![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ? Racisme heeft toch niks met overtuigingen te maken, maar met genetische constitutie ?
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik heb nen boer in de familie ... ongelooflijk hoe jij treffend de onderwijzer beschrijft die daar 10 jaar geleden is komen naastwonen den boer heeft zijn kiekens (en haan) al weggedaan ... en de wei tussen hen wordt eigenlijk niet meer gebruikt voor de koeien :s echt, nagel pijnlijk op de kop ... (maar ni alleen van groenen, van alle stadsmensen die de stad ontvluchten, vrees ik) Laatst gewijzigd door Anna List : 16 maart 2010 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Kwezelarij vindt je jammer genoeg in iedere radicale levensbeschouwing terug.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() ik heb eigenlijk nooit de groene haat tegenover de familiale landbouwer gesnapt ... als er nu één behouder van de groene ruimte is, is het wel de familiale landbouwer ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk is die halve nu juist een dief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() 't Is niet omdat ik superieur ben, dat ik ook gemener ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken ook zo boeren die ze weggepest hebben, ... en mensen die hun haan hebben moeten liquideren omdat die eikel van daarneffen vond dat ze in een "residentiele buurt" geen dieren konden houden. Ah ja en dat het onderwijzer zou zijn ben ik er nog vergeten bij zeggen, ... die hebben iets in hun genen denk ik... kijk naar van vlees en bloed en je ziet het oertype van de onderwijzer die we beide bedoelen "nonkel maurice" ik heb trouwens nen nonkel onderwijzer, die exact is als nonkel maurice... hetzelfde geld voor die eikels die in zaventem gaan wonen en dan gaan lullen dat daar vliegers vliegen. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 16 maart 2010 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Seriële bully's buiten
Laatst gewijzigd door eno2 : 16 maart 2010 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Vlaanderen herbossen, wat kan er nu gemener zijn? Waar moeten al die fabrieken dan naartoe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() Groen is goed maar overdrijven is allesbehalve goed! De aarde zal zichzelf wel herstellen. Wie zal er beweren dat de mens "graaf" genoeg is om onze planeet te vernietigen.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste hip-groenen zijn yuppies en middle-class hogeropgeleide parvenus. Het soort "groen" dat er graag mee te koop loopt.
Ik ken anders wel heel wat groenen die werkelijk menen wat ze zeggen en doen, maar daarmee nooit op tv of in de boekskes zullen komen net omdat ze werkelijk het kapitalistische consumptiesysteem in vraag stellen. En dat soort groenen is nog altijd een gevaar voor de gevestigde orde, waar die yuppie hippe groenen ook bij horen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet zelden trouwens ook redelijk Vlaamsgezinden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb overigens eens een interessant boek gelezen van Peter Tom Jones (groen!-kandidaat geweest), waarin hij dat pseudo-groen gezever ferm door de mangel haalt. Zo wijst hij er bijvoorbeeld op dat veel van die halfbakken groenen het hele jaar door lopen te pochen met hoe milieubewust ze wel zijn, om vervolgens in de vakantie een dure exotische reis te doen waarmee ze hun jaarlijkse ecologische voetafdruk ineens vervijfvoudigen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wel heb ik wat tegen hetgeen nogal vaak met de groene beweging schijnt samen te gaan: het politiek correcte ('correct' tussen aanhalingstekens uiteraard) moraliserende opgeheven vingertje met het hele gedachtengoed daarachter dat veel verder gaat dan groen zijn alleen. Dat is namelijk bloedrood met een groen laagje vernis. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |