![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Zoek je anders hennepsoorten die minder dan 0,2% THC bevatten, dan ben je safe... Dat bestaat, ze kweken dat voor de vezels en zo.
|
|
|
|
#222 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Het is best mogelijk dat een deel van de gebruikers minder principieel is; dit doet niets af van mijn verwachtingen en van wat de doelstellingen zou moeten zijn voor de overheid bij het uitstippelen van een drugsbeleid. Citaat:
Mag ik nu nog weten wat jij verwacht van het illegaal houden van cannabis? Of verwacht jij daar niets van? |
|||
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Solicitanten worden op grotere bedrijven getest op sporen van verdovende middelen alvorens een contractje definitief wordt..uiteraard zijn het bezit of het gebruik van 'legal drug' alcohol eveneens verboden, alsook het betreden van het domein onder 'invloed' ( llijkt wel een beetje op de sharia.. Ik verwacht niets van een verdere illigaliteit..de hoofdreden dat ik in deze draad van mijn rekker maak waren de 'hard drug alcohol-thee-koffie ' kletspraat en het feit dat criminaliteit sponsoren blijkbaar geen item is voor gebruikers.. Dat de legale Nederlandse koffieshops omringd worden door Very harddrug dealers laat zien dat de upgrade van cannabis naar de real deal niet te onderschatten is.. |
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#225 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#226 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#227 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Vind jij dat minder gezondheidsrisico's en minder criminaliteit de doelstellingen zou moeten zijn voor de overheid bij het uitstippelen van een drugsbeleid? Citaat:
Er werd nog nooit 1 test uitgevoerd; noch voor alcohol; noch voor een andere drug. Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dit lijkt me interessanter: Drugs in Portugal: Did Decriminalization Work?
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 5 maart 2010 om 20:36. |
|
|
|
|
|
|
#229 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In het andere geval woont u in de Limburgse grensstreek ? |
|
|
|
|
|
|
#231 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In veel bedrijven is er bij de aanwerving een medische keuring...enfin waar er gewerkt moet worden.. |
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vind jij dat minder gezondheidsrisico's en minder criminaliteit de doelstellingen zouden moeten zijn voor de overheid bij het uitstippelen van een drugsbeleid? |
|
|
|
|
|
|
#233 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb trouwens ook zware bedenkingen bij de XTC testbus..if you can't beat them..join them ? |
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Al die argumentatie waarbij beroep gedaan wordt op de moraal kunnen we dan alvast afvoeren. Dan kunnen we ons eindelijk concentreren op de kern van de zaak. Welk beleid zorgt voor de minste gezondheidsrisico's en de minste criminaliteit. |
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Banneling
|
Dat kan binnenkort veranderen, nav CAO 100. Elk bedrijf moet voor eind maart 2010 een preventief drugs- en alcoholbeleid in zijn arbeidsreglement opnemen. Werkgevers die de strenge toer op gaan, moeten in een 2de fase via het arbeidsreglement laten weten hoe ze dat gaan doen, o.a. via drugstests.
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
Banneling
|
zever....niemand verplicht u van dat spul te slikken..dat is een aanzuigeffect genereren omdat meer personen denken dat het dat onschadelijk is..
Er zijn ook geen dopingbussen of hormonenbussen ...alleen een nultolerantie.. |
|
|
|
|
|
#238 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kort samengevat : Er wordt gerekend op onze verantwoordelijkheidzin om niet dronken op het werk te verschijnen. |
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U bent wel een heel simpel man precies.
|