), • misselijkheid en braken (bij chemotherapie, radiotherapie en HIV-combinatietherapie), • chronische pijn (m.n. van neurogene aard), • syndroom van Gilles de la Tourette, • palliatieve behandeling van kanker en AIDS '. En van geen van deze heb ik last. Dus ook hier sla je de bal weeral mis
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Banneling
|
Arrogantie en pretentie zijn inderdaad geen medische aandoeningen..
Alweer bedankt voor het etaleren van uw totaal overbodige encyclopedische kennis over medicinaal gebruik...het maakt uw betoog nog wat meer wereldvreemder en verdere reacties van mijnentwege nutteloos... |
|
|
|
|
|
#183 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Banneling
|
U ook..zelfs dagelijks..of drinkt u geen thee of koffie mischien ?.
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 4 maart 2010 om 11:59. |
|
|
|
|
|
#185 |
|
|
juist ja, want iedere voorstander van legalisatie moet wel per definitie zelf gebruiker zijn
Mijn laatste joint dateert van 15 jaar geleden.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 4 maart 2010 om 12:04. |
|
|
|
|
|
#186 | |
|
|
Citaat:
edit:ik zie dat ge savatage zijn bijdrage hebt aangepast. Niet enkel proud to be ignorant, maar ook intellectueel oneerlijk dus. Mooi zo, dat weten we ook alweer
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 4 maart 2010 om 12:04. |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Wij hebben allemaal medelijden.
|
|
|
|
#189 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik heb vijf jaar met Marokkaanse jongeren gewerkt in Brussel en ben sinds oktober zelfstandig graficus en producent van audiovisuele communicatie, gericht op de nonprofit.
Maar dat is het punt niet. Ik heb medelijden met het feit dat u blijkbaar veel tijd hebt om op dit forum te zitten maar wel 12 uur per dag moet werken en daarbij allerlei pretjes aan u voorbij moet laten gaan.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 4 maart 2010 om 13:55. |
|
|
|
|
|
#191 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
Fred. |
||
|
|
|
|
|
#192 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dat is onterecht. Ik heb die job in Brussel erg graag gedaan maar vijf jaar was genoeg. En nu draait het ook niet slecht. Maar ik weiger wel 12 uur per dag te werken of me allerlei grappige pleziertjes te ontzeggen omdat ik zogezegd 'ondernemer' ben. Ik werk om te leven en ik ga niet leven om te werken. Dat lijkt bij jou een beetje de situatie te zijn als ik je berichten zo lees.
|
|
|
|
#194 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
Fred. |
||
|
|
|
|
|
#195 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Absoluut. Ik ben eergisteren nauwelijks 47 geworden. Piepjong dus.
|
|
|
|
#196 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
www.chicago.be
Ik gaf multimedia-ateliers aan jongeren van 7 tot 21 jaar. Naschools, tijdens de vakantie, soms op kamp, soms tijdens de weekends. Chicago is een werking maatschappelijk kwetsbare jongeren. Eén van de negen die er in Brussel zijn. Zeer belangrijke organisaties, trouwens.
|
|
|
|
#197 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Burger
|
... bij het huidige beleid.
Als je er iets aan wil doen, moet je dit beleid a.) veel strenger maken of b.) op zoek gaan naar andere manieren om beter te reguleren en sneller te kunnen ingrijpen als dat nodig is. Wat jij van nabij gezien hebt zal je nooit helemaal kunnen uitsluiten, maar er zijn wel manieren om het gevoelig te verminderen. |
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe zeggen ze dat ook weer? Oh, juist ja, de wereld op z'n kop.
|
|
|
|
#200 |
|
Banneling
|
Cannabis legaliseren..de voorstanders verwachten er teveel van..
Vraag maar eens aan rokers hoe zij gestigmatiseerd en vedrongen worden, steeds meer stemmen gaan op om een algemeen verbod in te voeren |
|
|
|