Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2010, 02:29   #15361
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Big Slick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht

ik denk dat loose change zelfs bij de believers niet meer zo gegeerd is
Nu ga ik het toch vragen voor alle zekerheid:
Wie zijn nu eigenlijk de "believers"?
Voor zover ik mee ben wordt hier verwezen naar de "conspiracytheoristen", echter, ik vind dan die term totaal misplaatst.
Ik ben helemaal geen believer, ik ben een non-believer van de officiele theorie.
Als die termen al zouden gebruikt worden, is het toch veel logischer dat jij en atmosphere en parcifal, enz.. de believers zijn. Toch?
Jullie geloven de officiele versie, dat hebben jullie allen gemeen.
De anderen geloven de officiele versie niet, en dat hebben zij gemeen.
Big Slick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 02:38   #15362
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
Wel dat zie je volgens mij verkeerd. Omdat namelijk het zogezegde bewijs juist kwam van de zogezegde bekentenis van bin Laden.
men neemt makkelijkshalve bin laden het kon evengoed de nr2 nr3 enz zijn ik bedoel het was AL en geen andere beweging...
Citaat:
Ik heb gelezen wat hier de revue is gepasseerd en méér dan dat.
Echter, waarschijnlijk aanvaard jij makkelijker bepaalde dingen als bewijs dan ik.
ok als jij de bewijzen dan niet aanvaard vraag ik me af wie dan wel de aanslagen heeft gepleegd volgens jou
Citaat:
Tja, da's dan jammer.
Mocht ik met iedereen die over iets een andere mening heeft dan ik niet meer willen praten, er zouden er niet veel overschieten.
Ik vind het nogal kortzichtig dat je niet zou willen luisteren of praten met iemand die van mening verschilt met jou over iets.
Hoe kan je ooit iets bijleren wanneer je enkel luistert en praat met mensen die exact hetzelfde denken als jezelf?
Je hebt natuurlijk altijd mensen, (ik noem geen namen) die zulke hoge dunk hebben van zichzelf en er vanuit gaan dat niemand hen iets zou kunnen bijleren.
ik heb het puur over diegene die het ontkennen/minimaliseren van de moslimterroristen van dit schandelijk drama ... met alle andere blijf ik discuteren
Citaat:
Kijk, jij gelooft het officiele verhaal, ik niet.
Jij zal je redenen hebben om te geloven wat je gelooft, ik heb de mijne.
Voor u is dit aanleiding genoeg om niet te willen praten met mij, ik echter ben benieuwd naar uw beweegredenen.
Wat ik graag wil doen is uw beweegredenen toetsen aan de mijne en die dan vergelijken.
Wanneer echter één der twee partijen de beweegredenen van de ander al op voorhand klasseert als onzin, dan is een debat natuurlijk onmogelijk.
En da's jammer genoeg wat door beide partijen op deze draad té veel wordt gedaan.
De "andere" is zowiezo de idioot.
En als puntje bij paaltje komt.... WAT weten we nu eigenlijk over wat die dag allemaal is gebeurd?
Dat wat ons is verteld. Meer niet.
Dus ik snap niet hoe iemand, tot welke groep hij ook behoord, zo stellig kan overtuigd zijn dat zijn theorie de juiste is.
ik 'geloof' niet zomaar in het officiele verhaal maar door het gepleegde onderzoek hiervan en dan vooral de enorme BEWIJZENlast...
verder wordt dit versterkt telkens een of andere theorie wordt gedebunked...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 02:41   #15363
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
excuseer aan welke groepering dacht jij dan ?!!! iedereen die de actualiteit iets of wat volgde had zelfde mening...
Hehe,waar komt U tot de vaststelling dat iederéén diezelfde mening had wat dat betreft...

Uw glazen bol ,of het feit dat U verwacht dat iederéén dezelfde mening zoals U deelt destijds...

Excusez moi mon ami....

Ik dacht destijds aan géén enkele groepering op zich...Wat Bush en co ook riepen in die dagen...Bewijzen graag...Dat is wat telt..En Bin Laden heeft alvast niet in diezelfde dagen de verantwoordelijkheid opgeeist...

Wel heel straf aangezien je als terroristische organisatie je een dergelijke opeising als de jouwe bekend maakt ,je bij wijze van spreken onsterfelijk wordt verklaard wegens jouw daden om het westerse kwaad met tak en wortel te willen uitroeien.

Citaat:
tuurlijk mag je een eigen mening hebben maar kom dan niet telkens weer terug met leugens/verdraaiingen van conspiracy sites die dan nog tig keer zijn gedebunked...
Blijkbaar niet volgens U...Uw verweer is daar al een indicatie van....de VS strategie namelijk ,"wie niet voor ons is,is tegen ons"...

Laatst gewijzigd door Svennies : 23 maart 2010 om 02:43.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 02:47   #15364
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Is dat dan al bevestigd op de manier dat ik het wil...de nummers van de FDR en VCR...
Nee ik dacht het niet....
dus dna van de slachtoffers, de talloze getuigen en de brokstukken zijn niet voldoende dan kan je me dan ff zeggen wat er wel is ingevlogen dan...

Citaat:
Ik geloof de officiële versie niet mijn beste....
Het Nistrapport ,alhoewel velen dit hier van Uw zijde als het walhalla beschouwen is vooral oppervlakkig en verklaart alléén maar een klein deeltje van het verhaal...Het verklaart zogezegd een begin zonder dat ze écht bewijzen of de gevolgen van dat begin wél kloppen....

Het zaakje met tower 7 heeft nét zo goed géén bevredigende verklaring opgeleverd....

Nist heeft niets afdoende bewezen,slechts een stel aannames die jullie als heilig willen beschouwen...

Ik echter ben vooralzeker niet gelovig...
en dus is jouw 'waarheid' het explosieven verhaaltje
Oud 23 maart 2010, 02:49   #15365
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie zijn nu eigenlijk de "believers"?
Voor zover ik mee ben wordt hier verwezen naar de "conspiracytheoristen", echter, ik vind dan die term totaal misplaatst.
Ik ben helemaal geen believer, ik ben een non-believer van de officiele theorie.
Als die termen al zouden gebruikt worden, is het toch veel logischer dat jij en atmosphere en parcifal, enz.. de believers zijn. Toch?
toch wel jullie 'geloven' in een conspiracy
Oud 23 maart 2010, 02:55   #15366
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
toch wel jullie 'geloven' in een conspiracy
Wélke conspiracy?
Er zijn honderden verschillende van die theorieen.....en Ik geloof geen van hen.
Wat ben ik dan?
Zoals ik al zei, het enige wat ik gemeen heb met die mensen, is dat ik ook de officiele theorie niet geloof.
Oud 23 maart 2010, 02:58   #15367
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:

ik 'geloof' niet zomaar in het officiele verhaal maar door het gepleegde onderzoek hiervan en dan vooral de enorme BEWIJZENlast...
..
U heeft het steeds over die enorme bewijslast, maar ik zie die niet.
Allez, één voorbeeld:
waar is voor het bewijs dat Atta op vlucht 11 zat?
Oud 23 maart 2010, 02:58   #15368
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dus dna van de slachtoffers, de talloze getuigen en de brokstukken zijn niet voldoende dan kan je me dan ff zeggen wat er wel is ingevlogen dan...
De nummers van de VCR én de FDR mijn beste Dixie....Om jouw verhaal te staven...Indien niet blijft U nét zo goed bullshit verkopen....
Duidelijk toch,U vertegenwoordigd volgens Uw oogpunt de waarheid...

Geef ons dan hét ultieme bewijs van die waarheid.....

Citaat:
en dus is jouw 'waarheid' het explosieven verhaaltje
Heb ik dat dan gezegd mijn beste,beter leren lezen....
Oud 23 maart 2010, 03:02   #15369
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hehe,waar komt U tot de vaststelling dat iederéén diezelfde mening had wat dat betreft...

Uw glazen bol ,of het feit dat U verwacht dat iederéén dezelfde mening zoals U deelt destijds...

Excusez moi mon ami....

Ik dacht destijds aan géén enkele groepering op zich...Wat Bush en co ook riepen in die dagen...Bewijzen graag...Dat is wat telt..En Bin Laden heeft alvast niet in diezelfde dagen de verantwoordelijkheid opgeeist...
niets glazen bol gewoon kwestie van eliminatie en vooral de signatuur en de voorgeschiedenis...

Citaat:
Wel heel straf aangezien je als terroristische organisatie je een dergelijke opeising als de jouwe bekend maakt ,je bij wijze van spreken onsterfelijk wordt verklaard wegens jouw daden om het westerse kwaad met tak en wortel te willen uitroeien.
het was AL niet om bekendheid te doen dat waren ze al
ik vrees dat ze hun 'succes' wat hadden overschat aangezien de gehele wereld de aanslagen afkeurden
Oud 23 maart 2010, 03:09   #15370
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wélke conspiracy?
Er zijn honderden verschillende van die theorieen.....en Ik geloof geen van hen.
Wat ben ik dan?
Zoals ik al zei, het enige wat ik gemeen heb met die mensen, is dat ik ook de officiele theorie niet geloof.
tja ofwel geloof je het officiele verhaal of wel niet en aangezien je het officiele niet gelooft wil dit zeggen dat er een conspiracy is ... is toch niet moeilijk
voorbeeldje je gelooft dat er explosieven waren, wel iemand moet die geplaatst hebben dus is het een conspiracy enz...
Oud 23 maart 2010, 03:11   #15371
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
niets glazen bol gewoon kwestie van eliminatie en vooral de signatuur en de voorgeschiedenis...
Welke signature ,én welke voorgeschiedenis mijn beste...Wie heeft daar de bewijzen voor aangedragen...toch de VS niet zeker gezien hun geschiedenis als het "op bewijzen op aankomt"...

Tonkin bay in vietnam was ook zo'n waterdicht bewijs...

Citaat:
het was AL niet om bekendheid te doen dat waren ze al
ik vrees dat ze hun 'succes' wat hadden overschat aangezien de gehele wereld de aanslagen afkeurden
Ik vrees dat U de zaken te véél uit een beperkt oogpunt bekijkt de héle wereld volgens U was beperkt tot het westen...
De rest van de wereld tot in de indonesche archipel toe heb ik die actie tegen het westen luid zien toejuichen....
Oud 23 maart 2010, 03:14   #15372
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De nummers van de VCR én de FDR mijn beste Dixie....Om jouw verhaal te staven...Indien niet blijft U nét zo goed bullshit verkopen....
Duidelijk toch,U vertegenwoordigd volgens Uw oogpunt de waarheid...

Geef ons dan hét ultieme bewijs van die waarheid.....

Heb ik dat dan gezegd mijn beste,beter leren lezen....
tja als je alles onder de mat schuift heb je altijd gelijk wel ik geloof nu die 100+ getuigen die een boeing zagen en ik geloof de onderzoekers van het dna en ik geloof ook in de brokstukken daar ik de foto's gezien heb
dit is voor mij het ultieme bewijs van de waarheid!
Oud 23 maart 2010, 03:47   #15373
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
tja als je alles onder de mat schuift heb je altijd gelijk
Ik iets onder de mat schuiven mijn beste...écht leuk geprobeerd...
Bekijk de zogezegde officiële aanvliegroute maar om te bekijken wie wat onder de mat schuift...

de laatste aanvlucht mijn beste... zie u op de beelden het obstakel staan dat boven de snelweg gevestigd was met de verkeersborden eraan.. Veel te hoog op een level 0 als aanvliegroute voor een snelvliegend en bijzonder traag reagerend toestel om hier in te duiken...

Ik heb het hier al maanden geleden uit de doeken gedaan wat in het beste geval de wérkelijke hoogte zou zijn geweest indien het toestel via de
officiële route het gebouw was ingeslamd..u sliep destijds dus zéér zeker diep...

Citaat:
dit is voor mij het ultieme bewijs van de waarheid!
Geef eens bewijzen van die ultieme waarheid....liefst bevestigd door onafhankelijke instanties ter controle...

Laatst gewijzigd door Svennies : 23 maart 2010 om 04:00.
Oud 23 maart 2010, 15:35   #15374
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik iets onder de mat schuiven mijn beste...écht leuk geprobeerd...
Bekijk de zogezegde officiële aanvliegroute maar om te bekijken wie wat onder de mat schuift...

de laatste aanvlucht mijn beste... zie u op de beelden het obstakel staan dat boven de snelweg gevestigd was met de verkeersborden eraan.. Veel te hoog op een level 0 als aanvliegroute voor een snelvliegend en bijzonder traag reagerend toestel om hier in te duiken...

Ik heb het hier al maanden geleden uit de doeken gedaan wat in het beste geval de wérkelijke hoogte zou zijn geweest indien het toestel via de
officiële route het gebouw was ingeslamd..u sliep destijds dus zéér zeker diep...

Geef eens bewijzen van die ultieme waarheid....liefst bevestigd door onafhankelijke instanties ter controle...
ik sliep niet maar heb juist hetzelfde gedaan als jij met de door ons voorgelegde bewijzen namelijk niets...
tot op heden opende ik de meeste van jullie links en las het merendeel van jullie uitleg maar ik ga daar ook met stoppen (buiten natuurlijk iets nieuws)
het lijkt toch maar van een kant te komen ....
Oud 23 maart 2010, 18:31   #15375
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Betekend het dat jij per definitie niets geloofd van alles dat officieel is ?

Zelf zie ik dat er ook altijd wel zaken zijn die de US government verkondigd die niet kloppen.

@ Svennies :

Het beste tastbare bewijs van de aanvlieg route van vlucht 77 is wel het spoor van kapotte lichtmasten !! Daar valt dan ook verder niet eens meer over discussieren . U en de site waar u uw informatie vandaan haalt , zitten er dus volledig naast met de FDR - redeneringen of de FDR gegevens kloppen niet om wat voor reden dan ook .

Zelfs de site 9/11research is er nu van overtuigd dat vlucht 77 crashte !!
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 19:37   #15376
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah, zo zit het dus. Als hij ontkent mogen we hem niet geloven, als hij bekend wel. Tja.

Zeg kerel, da's nu zowat de 15é keer dat u vraagt naar bronnen over iets dat algemeen geweten is. (tenminste voor iemand die een beetje op de hoogte is)
En voor de rest maar doen alsof je 9/11 ernstig onderzocht hebt. Je valt weer maar eens door de mand.
Btw, waarom pik je enkel deze quote uit m'n lang antwoord op uw post?
Weet je je met de rest geen raad?
Geen gelul , maar bronnen ! Ik ken geen videos van hem waarin hij bekend , en ook geen video's waarin hij ontkend .
Wat ik uit ervaring weet is dat soms ook algemeen bekende zaken juist niet kloppen.

Dat veel mensen iets geloven zegt nog niet dat het waar is, hoe veel mensen geloven er in een god ? bestaat die echt?
Bovendien zijn er helemaal niet veel mensen die werkelijk denken dat de torens zijn opgeblazen. In het begin waren er bij veel mensen vragen , die nu voor velen van hen beantwoord zijn omdat zij oa de onderzoeken serieus bekeken hebben.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 23 maart 2010 om 20:07.
Oud 23 maart 2010, 20:05   #15377
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toen werd er toch in het groot op de schermen de volgende boodschap verkondigd" a plane hit the pentagon" gevolgd door de beelden van het pentagon zélf waarop je alleen het pentagon vanop een afstand getrokken te zien kreeg met een zware rookontwikkeling zonder verdere gedetailleerde beelden...
Hetgeen erg logisch is natuurlijk.

Citaat:
Op dat ogenblik had ik nog géén reden om iets anders te denken dan een vliegtuig wegens een gebrek aan betere beelden én informatie,en vertrouw je op de informatie van dat moment ...

En toen kwamen de grote aantallen gedetailleerde verklaringen en foto's van wrakstukken, omgevallen lichtmasten, enz vrij. en deze zeiden u niets ??

Wat voor 'anders' dan een vliegtuig denkt u nu dan ??

Begrijpt u dan echt niet dat u geen zaak hebt , geen werkelijk alternatief op de 757, vlucht 77

Zelfs uw FDR gegevens zijn afkomstig van vlucht 77 , gevonden bij het Pentagon , toeval ??? of zou vlucht 77 daar misschien gecrashed zijn ?

Verschil tussen u en ik : Ik heb alle alternatieve theoriën doorgenomen, alle bijbehorende films en docu's gekeken + de verhalen van de rechtstreeks betrokkenen en de meningen en onderzoeken van vakspecialisten van over heel de wereld + de officiële stukken.

En wat u bijna uitsluitend heeft gedaan is het doornemen van de alternatieve
versie . Vandaar dat uw beeld zo onevenwichtig is steeds .
Oud 23 maart 2010, 22:13   #15378
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja ,zo gaat het altijd...

Naar mij toe zegt hij dat wij ons kwetsbaar moeten openstellen om tot een discutie te kunnen komen..
Hier dus...
Ik vraag u gewoon een naar wat u denkt over hoe het dan wel is gegaan, en dat doe je niet door steeds te vertellen hoe vreemd bepaalde zaken zijn .

Citaat:
Maar als ik hem vraag om zijn eigen mening te geven in zijn eigen woorden komt hij steeds zélf met het NIST-rapport aankakken...
Waar heeft u die vraag gesteld ? Ik wil graag antwoorden.

Citaat:
En ik die nog altijd wacht op zijn eerste echte verklaringen in zijn eigen woorden als de grote verdediger van de NIST-suggesties...

Man,man,en nét dat wil de anderen hier de les proberen te lezen...Echt hilarisch...
U heeft het NIST rapport niet eens gelezen !

Kortom , u weet niet waarover u spreekt. Misschien een idee om het in zijn volledige context te gaan lezen , rechtstreeks dus.

Juist bij het NIST rapport heeft men er alles aan gedaan om zo zuiver mogelijk onderzoek te verrichten , ik zou niet weten hoe je het beter zou moeten doen . Het rapport heeft een enorm draagvlak en is het resultaat van een gevecht dat de nabestaanden van slachtoffers lange tijd hebben gevoerd !
Oud 23 maart 2010, 23:37   #15379
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
ik sliep niet maar heb juist hetzelfde gedaan als jij met de door ons voorgelegde bewijzen namelijk niets...
tot op heden opende ik de meeste van jullie links en las het merendeel van jullie uitleg maar ik ga daar ook met stoppen (buiten natuurlijk iets nieuws)
het lijkt toch maar van een kant te komen ....

Inderdaad, het aansleuren van bewijzen komt blijkbaar maar van één kant. Niks nodig blijkbaar van de andere kant..

Ah ja! We hebben allemaal hetzelfde gezien wat we gezien hebben op 11 en 12/9/2001.

De één stelt zich daar vragen bij, de ander niet.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2010, 01:10   #15380
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
[/i]

Inderdaad, het aansleuren van bewijzen komt blijkbaar maar van één kant. Niks nodig blijkbaar van de andere kant..

Ah ja! We hebben allemaal hetzelfde gezien wat we gezien hebben op 11 en 12/9/2001.

De één stelt zich daar vragen bij, de ander niet.
welk bewijs ... dus jij vind ook dat de 'FDR gegevens' opwegen tegen de 100+ getuigen, het dna van de slachtoffers en de talrijke brokstukken van flight 77
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be